Ootteko pesseet Moccamasterin kannua ja muita osia astianpesukoneessa? Ei ollut mainintaa tuossa ohjekirjassa, että kestääkö konepesua.
Muiden keittimien irto-osat oon kyllä aina pessyt ap-koneessa ja hyvin ovat kestäneet.
Kallis tikki, jos ei kestäkään. Siksi täällä kyselen.
Moccamaster
6
9453
Vastaukset
- kestää
Minulla on lomamökeissäni ja useita Moccamasterin kahvinkeittimiä, kannut on pesty astianpesukoneessa, hyvin on kestänyt. Moccamasteriin saa lasikannun varaosana, hinta noin 20 egee.
- Ei ollut ohjekirjassa
Vähän arvelinkin, että tottahan se kannu kestää. Tiedätkö, kestävätkö muut osat?
- make
Ei ollut ohjekirjassa kirjoitti:
Vähän arvelinkin, että tottahan se kannu kestää. Tiedätkö, kestävätkö muut osat?
moccamasterin edustaja sanoi että vesisäiliön kansi saattaa haalistua ajan myötä konepesussa mutta kaikki muut kestävät
- Ei ollut ohjekirjassa
make kirjoitti:
moccamasterin edustaja sanoi että vesisäiliön kansi saattaa haalistua ajan myötä konepesussa mutta kaikki muut kestävät
Ehkäpä muita osia nyt ei niin hirveästi tarvi tiskatakaan, mutta tykkään, että kannu on kirkas.
Kiitos. - kolmorima
Ei ollut ohjekirjassa kirjoitti:
Ehkäpä muita osia nyt ei niin hirveästi tarvi tiskatakaan, mutta tykkään, että kannu on kirkas.
Kiitos.Olen pessyt moccamasterin lasikannun, aromikannen ja suodatinsuppilon aina koneessa. Ei mitään ongelmia tai haalistumia. Vesisäiliön kantta ei niin paskaiseksi saakaan, että se vaatisi konepesua. Metallinen "tippaputki" on hyvä pestä myös säännöllisesti, eiköhän sekin puhdistu koneessa.
- astianpesukoneeseen...
kaikki muut osat paitsi se itse keitin.
Vuosia jo olen itse pessyt ne astianpesukoneella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san3193752Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322058- 1001703
Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.451674Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1101430- 1451225
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041166- 821133
Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja104974Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.74904