Teboil Ruotsissa?

toimiiko?

Olen menossa omalla autolla etelä-ruotsiin, saako sieltä teboilin kortilla polttoainetta. Jos ei niin miten kandee toimia?
Missä kannattaa vaihtaa eurot kruunuiksi?

13

5436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VISA-kortti tuttu?

      sillä saa ja hevosella päsee. Jos nyt kummiskin haluat maksaa setelillä niin Forex on halvin vaihtopaikka. Tjiikaa netistä missä lähin, jees Välkommen till Sverige!

      • Visa Konto

        Miksi pelaat väärillä korteilla, Visa on ainoa kortti jota koskaan tarvitset matkoilla ja ulkomailla, ja joka toimii lähes aina ja joka paikassa(En tiedä Sanpon asiakkaiden korteista).


      • uudelleen

        visa ainoa kortti jota tarvitset maailmalla.


    • olla Teboilia

      Veikkaan että korttikin on siten arvoton.

    • wkmwkm
      • toimiiko?

        täti antoi saman vastauksen muttei ollut täysin varma asiastaan. Kiitos vastaajille, ei muuta kuin heja sverige, täältä tullaan uudella Jaggella!


    • toimii taatusti

      Hanki Jet-kortti. Toimii.

      • se visa

        Hankin mielummin se visa, toimii taatusti paremmin kuin mikään muu kortti.


      • hanki visa

        Hanki visa, se toimii takuuvarmasti, eikä tarvitse miettiä minkä ketjun bensaa ostat.


    • tornionlaaksolainen

      Jos ajat Haaparannan kautta, niin "osta kruunuja" ruotsin puolen Shell-asemalta.
      Saat itse hyvän kurssin, koska nuo rajan liikkeet mielellään käyttävät asiakkaiden kesken valuutan vaihtoa. MYÖS ruotsin pankit ottavat valuutan vaihtamisesta omat siivunsa näiltä liikkeenharjoittajilta, joten ei heidän kannata käyttää turhia "välikäsiä" eli pankkeja näissä "pikku jutuissa".

      Näin ainakin itse teen. Kruunu on melko arvoton verrattuna euroon eli kohat lienee 1 euro~10 kruunua.
      Tämä tarkoittaa sitä että ota nyt ainakin 10 000 kruunua jotta se johonkin riittää.
      MUUTEN - bensiini on nyt halvempaa svenskin puoella vrt suomen hintoja.
      Hommaa shellin "3tason" iso kortti niin se on maailmanlaajuinen ¨ketju ja sillä saa simpukasta ruuat, bensat jne.
      Omani on toiminut hienosti, mutta olen ostanut vain polttoainetta.

      • Tepparin korttilla

        Teboilin automaattikortti toimii OKQ8- aseman automaateissa ja c- ostoluokan kortti toimii huoltsikoiden sisällä vaikkapa kaljaa ostettaessa. Samoin kortti toimii tanskassa ja norjassa samoilla asemilla samoin periaatteiden mukaan ja virossa ja venäjällä tietyillä Lukoil- asemilla.

        Edellisen tieto Haaparannan shelliltä on hyvä, mutta jos menet laivalla yli vaihda rahasi laivassa. Aikuinen suunnilleen tietää mitä kuluttaa ja kruunun kurssin voi ajatella ympäripyöreästi 1e = 10 sek, mutta jos kruunut loppuu älä huoli. Aikaisemmin mainitsemani huoltsikat hyväksyy eurosetelit maksuvälineenä (paitsi ei yli 50 e:n seteleitä) samoin kuin mäkkärit ottaa 20e:n seteleitä vastaan jopa ilman ostoksia. Forexit ja muut sellaiset rahanvaihtopisteet kannattaa unohtaa. Kannattaa- tai minä teen ainakin niin- vaihtaa rahaa pieniä määriä juuri mäkkäreissä, ostaa röökiaski huoltsikalta (saat takaisin kruunuja) ja silleen.

        Summasummarum jos sulla on euroseteleitä päällä ja paikallinen valuutta sattuu loppuun ei siitä kannata ottaa stressiä. Euro on käytännössä yhtä virallinen valuutta kruunupohjoismaissa kuin itse kruunutkin.


    • Ei enää onnistu

      Korttiyhteistyö Ruotsin OKQ8-ketjun kanssa päättyy

      2011-01-20
      Teboilin yksityisen henkilön maksuaikakortti, yrityskortti ja D-kortti eivät käy maksuvälineenä Ruotsin OKQ8-asemilla 1.7.2011 alkaen. Yhteistyön loppumisen syinä ovat uuteen sirukorttitekniikkaan siirtyminen ja siihen liittyvien uusien turvallisuustekijöiden käyttöönotto OKQ8-asemilla.

      OKQ8:n korttien vastaanotto Teboilin asemilla päättyi 31.12.2010.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1706
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1411
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1106
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      869
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      190
      758
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      95
      751
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe