Ootteko pesseet Moccamasterin kannua ja muita osia astianpesukoneessa? Ei ollut mainintaa tuossa ohjekirjassa, että kestääkö konepesua.
Muiden keittimien irto-osat oon kyllä aina pessyt ap-koneessa ja hyvin ovat kestäneet.
Kallis tikki, jos ei kestäkään. Siksi täällä kyselen.
Moccamaster
6
9095
Vastaukset
- kestää
Minulla on lomamökeissäni ja useita Moccamasterin kahvinkeittimiä, kannut on pesty astianpesukoneessa, hyvin on kestänyt. Moccamasteriin saa lasikannun varaosana, hinta noin 20 egee.
- Ei ollut ohjekirjassa
Vähän arvelinkin, että tottahan se kannu kestää. Tiedätkö, kestävätkö muut osat?
- make
Ei ollut ohjekirjassa kirjoitti:
Vähän arvelinkin, että tottahan se kannu kestää. Tiedätkö, kestävätkö muut osat?
moccamasterin edustaja sanoi että vesisäiliön kansi saattaa haalistua ajan myötä konepesussa mutta kaikki muut kestävät
- Ei ollut ohjekirjassa
make kirjoitti:
moccamasterin edustaja sanoi että vesisäiliön kansi saattaa haalistua ajan myötä konepesussa mutta kaikki muut kestävät
Ehkäpä muita osia nyt ei niin hirveästi tarvi tiskatakaan, mutta tykkään, että kannu on kirkas.
Kiitos. - kolmorima
Ei ollut ohjekirjassa kirjoitti:
Ehkäpä muita osia nyt ei niin hirveästi tarvi tiskatakaan, mutta tykkään, että kannu on kirkas.
Kiitos.Olen pessyt moccamasterin lasikannun, aromikannen ja suodatinsuppilon aina koneessa. Ei mitään ongelmia tai haalistumia. Vesisäiliön kantta ei niin paskaiseksi saakaan, että se vaatisi konepesua. Metallinen "tippaputki" on hyvä pestä myös säännöllisesti, eiköhän sekin puhdistu koneessa.
- astianpesukoneeseen...
kaikki muut osat paitsi se itse keitin.
Vuosia jo olen itse pessyt ne astianpesukoneella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne202227Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv282088Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1941647Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k521609Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel761580- 1131430
Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.501368- 831129
Martina haluaa tasoisensa miehen
Seiskassa juttu minkälaisen miehen Martina haluaa. Kumppanin pitää tuoda hänen herkkyytensä ja vahvuutensa esiin sekä ol240997Voi ei! Katja Ståhl joutui sairaalaan - Syynä tämä vitsaus - Koskettava päivitys sairaalasängystä
Pikaista paranemista, Katja! Katja Ståhl on kertonut somessa joutuneensa sisään sairaalaan. Lue lisää: https://www.suom21885