Moi, mulle tarjotaan 5 % proviosio palkkaa katteesta ja 350€ pohja palkkaa? Tämähän on ihan koiran palkka?Sopimusta tehdessä mun kannattaa pyytää väh. 500e pohjaa ja suurempaa % osuutta katteesta?Kuinka suurta?
Kyseessä Maskun kalustetalo,joka tosiaan myy hyvin sesonki aikaan? Onko sopparissa mitään järkeä?Kyseessä siis kesätyö.
Mihin realistisiin ja järkeviin tuloksiin ko. sopimuksella voi päästä?
Kiitos.
Myynti maskussa??
14
9161
Vastaukset
- koskatarjottiin töitä
Mulle tarjottiin tuota samaa kyseisestä liikeestä ja nyt kovasti kiinnostaa että kannattaako mun mennä?
onko joku ollut joskus töissä tuossa hommassa? - tuleva masku
Ei mitään tietoa, mutta ite meen tänään tekee työsopimuksen
- nimimerkki
Jos olet 18-20 vuotias, niin mene vaan jos ei ole muuta tarjolla..työkokemus on monesti tärkeämpää kuin pelkkä raha..oppii uusia asioita.. muuten tuo palkka haiskahtaa "leijonankidalta", jos tuollaista tarjottaisiin vakituisessa työssä..tosin riippuu hirveästi myymälän koosta/myynneistä.
- tuleva masku
nimimerkki kirjoitti:
Jos olet 18-20 vuotias, niin mene vaan jos ei ole muuta tarjolla..työkokemus on monesti tärkeämpää kuin pelkkä raha..oppii uusia asioita.. muuten tuo palkka haiskahtaa "leijonankidalta", jos tuollaista tarjottaisiin vakituisessa työssä..tosin riippuu hirveästi myymälän koosta/myynneistä.
Ainakin minä olen kuullut sitä, että se on Suomen johtavia yrityksiä kyseisellä alalla ja parilta alalta olleelta olen kysynyt ja he ovat sanoneet, että Masku on se liike johon kannattaa mennä. Itse meen 14.00 tekemään työsopimuksen ja siitä se lähtee
- infoa asiasta
tuleva masku kirjoitti:
Ainakin minä olen kuullut sitä, että se on Suomen johtavia yrityksiä kyseisellä alalla ja parilta alalta olleelta olen kysynyt ja he ovat sanoneet, että Masku on se liike johon kannattaa mennä. Itse meen 14.00 tekemään työsopimuksen ja siitä se lähtee
viime vuonna mm:ssa kesäkalusteita myytin 70 miljoonalla eurolla.
Maskun liikevaihdosta tuli 25 % kesäkalusteista
Näin sanoo siis Sukari.
Riskit on kumminkin olemassa! - tuleva masku
infoa asiasta kirjoitti:
viime vuonna mm:ssa kesäkalusteita myytin 70 miljoonalla eurolla.
Maskun liikevaihdosta tuli 25 % kesäkalusteista
Näin sanoo siis Sukari.
Riskit on kumminkin olemassa!Joo tänään tehtiin työsoppari, pohjapalkka 500.
- tuleva masku
tuleva masku kirjoitti:
Joo tänään tehtiin työsoppari, pohjapalkka 500.
Olisi mielenkiintoista tietää mitä itse teit asian kanssa tai onko joku muu ottanut paikkaa vastaan ja minkälaisella palkkauksella?
- TTTTT
tuleva masku kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista tietää mitä itse teit asian kanssa tai onko joku muu ottanut paikkaa vastaan ja minkälaisella palkkauksella?
Itsekin menen eka kesää töihin ko.firmaan. Mukavan oloinen työympäristö tuntuu olevan, ja kun asiallisesti puhuttiin niin sain nostettua pohjapalkan ja provikan. Nyt pohja 600e.
- tuleva masku
TTTTT kirjoitti:
Itsekin menen eka kesää töihin ko.firmaan. Mukavan oloinen työympäristö tuntuu olevan, ja kun asiallisesti puhuttiin niin sain nostettua pohjapalkan ja provikan. Nyt pohja 600e.
Missä Maskussa alotit, itelle lankes nyt vaan 500 e pohja
- TTTTT
tuleva masku kirjoitti:
Missä Maskussa alotit, itelle lankes nyt vaan 500 e pohja
Mites muilla...? Kyllä oon huomannu, että myyntiä on ja homma toimii. Usko vakaana, että tilipäivänä menee 1200e rikki. Myyntiä, lisää myyntiä.
- 12121212
TTTTT kirjoitti:
Mites muilla...? Kyllä oon huomannu, että myyntiä on ja homma toimii. Usko vakaana, että tilipäivänä menee 1200e rikki. Myyntiä, lisää myyntiä.
kuule,tuo 1200 ei ole mitään,tee rahoitusta niin saat pelkästään sen ylimääräisenä palkkana 2 kk välein,,parhaimmat tekevät 20000 tonnia rahoitusta vuodessa,,ja palkka päälle,,,
kuka yleensä pääsee näin hellpolla kuin kalumyyjä??
kassan palkka varmaan jotain 6,50e tunnilta.siivooja 7.
ei muuta kun kesäpihalle myymään niin opiskelurahat taattu ensi kaudesksi - Nykyinen Masku
12121212 kirjoitti:
kuule,tuo 1200 ei ole mitään,tee rahoitusta niin saat pelkästään sen ylimääräisenä palkkana 2 kk välein,,parhaimmat tekevät 20000 tonnia rahoitusta vuodessa,,ja palkka päälle,,,
kuka yleensä pääsee näin hellpolla kuin kalumyyjä??
kassan palkka varmaan jotain 6,50e tunnilta.siivooja 7.
ei muuta kun kesäpihalle myymään niin opiskelurahat taattu ensi kaudesksiJoo hyvin on lähteny käyntiin, ja vaikuttaa nyt siltä, että jos kuukaus menee samaan tahtiin ni kyllä se 2000/e siinä rikki menee.
- Anonyymi
itse olin maskussa töissä niin ei kannata mennä varsinkaan jos et ole hyvä myymään huonekaluja.. itse myin jonkin verran kuussa ja palkka noin 1600€, siihen verrattuna miten paljon pettymyksiä tuli yms. niin aika pieni palkka.
- Anonyymi
No eikai autokorjaamollekkaan kannata mennä jos ei osaa korjata autoja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448229Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde442224Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262102- 951718
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811657- 321327
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081083Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53995
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28860