Bilteman sähkökäyttöinen maaliruisku?

hmm.

Tarkoituksena olisi maalata lähiaikoina huvila ulkoa ja sisältä, ja monet ovat suositelleet, että työ kannattaa tehdä niin, että ensin maaliruiskulla levittää maalin ja sitten sudilla vetää pinnan siistiksi. Pohdimme parhaillaan, kannattaako ostaa edullinen maaliruisku vai vuokrata jostain, ja katselin äsken Bilteman sivuilla tällaista: http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi?sivu=skriptisivut/index_kauppa.htm&linkki=15198.htm&tuote=15198&ryhmaid=154

Sopisiko tuo maaliruisku tähän tarkoitukseen, ja mahtaako tuo selvitä urakasta? Hinta kuulostaa paremmalta kuin hyvältä...

10

12860

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wehje

      No ei.. Tuolla maalaat vain jotain vastaavaa, mitä maalaisit spray-maaleilla. Talomaalit ei mene läpi moisesta, eikä niitä voi edes ohentaa niin paljoa.

      Jos ruiskuttaa meinaat, niin hae vuokraamosta korkeapaineruisku. Eikä ruiskutuksen jälkeen enää mitään sudita. Eikä huvilan maalaukseen oikeasti mitään ruiskuja tarvita, ellei kyseessä ole huvila kooltaan "katriinan palatsi"

    • SutiSaku

      Eiköhän se ole paras kun otat sen pensselin kauniiseen kätöseen ja teet sen homman sillä!
      Ruiskua ei tarvita ja varsinkaan tuollaisilla sähkökäyttöisilla et tee paskaakaan. Täysin hobbyleluja...

    • tuo ruisku

      ja vuokraa kunnon korkeapaineruisku, ja kyllä se maali silti pitää sutia vaikka ruiskulla maalaat

      • Mistä niitä sitten voi vuokrata kun HRK tai Rami ei niitä vuokraa netin mukaan


      • LarsRuisku
        TUSK4 kirjoitti:

        Mistä niitä sitten voi vuokrata kun HRK tai Rami ei niitä vuokraa netin mukaan

        "korkeapainemaaliruisku vuokraus" googlessa antaa enemmän kuin tarpeeksi. Ja muilla hakusanoilla vielä enemmän.


    • Maalari: Ei sudita

      Vuokraamon ruiskuvehkeillä maalipintaa ei kyllä sudita... En ainakaan maalausalalla ole moista nähnyt..

      • Anonyymi

        Rakennusmaalauksissa kyllä suditaan tai rissataan riippuen ollaanko sisällä vai ulkona.Maali levitetään ruiskulla ja sitten reissataan tai suditaan kiinni pintaan.


    • IU

      . En ainakaan maalausalalla ole moista nähnyt..

    • Koskaan kuullutkaan

      että pensselillä pilattaisiin ruiskumaalauksella saatava tasainen maalipinta. Unohda moiset hullut neuvot ja maalaa pensselillä tai ruiskulla, ei molemmilla yhtäaikaa.

    • Toimisko hyvin

      osta tv:shopista ruisku.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe