Onko aina ryhmätilanteita?
Onko joissakin yliopistoissa vain haastattelu kirjoitelman lisäksi?
Yritin etsiä, missä ei yo-todistuksen arvosana vaikuta mutta ilmeisesti Oulu-Kajaani-Roi kaikissa vaikuttaa?
Millainen on
1
558
Vastaukset
- on erilaisia
Viestistäsi ei käynyt ilmi minne olet pyrkimässä? jos pyrit lastentarhanopettajaksi, tampereella on ryhmäkeskustelu ja draamatilanne ryhmän kanssa, joka suunnitellaan paikan päällä.
Raumalla esim. luokanopettajapuolella on vain yksilöhaastettelu, eli kaikissa paikoissa on vähän erilainen meininki.. yliopistojen valintasivuilta löytyy kyllä pääsykokeen sisältö lueteltuna ja joka paikkaan ne yo-pisteet vaikuttavat, mutta kun luet hyvin kirjallisiin, kalpenee paremmatkin yo-paperit. niitten osuus on siis häviävän pieni, kirjallisissa menestyminen takaa paikan soveltuvuuskokeisiin ja niissä menestyminen taas takaa opiskelupaikan! Tsemppiä lukemiseen!
T: sekä pohjoisessa että etelässä opiskellut ope
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 432666
- 932633
- 1982370
- 1331939
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj251913- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3571271Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51219