Olen 19-vuotias tyttö ja uuden kumppanin kanssa seksielämä on ollut erittäin vilkasta. Nyt se on kuitenkin ollut muutaman viikon ajan olematonta, koska tunnen viiltävää kipua emättimen suulla ja noin 4cm syvyydessä. Epäilen että ne ovat jotain haavaumia tai repeymiä. Olen hoitanut emättimen suulla olevaa haavaumaa bepanthenilla ja vähäksi aikaa se aina pareneekin... kunnes yritämme harrastaa seksiä taas. Valkovuoto on ollut erittäin paksua ja pahanhajuista, joskus kellertävääkin. En ole viel käynyt gynellä, koska en halua mennä sinne, jos se voi parantua itsestään. Mutta kysyn nyt teiltä, jotka asiasta tiedäte paremmin: paranevatko emättimen/ emättimen suun haavaumat/repeymät itsestään, vai tarvitaanko niihin hoitoa?
Kiitos etukäteen vastauksista.
emättimen haavauma/repeymä
4
1827
Vastaukset
- helpotusta elämään
Käy gynellä, niin asia selviää. Et voi tietää, mikä "mörkö" siellä emättimessä voi olla vastassa.
- ,lgkgklhjf
Et kertonut verenvuodoista, mistä siis epäilet haavaumia. Tuo paha haju voi olla merkki myös emätintulehduksesta ja silloin voi olla kipujakin. Tulehduksen kunnolliseen hoitoon tarvitaan reseptilääke, joten kannattaa mennä lääkärille niin tähystyksessä selviää mitä siellä emättimessä on vialla.
- plasmidi
Verenvuotoja ei ole pahemmin esiintynyt, jos se on ollut niukkaa yhdynnän jälkeen, en ole sitä välttämättä huomannut. Epäilen haavaumaa, koska kipu tuntuu ihan tietyssä paikassa aina.
- 0400 410607
Lopeta sexitouhut muutamaksi kuukaudeksi. Ei tarvi ketään jätkää mielyttää oman terveyden kustannuksella.EI kun lääkärin tutkimuksiin.???
KIIREESTI!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613131Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433077- 422427
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa952112- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271780- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä841387- 391290
- 811122