Tarkoituksena olisi maalata lähiaikoina huvila ulkoa ja sisältä, ja monet ovat suositelleet, että työ kannattaa tehdä niin, että ensin maaliruiskulla levittää maalin ja sitten sudilla vetää pinnan siistiksi. Pohdimme parhaillaan, kannattaako ostaa edullinen maaliruisku vai vuokrata jostain, ja katselin äsken Bilteman sivuilla tällaista: http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi?sivu=skriptisivut/index_kauppa.htm&linkki=15198.htm&tuote=15198&ryhmaid=154
Sopisiko tuo maaliruisku tähän tarkoitukseen, ja mahtaako tuo selvitä urakasta? Hinta kuulostaa paremmalta kuin hyvältä...
Bilteman sähkökäyttöinen maaliruisku?
10
12860
Vastaukset
- wehje
No ei.. Tuolla maalaat vain jotain vastaavaa, mitä maalaisit spray-maaleilla. Talomaalit ei mene läpi moisesta, eikä niitä voi edes ohentaa niin paljoa.
Jos ruiskuttaa meinaat, niin hae vuokraamosta korkeapaineruisku. Eikä ruiskutuksen jälkeen enää mitään sudita. Eikä huvilan maalaukseen oikeasti mitään ruiskuja tarvita, ellei kyseessä ole huvila kooltaan "katriinan palatsi" - SutiSaku
Eiköhän se ole paras kun otat sen pensselin kauniiseen kätöseen ja teet sen homman sillä!
Ruiskua ei tarvita ja varsinkaan tuollaisilla sähkökäyttöisilla et tee paskaakaan. Täysin hobbyleluja... - tuo ruisku
ja vuokraa kunnon korkeapaineruisku, ja kyllä se maali silti pitää sutia vaikka ruiskulla maalaat
- LarsRuisku
TUSK4 kirjoitti:
Mistä niitä sitten voi vuokrata kun HRK tai Rami ei niitä vuokraa netin mukaan
"korkeapainemaaliruisku vuokraus" googlessa antaa enemmän kuin tarpeeksi. Ja muilla hakusanoilla vielä enemmän.
- Maalari: Ei sudita
Vuokraamon ruiskuvehkeillä maalipintaa ei kyllä sudita... En ainakaan maalausalalla ole moista nähnyt..
- Anonyymi
Rakennusmaalauksissa kyllä suditaan tai rissataan riippuen ollaanko sisällä vai ulkona.Maali levitetään ruiskulla ja sitten reissataan tai suditaan kiinni pintaan.
- IU
. En ainakaan maalausalalla ole moista nähnyt..
- Koskaan kuullutkaan
että pensselillä pilattaisiin ruiskumaalauksella saatava tasainen maalipinta. Unohda moiset hullut neuvot ja maalaa pensselillä tai ruiskulla, ei molemmilla yhtäaikaa.
- Toimisko hyvin
osta tv:shopista ruisku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437