Toukokuulle on varattuna 10 päivän matka Quebec Cityyn jääkiekon MM-kisojen aikaan.
Matkavinkkejä ja kokemuksia kaipaan: missä kannattaa käydä, mitä syödä, onko lähistöllä must-paikkoja? Ja onko muita lähdössä samaan aikaan?
Quebec City
1
872
Vastaukset
- infoa
Olin pitkän viikonlopun Quebec cityssä kuukausi sitten, me oltiin koko aika vanhassa kaupungissa, siellä kävellessä menee hyvin 2-3 päivää, riippuen, että onko museoihmisiä vai ei.
Kuvernöörin kävelyreitti kannattaa kävellä ainakin, hienot näkymät, Chateau Frontenac- hotellissa kannattaa käydä vaikka baarissa drinkillä, jossei halua osallistua opastettuun kierrokseen. Hotelli on näkemisen arvoinen, kuulemma pohjoisamerikan kuvatuin rakennus.
Quebecin provinssissa on paljon nähtävää, jos haluaa auton vuokrata ja ajella vähän kaupungin ulkopuolelle.
Kauniita pikkukyliä, Ile d Orleans-saari 15 min Quebec citystä, Montmorency vesiputous.
Paikallisesta turisti-infosta saa paljon materiaalia, kannattaa käydä kerran syömässä Aux Anciens Canadiens- ravintolassa, hieno kokemus, vanha talo, ja vanhanaikaista ruokaa.
Ja jos aikaa ja intoa löytyy, Montreal on vain 250 km päässä, siellä jo on enemmän nähtävää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1054690Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743951418- 1871081
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091062Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86990Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11912Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64901
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10897- 64876