Mitä pidätte Milanosta? Ne jotka ovat siellä olleet, siis tuttuni, ovat lähes poikkeuksetta sanoneet että aika ns tylsä kaupunki, ei paljoa nähtävää...???
Olen itse käynyt mm Roomassa, Venetsiassa, monessa paikassa Sisiliassa ym, mutta en Milanossa ja kovasti mietin jos lähtisimme sinne loppukesästä tai alkusyksystä....
Milano, mielenkiinnoton kaupunki?
5
3990
Vastaukset
- nähtävää
meluinen suurkaupunki. Paksun lompakon omistavan shoppailijan paratiisi.
- Milanolle
Minäkään en pidä Milanosta,Duomo on ainoa nähtävyys oikeastaan, tylsä. Ei voi mitenkään verrata Roomaan, ei koskaan, bisneskaupunki, ei muuta.
- piipi
..duomo ja sen ympäristö nähtävää. Messuja, muotia ja teollisuutta tasaisessa maastossa. Hyvää ruokaa ja ystävällisiä ihmisiä. Tosin myös huumeita kaupattiin Duomon edessä, vaikka olimme lapsien kanssa liikenteessä...en suosittele. Muualla kauniimpaa!!!
- Irina M
Minä viihdyin Milanossa hyvin ja löysin tekemistä ja nähtävää. Suurkaupunki; uutta vanhaa vieri vieressä, ei niin selkeää vanhaa kaupunkia kuin monissa muissa kaupungeissa. Elävä kaupunki, ei mikään museo. Hauskoja aperitivo-baareja esim. Naviglissa. Duomon lisäksi varsinaisia nähtävyyksiä Galleria Vittorio Emmanuele, Sforzescon linnoitus ja puutarha sekä Basilica Sant Ambrosio. Ihmiset ystävällisiä.
- Italiaan rakastunut
Yhden mielipiteeseen!
Milanoa ei voi verrata Roomaan, Venetsiaan, Firenzeen jne., jotka
ovat todella kauniita kaupunkeja!Roomaan esim haluaa aina takaisin,
kuten Italiaan yleensäkin!
En suosittele Milanoa jos nähtävyyksiä etsit kaupungilta!
Milanoon mennään shoppailemaan via Monte Napoleonelle:)
Milanosta löytyy todella upeita butiikkeja.
Eikä kaikki ole niin kallista kuin Monte Napoleonella, missä
maailman kuulut nimet loistavat kauppojen kylteissä.
Mutta toki löytyy niitä kopioitakin, jos jotain kiinnostaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882