mikä mun koiraa vaivaa kun se syö koiran nappulan kokoisia kiviä???
ketkä tietää vastatkaa, pliis!!!
kiitos jo etukäteen niille ketkä vastaa=o'
t.huolestunut koiran omistaja
mikä vaivaa??
6
678
Vastaukset
- Eläinlääkäri
hei! Työskentelen eläin klinikalla espoossa ja olen tavannut muutaman samalaisen tapauksen hoito on yksinkertainen vie koirasi soramontulle ja anna sen syödä niin paljon kun napavetää sitten kun ei enään maistu niin sytä väkisin lissä kohta koirasi rupeaa inhoamaan kiviä, eikä enään syö niitä.
- minä
just joo... niinhän se homma hoituisi joo...
koita keksiä koirallesi mielekkäämpää tekemistä niin se unohtaa kivien syönti.. tai sitten koitat maustaa kiviä tabascolla tai etikalla.. siis testaat opetat sisä tiloissa.. muutama kivi kotona lattialla yrjön makuisina.. niin eiköhän se ala hoksaamaan ettei ole kivoja- minttu
Hei!
Kannattaa käyttää koiraaa eläinlääkärillä, varsinkin jos yhtään jotakin muuta omituista on havaittavissa koiran terveydessä. Tuollainen voi olla merkki ruoansulatuskanavan ongelmista, ruuan sulamattomuudesta (haima esim? )
Onko koiran ulosteet normaaleja? Oletko kokeillut vaihtaa ruokamerkkiä? Näyttääkö uloste siltä että ruoka sulaa ja imeytyy?
Kyllähän kyse voi olla vain huonosta tavasta. Käyttäisin sinuna koiraa kuitenkin eläinlääkärillä.
- tervueren
...ei mitään omaa kokemusta, mutta vie ihmeessä lekurille. maalaisjärjellä vois miettiä uupusko jotain ruokavaliosta? esim. kivennäisiä :D
mutta vakavasti, ei kivet ole koiran mahalle hyväksi. saattaa joku vaikka juuttua välille ja silloin odottaa leikkauspöytä.
lääkäriin, mars! - Ansku
Kannattaisiko käyttää koiraasi eläinlääkärissä, mikäli se syö kiviä?!Vikaa saattaa olla ruuansulatuksessa.On kuitenkin hyvä huomata sellainen asia, että kivien syömisestä saattaa seurata esimerkiksi suolitukos vakavien seurausten kera!Katso koirasi perään.
- Dark Angel
Eläinlääkärille viet...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606044- 1003131
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252406- 212078
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451751Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271616
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691521Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374