Moccamaster

Ei ollut ohjekirjassa

Ootteko pesseet Moccamasterin kannua ja muita osia astianpesukoneessa? Ei ollut mainintaa tuossa ohjekirjassa, että kestääkö konepesua.

Muiden keittimien irto-osat oon kyllä aina pessyt ap-koneessa ja hyvin ovat kestäneet.

Kallis tikki, jos ei kestäkään. Siksi täällä kyselen.

6

8876

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kestää

Minulla on lomamökeissäni ja useita Moccamasterin kahvinkeittimiä, kannut on pesty astianpesukoneessa, hyvin on kestänyt. Moccamasteriin saa lasikannun varaosana, hinta noin 20 egee.

• Ei ollut ohjekirjassa

Vähän arvelinkin, että tottahan se kannu kestää. Tiedätkö, kestävätkö muut osat?

• make
        Ei ollut ohjekirjassa kirjoitti:

Vähän arvelinkin, että tottahan se kannu kestää. Tiedätkö, kestävätkö muut osat?

moccamasterin edustaja sanoi että vesisäiliön kansi saattaa haalistua ajan myötä konepesussa mutta kaikki muut kestävät

• Ei ollut ohjekirjassa
        make kirjoitti:

moccamasterin edustaja sanoi että vesisäiliön kansi saattaa haalistua ajan myötä konepesussa mutta kaikki muut kestävät

Ehkäpä muita osia nyt ei niin hirveästi tarvi tiskatakaan, mutta tykkään, että kannu on kirkas.

Kiitos.

• kolmorima
        Ei ollut ohjekirjassa kirjoitti:

Ehkäpä muita osia nyt ei niin hirveästi tarvi tiskatakaan, mutta tykkään, että kannu on kirkas.

Kiitos.

Olen pessyt moccamasterin lasikannun, aromikannen ja suodatinsuppilon aina koneessa. Ei mitään ongelmia tai haalistumia. Vesisäiliön kantta ei niin paskaiseksi saakaan, että se vaatisi konepesua. Metallinen "tippaputki" on hyvä pestä myös säännöllisesti, eiköhän sekin puhdistu koneessa.

• astianpesukoneeseen...

kaikki muut osat paitsi se itse keitin.

Vuosia jo olen itse pessyt ne astianpesukoneella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      83
      1611
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      269
      1531
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      268
      1263
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      1252
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      857
    6. 66
      844
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      64
      837
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      821
    9. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      40
      807
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      781
    Aihe