olisiko neitejä lähössä kiesille????
HVNK
8
590
Vastaukset
- tyttö89
silmät ja ketsuppia
- tytteli 86
Riippuu asioista, arvaatko mistä?
- ei Riippumaton
Mitä jos ei riipu mikään?
- Miltsix
Mille kiesille? Jollekin poroajelulle vai? Ihme tyyppi!
- Huumanainen
Ai pil"urinkille.
No, se tietysti riippuu ensinnäkin siitä mistä se roikkuu ja jos se vaan roikku,
niin en lähde.
Onko pussit sitten täynnä kanssa? Ihan persaukiset ei mua kiehdo ollenkaan
ja millanen tykki sulla sitten on kehtaako siihen edes istua? - Ihmisarvoinen
Huumanainen kirjoitti:
Ai pil"urinkille.
No, se tietysti riippuu ensinnäkin siitä mistä se roikkuu ja jos se vaan roikku,
niin en lähde.
Onko pussit sitten täynnä kanssa? Ihan persaukiset ei mua kiehdo ollenkaan
ja millanen tykki sulla sitten on kehtaako siihen edes istua?Oleks sää poeka ehta hetero, ku tollalai neitittelet kui homot?
Ei se mitään mua haitta olleskaa, kato määkin olen sellaanen meteroseksuaalinen
ihminen ja suvaitten kummat vuan passaa kans.
Mä en pane arvoo niin materialle kunhan ihminen on luannollinen eikä mikään
teeskentelijä. - Kova Sana
Ihmisarvoinen kirjoitti:
Oleks sää poeka ehta hetero, ku tollalai neitittelet kui homot?
Ei se mitään mua haitta olleskaa, kato määkin olen sellaanen meteroseksuaalinen
ihminen ja suvaitten kummat vuan passaa kans.
Mä en pane arvoo niin materialle kunhan ihminen on luannollinen eikä mikään
teeskentelijä.Mene hyvinkääläinen v"ttuun täältä!
- SikruNänni
Ei näistä uhoojista kannata välittää, niitä on Riksu täynnä ja ne on
kateellisia kuin eivät saa naista, vaikka on isin tuliterät mersut alla.
Ravintolaan kun ne lähtee, niin ovat niin päissään, että ei naiset sellasta kattele
ollenkaan eikä niillä ota eteen, mikäli jonkun haaskan sattuisivat mukaan
saamaankin.
Kyllä me tytöt sinne Hyvinkäälle esim. Uppariin lähdetään jos hauska ilta halutaan
viettää, koska sieltä löytyy kunnollista riistaa, joka jaksaa painaa jytkyttää pitkälle
aamuun.
On se eri paikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996003
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963025Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262810Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262085Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764