auton vuokraus

onko tarpeen?

Lapsiperhe kaksi viikkoa Mijas Costassa lomalla. Kannattaako vuokrata auto? Ja mikä vuokrafirma on hyväksi havaittu?

9

869

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • outoa

tiedetään kannattaako teidän autoa vuokrata? Jos tekee mieli autolla ajella niin miksi ei mutta jos ei niin sitten taksilla ja bussilla. Kaikki vuokraamot ovat rehellisiä ja minä en ymmärrä kuinka voisi huijata autovuokraamossa? Kerro sinä jos tiedät?

• Olipa taas.

Olipas taas oikea järjen riemuvoitto tämä nimimerkin "outoa" vastaus. Miksi yleensä vaivauduit?

Kannattaa vuokrata, itse kun ajelee omaan tahtiinsa, pysähtelee minne haluaa ja ihailee maisemia, saa lomasta paljon irti. Kivoja paikkoja ja pikku kyliä pilvin pimein ja kaikki näkemisen arvoisia.

Suosittelen lämpimästi auton vuokraamista!

• menette?

Riippuu kohteestanne, tarvitsetteko autoa... Itse lähdemme muutaman viikon päästä, ja vuokraamme auton viidettä kertaa samasta paikasta: http://www.drivespain.com/
      Ymmärtääkseni tuo hakee kohteen halvimman hinnan halutulle autoluokalle ja ajanjaksolle, Malagassa olemme päätyneet tuota kautta tilatessamme parinkin eri vuokrafirman tiskille. Suosittelen.
      Jos otatte auton, kysykää onko autossa mukana keltaiset liivit, jotka ovat pakolliset jos pitää tien laitaan pysähtyä.

• don luis

on mukava hiukan tutkailla paikkoja,lasten kanssa ei varmman kannata kovin pitkiä matkoja tehdä.itse sinnepäin matkatessani vuokraan aina auton jo kentälle ja loman lopuksi palautan sen vaikken joka päivä ajelekaan.minun vuokrafirmani on autokatti,ei varmaan halvin mutta kaikki toimii jopa suomen kielellä.ehkä selviäisin espanjallakin,mutta aina se oma kieli on varmempaa.

• Golfmanne

Samaa Autokattia olen myos kayttanyt. Toimii upeasti. Uusi auto tuodaan kentalle vastaan ja palautetaan kentalle lahtiessa. Hieno palvelu ja mielestani kilpailukykyiset hinnat.

• samaa

Samaa Autokattia olen kayttanyt. Uusi auto tuodaan kentalle vastaan ja palautetaan kentalle lahdettaessa. Hieno palvelu ja kilpailukykyiset hinnat mielestani.

• vastauksistanne
        samaa kirjoitti:

Samaa Autokattia olen kayttanyt. Uusi auto tuodaan kentalle vastaan ja palautetaan kentalle lahdettaessa. Hieno palvelu ja kilpailukykyiset hinnat mielestani.

Näillä eväin kallistumme varmaankin vuokraukseen. Olen ymmärtänyt että esim. ruokaostoksilla kannattaa käydä isommissa ostoskeskuksissa edullisuuden vuoksi. Autohan helpottaa. Ja minkälaiset julkiset kulkuyhteydet on vesipuistoihin ja eläintarhoihin... Asumme Mijas Costassa - eka kerta koko mantereella.

• on tietty
        vastauksistanne kirjoitti:

Näillä eväin kallistumme varmaankin vuokraukseen. Olen ymmärtänyt että esim. ruokaostoksilla kannattaa käydä isommissa ostoskeskuksissa edullisuuden vuoksi. Autohan helpottaa. Ja minkälaiset julkiset kulkuyhteydet on vesipuistoihin ja eläintarhoihin... Asumme Mijas Costassa - eka kerta koko mantereella.

Mijas Costa on tietty laaja alue mutta periaatteessa auto on valttamaton kulkuvalineena. Juuri sopivan kaukana ettei kavellen voi lahtea asioitaan hoitamaan. Samoin ostoskeskuksiin liian pitka matka ilman omaa autoa. Alueena muuten upea asuinpaikka.

• Ramon P

Rannikolla on paljon kaikenlaista katsottavaa ja tiet ovat erinomaisessa kunnossa ja liikenteessä pärjää suomalaisittain hyvin. Joten suosittelen auton vuokraamista. Itse olen käyttänyt viimeiset 15 vuotta Helle Hollisin palveluksia. Hyvin toimii, edulliset hinnat ja uudet autot. Vuokraamo on Malagan lentoaseman alueella. Heidän bussi kiertää jatkuvasti kentän ja vuokraamon väliä.http://www.hellehollis.com/
      Varaan aina autoni netin välityksellä, joten se on siellä odottelemassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      42
      4350
    2. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      138
      4099
    3. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      64
      3756
    4. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      112
      3654
    5. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      34
      3557
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      67
      3370
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      88
      2946
    8. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      54
      2845
    9. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      25
      2646
    10. Korjaamo suositus

Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p
      Hyrynsalmi
      14
      2354
    Aihe