Einhell-rakennussirkkeli!

hyvä vai halpa

Onko Einhell 2000w rakennussirkkeli mistään kotoisin? Kannattaako hankkia vanhan talon satunnaisiin remontteihin? Onko käyttöturvallisuus minkälainen?

11

6763

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pera

      Turvallisuuspuoli on nykyisin kunnossa. Tuotevastuulaki hoitaa sen. Ei maahantuoja halua maksella korvauksia ja eläkkeitä.

    • ..Einhelliä...

      ...harkitsin, mutta tilasin HobbyHallista "käsisirkkelin" Skil-merkkisen, antoivat pistosahan kylkiäisenä.
      Puntaroin hankintaa hinnalla ja tilan käytöllä.

      • JanneKi

        Tarkista sivuvasteen laatu, pysyykö paikallaan, onko suorassa suhteessa terään?

        Tuo sivuvaste ainakin minun veljen halpisvehkeessä on ihan surkea, ei sillä saa suoraa tehtyä kunnialla.


      • Einh......
        JanneKi kirjoitti:

        Tarkista sivuvasteen laatu, pysyykö paikallaan, onko suorassa suhteessa terään?

        Tuo sivuvaste ainakin minun veljen halpisvehkeessä on ihan surkea, ei sillä saa suoraa tehtyä kunnialla.

        ....vinkistä!
        Sen huomasin kuviosahan kohdalla että halpis ei pysy "viivalla" millään vaikka watteaja olisi ja kunnollinen AEG:n teräkin,niin ei mitään jakoa heikompitehoisen ikivanhan Boschin kanssa.


    • pohjoisviitta

      Ostin Einhell-rakennussirkkelin (n. 198 e) ja ostin siihen heti hienohampaisemman terän , koska se sopii paremmin minun käyttötarkoitukseen. Laudan halkaisua, rimojen tekemistä ja silloin tällöin kakkosnelosen halkaisua.Tekee lähes höyläjälkeä. Ilta meni sirkkelin kokoamisessa.Hinta laatu suhde taitaa olla aika kohdallaan. Aika näyttää tuliko hyvä ostos. Pyörät sahan alla ovat kätevät.

    • -----------

      ja syvältä. osta mieluummin aikuisten sirkkeli

      • tosimies

        sahaavat Esko-voimavirta sirkkelillä .Piru raahata mukana,painaa paljon ja jos haukkaa terä kiinni on kapula mahassa.Hyväkuntoisella terällä upea kone sahata.


      • Esko -sirkkeli on legenda
        tosimies kirjoitti:

        sahaavat Esko-voimavirta sirkkelillä .Piru raahata mukana,painaa paljon ja jos haukkaa terä kiinni on kapula mahassa.Hyväkuntoisella terällä upea kone sahata.

        edellisen kirjoittajan viestille. "Jos haukkaa kiinni niin se on kapula mahassa" kertoo jo aika paljon tutun oranssisen Eskon tehosta ja potentiaalista. :D Einhellit pysyköön poissa ammattikäytöstä.


      • Anonyymi
        Esko -sirkkeli on legenda kirjoitti:

        edellisen kirjoittajan viestille. "Jos haukkaa kiinni niin se on kapula mahassa" kertoo jo aika paljon tutun oranssisen Eskon tehosta ja potentiaalista. :D Einhellit pysyköön poissa ammattikäytöstä.

        Ei niitä ole ammattikäyttöön tarkoittettukaan. Harrastesirkkelin ja ammattisirkkelin erottaa jo hinnasta.


    • Anonyymi

      Vieläkin toimii Einhell, ostettu noin 2011.

    • Anonyymi

      Tikkisahallakin pärjää, maksaa jotain 7 euroa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1002
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      788
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      735
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      717
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      666
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      112
      577
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      560
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      518
    10. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    Aihe