Punalippu vesitornissa?

heh

Sen kyllä ymmärtää ulkopaikkakuntalaisena että pitäähän nuorison ajaa autoillaan vaikka neukkupoppi soiden ja Venäjän lippu antennissa heiluen mutta miksi teillä siellä rakuunakaupungissa punalippu liehuu vesitornissa? Ollaanko sitä Venäjän länsiprovinssissa vai näinkö vain väärin iltahämärässä?

14

1153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hohhoijakkaa

remontin takia ei valot toimi, ilmailulaitos vaatii tuon punalipun. Ei voi imatralainen ymmärtää, kun ei tiedä mikä on lentokone.

• heh

mikä ihmetytti oli tämä kyrillisten aakkosten käyttö kaupan ovissa, tunnelma oli kuin Leningradissa aikoinaan mutta ainut baletti Linnoituksen yössä olivat humalaisena toikkaroivat teinit....

• Niinpä
        heh kirjoitti:

mikä ihmetytti oli tämä kyrillisten aakkosten käyttö kaupan ovissa, tunnelma oli kuin Leningradissa aikoinaan mutta ainut baletti Linnoituksen yössä olivat humalaisena toikkaroivat teinit....

mies se tulee räkänokastakin, muttei tyhjännaurajasta.

• heh
        Niinpä kirjoitti:

mies se tulee räkänokastakin, muttei tyhjännaurajasta.

Kauniissa kaupungissanne on kyllä paljon hyvää, naiset ovat kauniita!

• kiitos
        heh kirjoitti:

Kauniissa kaupungissanne on kyllä paljon hyvää, naiset ovat kauniita!

mutta ne on venäläisiä ne näyttävät naiset....

• heh
        kiitos kirjoitti:

mutta ne on venäläisiä ne näyttävät naiset....

että muuten olisi kuin ulkomailla, mutta olut on pirun kallista.

• heh

mikähän siinä on noissa paikallisissa miehissä vikana kun ulkopaikkakuntalaisen pitää vielä teidän naisetkin hoitaa? Ehkäpä sen tiedän sitten kun muutan sinne ja lappeenrantalaiseksi voi alkaa minuakin kutsumaan...

• mie täält..

iha vaan sen takia että lentoviranomaiset vaativat laittamaan sen merkiksi sinne.enkä oo muuten tähän päivään mennessä törmännyt yhteenkään amikseen jonka auton keulassa olisi venäjän lippu...=)

• heh

vaan takaikkunassa roikottivat sitä lippua. Mutta sehän ei lentämiseen liittynyt, kuten ei vesitorninkaan lippu, kuka lentäjä sitä näkisisi pimeällä....

• Hoppari

Kato älä avaa lärviäs täälä. Kato snaba stikataa boseen käppänältä.

• stadilainen

Älä yritä vääntää stadin slangia kun et kerta osaa; maalaisjuntti!

• heh
        stadilainen kirjoitti:

Älä yritä vääntää stadin slangia kun et kerta osaa; maalaisjuntti!

siellä hoppiswannabee yritti stadin slangia mutta eihän sitä Kotikatua katsomalla opi. Lukisi vaikka Garamin kirjoista perussanaston eikä pikku G:n lyriikoita.

• Hoppari
        heh kirjoitti:

siellä hoppiswannabee yritti stadin slangia mutta eihän sitä Kotikatua katsomalla opi. Lukisi vaikka Garamin kirjoista perussanaston eikä pikku G:n lyriikoita.

Jurbot ei tsennaa mitä mä bamlaan. KYYKKYYN JA RÄHMÄLLE! MÄ RULAAN!

• stadilainen
        Hoppari kirjoitti:

Jurbot ei tsennaa mitä mä bamlaan. KYYKKYYN JA RÄHMÄLLE! MÄ RULAAN!

Vitun JUNTTI PASKIANEN! mä rulaan = mä ruletan JUNTTI! Joku elokuva esim rulaa PELLE! Mitä tarkoittaa "rähmälle", kun ei ymmärrä karjakoiden kieltä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      107
      6842
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      91
      5105
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      111
      3349
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3232
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      28
      2391
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1746
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1391
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1332
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1246
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      1014
    Aihe