Jotain ilmaiseksi - väärin. Vain liian hyvää ollakseen totta. Ei siis mitään uutta.
Alla eräs esimerkki. Onneksi luin ja jäi sopimukset tekemättä.
"Tele Finland Puhepotti -sopimuksen erityisominaisuudet:
puhelut enintään 1 eur/pvä lauantaisin ja sunnuntaisin Tele Finlandin ja Soneran matkapuhelinliittymiin
määräaikainen, vähintään vuoden pituinen sopimuskausi
liittymää koskevaa palvelusopimusta ei voi irtisanoa päättymään, eikä liittymän numero ole siirrettävissä toiselle teleyritykselle kesken Tele Finland Puhepotti -sopimuksen sopimuskauden."
Hmm... Opettelisivat nyt kirjoittamaan edes kokonaisia lauseita.
Sopimus ja pienellä präntätyt
2
804
Vastaukset
- Jaahasta
Hieno homma, kun olet ymmärtänyt sunnuntailiittymän ilot ja surut. Operaattorit palkitsevat määräaikaisilla liitymillä asiakkaitaan, tässä tapauksessa euro-sunnuntailla.
Myyjän tulisi ilman muuta kertoa ydinehdot ja asiat. "Pieni präntti" on tässä tapauksessa itsestäänselvyys :D Minulla on ollut 2 vuotta puhepotti ja voin sanoa, etten ole hyötynyt siitä mitenkään, koska minulla on ollut puhepaketti enkä ole aina puhunut minuutteja täyteen. Harmitti, kun olin jo toisen kerran haksahtanut tähän puhepottiin, joten en saanut vaihdettua liittymää. Nyt se loppuu 30.4.08 ELÄKÖÖN ! Tämä on hyvä keino saada ihmiset lankaan, se on eri kuin Soneralla, jossa ei täydy ensin kulua puheminuutit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206959Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297865- 72855
- 40851