Mitä ihmettä ?

Ms. Poikamainen

Siis, mä oon vähän hakoteillä, enkä oikein tiedä, että mitä tää on.
Oon tyttö, sanotaan, että oon käyny jo peruskoulun. Pienempänä mä tykkäsin pukeutuu mieluummin housuihin, kun hameeseen, eikä mua oo koskaan kiinnostanut esim. meikkaaminen.
Luulis, että tää vaihe on mennyt jo ohi, mut ei, vieläkin mä tykkään pukeutuu jätkämäisesti, itse asiassa suurin osa mun kuteista on ostettu poikien osastolta.
Mut kaikkein omituisinta tässä on se, että mä en todellakaan koe olevani mikään transu. Mä siis tykkään olla naispuolinen, mut tää pukeutuminen vähän vaivaa. Oonks mä outo vai onko tää ihan normaali ilmiö ? Voiko tää johtua esim. siitä, et kiinnostun sekä pojista, että tytöistä ja yritän olla jotenkin "androgyyni" ? Tai jotain tuollasta ?

2

242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elina

Androgyyni vivahde ihmisessä on hieno ja kaunis asia. Ilmeisesti sinun estetiikantajusi on kehittyneempi kuin monen muun. Minä itse otan vaikutteita 1800-luvun ranskalaisilta kirjailijoilta, kuten vaikkapa Baudelaire, Artaud tai Rimbaud, mutta silti minä en silti haluaisi omistaa y-kromosomia. Sinä olet kaunis, esteettisesti narsistininen henkilö, joka tietää mitä tahtoo. Hieno piirre ihmisessä.

• hiphope

ja se on ihan hyvä asia. Suurin osa ihmisistä kulkee valmiita polkuja tietämättä itsekään miksi. Se, että ihminen kykenee tekemään omia valintoja ympäristön asettamista odotuksista huolimatta ja kyseenalaistamaan valmiita kaavoja, on usein älykkyyden merkki. Täytyy vain tietysti varoa ettei kangistu omiin kaavoihinsa.:) Ei mielestäni tarvitse kokea olevansa transu tai homoseksuaali voidakseen käyttää toiselle sukupuolelle tyyppillisiä vaatteita. Seksuaali-identiteetti ja pukeutuminen eivät välttämättä ole mitenkään sidoksissa toisiinsa. Mielestäni olisi hyvä, jos jokainen voisi toteuttaa itseään parhaaksi katsomallaan tavalla ilman, että tarvitsee miettiä, onko jotenkin outo. Mielestäni on mukava katsella erilaisia ihmisiä esim. kaupungilla kulkiessani.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      4
      2726
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2541
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2239
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe