Minulla on siis ad-aware mainostenpoisto-ohjelma, mutta en osaa käyttää sitä oikein. Avaan siis sen ja tiedän, että ensin pitää tehdä se "check for updates now" ja sen jälkeen start, mutta mitä sitten, kun se on tehnyt sen tarkistuksen ja siihen nyt tulee vaikka että "100 new objects found" tai jotain tuohon suuntaan. Painan next ja siihen tulee pitkä lista jotain, pitääkö minun rastittaa ne vai painanko vaan next jatkaakseni? Auttakaapas nyt tyhmää :) Kiitos.
AD-AWARE
15
1138
Vastaukset
- HaKa
Valitset vaan kaikki mitä se löytää ja poistat ne.
- Ninne
Oletko ihan varma, että voin poistaa ne kaikki..Siis aivan kaikki mitä se löytää, jos ne vaikka onkin jotain tärkeitä tiedostoja tai jotain :D Onko niissä, jotka voi varmasti poistaa, niin joku tietty pääte. Osassa luki, että category on dataminer tai sitten misc. Monessa luki BargainBuddy, mikä ihme se on? Anteeksi, mutta olen ihan tietämätön näissä tietokone asioissa, eikä ole ketään tuttua, joka auttaisi :)
- Haka
Ninne kirjoitti:
Oletko ihan varma, että voin poistaa ne kaikki..Siis aivan kaikki mitä se löytää, jos ne vaikka onkin jotain tärkeitä tiedostoja tai jotain :D Onko niissä, jotka voi varmasti poistaa, niin joku tietty pääte. Osassa luki, että category on dataminer tai sitten misc. Monessa luki BargainBuddy, mikä ihme se on? Anteeksi, mutta olen ihan tietämätön näissä tietokone asioissa, eikä ole ketään tuttua, joka auttaisi :)
Ite olen ainakin kaikki poistanut mitä ad-aware on löytänyt ja mitään ongelmia ei oo ollut, eli pois vaan.
- kaveri
Ninne kirjoitti:
Itse ainakin poistan kaiken mitä vaan tulee.
Jos käytät kazaa nimistä tiedostojenjako ohjelmaa, niin se ei taida toimia poistojen jälkeen, mutta muita ongelmia en ole huomannut. - Ninne
Haka kirjoitti:
Ite olen ainakin kaikki poistanut mitä ad-aware on löytänyt ja mitään ongelmia ei oo ollut, eli pois vaan.
Kiitos sulle paljon Haka :)
- Ninne
kaveri kirjoitti:
Jos käytät kazaa nimistä tiedostojenjako ohjelmaa, niin se ei taida toimia poistojen jälkeen, mutta muita ongelmia en ole huomannut.En käytä kazaa, siis eikös se ole se imurointiohjelma. Minulla on iMesh, toimiikohan se. Entä, kun on antivir, toimiiko se sitten? Entä nämä musiikinkuunteluohjelmat? Quick time löytyy, real one, DivX. Typeriä kysymyksiä tiedän, mutta olen ihan tietämätön :P
- imuroin
kaveri kirjoitti:
Jos käytät kazaa nimistä tiedostojenjako ohjelmaa, niin se ei taida toimia poistojen jälkeen, mutta muita ongelmia en ole huomannut.ja asensin tänään suomen kielisen kutosversion ja jokunen aika sitten ajoin läpi ensimmäisen kerran ja itselläni ainakin noita poistettavia kohteita olisi n.700!!.Ja jos jutut pitää paikkansa mitä täältä olen lueskellut,niin aivan kaikkea ei olisi mukamas syytä mennä poistamaan mitä ohjelma löytää.En sitten tiedä,en ole asiantuntija,silloin tällöin koneen edessä viihtyvä satunnainen nettisivujen selailija vain.
- Ninne
imuroin kirjoitti:
ja asensin tänään suomen kielisen kutosversion ja jokunen aika sitten ajoin läpi ensimmäisen kerran ja itselläni ainakin noita poistettavia kohteita olisi n.700!!.Ja jos jutut pitää paikkansa mitä täältä olen lueskellut,niin aivan kaikkea ei olisi mukamas syytä mennä poistamaan mitä ohjelma löytää.En sitten tiedä,en ole asiantuntija,silloin tällöin koneen edessä viihtyvä satunnainen nettisivujen selailija vain.
Kysyin yhdestä toisesta paikasta ja siellä sanottiin aivan samaa.
Eli, mistä sen oikein tietää mitkä voi poistaa ja mitkä ei?? Auttakaas nyt :) - HaKa
Ninne kirjoitti:
Kysyin yhdestä toisesta paikasta ja siellä sanottiin aivan samaa.
Eli, mistä sen oikein tietää mitkä voi poistaa ja mitkä ei?? Auttakaas nyt :)ihan huoleti poistaa kaikki ja jos ei sen jälkeen joku ohjelma toimi niin tiedän että se on vakoiluohjelma joka joutaakin pois.
- Ninne
HaKa kirjoitti:
ihan huoleti poistaa kaikki ja jos ei sen jälkeen joku ohjelma toimi niin tiedän että se on vakoiluohjelma joka joutaakin pois.
Juu, poistan sitten ne kaikki :)
- F Prot
HaKa kirjoitti:
ihan huoleti poistaa kaikki ja jos ei sen jälkeen joku ohjelma toimi niin tiedän että se on vakoiluohjelma joka joutaakin pois.
tällä pasltalla, että jonkun virustorjunann - olisiko F Prot - päivitys voi aiheuttaa vakoiluilmoitukset. Se myös häipyy, jos kaikki on ruksattu. Toisaalta ohjelma säilyttää (joissain?) poistamansa palikat.
Kuitenkin poistettavia ruksatessa pitäisi osata katsoa mitä antaa poistaa. - F Prot
F Prot kirjoitti:
tällä pasltalla, että jonkun virustorjunann - olisiko F Prot - päivitys voi aiheuttaa vakoiluilmoitukset. Se myös häipyy, jos kaikki on ruksattu. Toisaalta ohjelma säilyttää (joissain?) poistamansa palikat.
Kuitenkin poistettavia ruksatessa pitäisi osata katsoa mitä antaa poistaa.http://keskustelu.suomi24.fi/show.cgi?category=108&conference=1500000000000007&posting=22000000000992052
(Jos sinulla on F-securen virusohjelmiston vanhempi versio, niin Älä vaan poista LadHide3.dll tai LadHide4.dll nimisiä tiedostoa koska ne on F-securen virusohjelman Päivitysten hakuun liittyviä tiedostoja, jos ne poistat virusohjelmasi ei enää toimi! - Ninne
F Prot kirjoitti:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.cgi?category=108&conference=1500000000000007&posting=22000000000992052
(Jos sinulla on F-securen virusohjelmiston vanhempi versio, niin Älä vaan poista LadHide3.dll tai LadHide4.dll nimisiä tiedostoa koska ne on F-securen virusohjelman Päivitysten hakuun liittyviä tiedostoja, jos ne poistat virusohjelmasi ei enää toimi!iMesh, toivottavasti se vielä toimii, jos rastitan ne kaikki.
- Ninne
Ninne kirjoitti:
iMesh, toivottavasti se vielä toimii, jos rastitan ne kaikki.
Nyt meni imurointiohjelmat ja virusjutut sekaisin. Siis minulla on Antivir :) Ja olisi kyllä ihan hyvä, että sekin toimisi vielä sen jälkeen.
- F Prot
Ninne kirjoitti:
Nyt meni imurointiohjelmat ja virusjutut sekaisin. Siis minulla on Antivir :) Ja olisi kyllä ihan hyvä, että sekin toimisi vielä sen jälkeen.
sinulla ei ole ongelmia.
Ongelmia tulee vain jos on poistanut päivitysten hakuun liittyviä tiedostoja.
Mainitsemaasi ohjelmaa en tunne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32721Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062521Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938