Miedän lapset on tosi nokkelia

Punapää-73

Mun tytär sanoin ruuan jälkeen "kiitti mutsi". Ollan aina isän kanssa opetettu sitä kiittämään ruuasta ja aika nohevasti se tuon kitoksen sitten sanoikin. Kyllä sitä tapausta naurettiin ja pitkään...
Pierunhajuista kevättä vaan kaikille hanipuppelit.

12

1168

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Punapää-73

      sanoa että meiän pikkuprinsessa on siis 14vee. Ihanaa päivää kaikille kultamuruille

      • blondi-72hki

        jeeeeeee onpas juttu hiiiii


    • ruoasta.

      Kokki saa haistaa paskat!

      • blondi-72hki

        nauran maha kipeenä jahuu mikä juttu


    • kirjavapää76

      Joo meidän nuorempi likka sanoi, että siivoaa myöhemmin, kun pyysin sitä siivoamaan sen huoneen. Se kun on vähän semmoinen pikkuvanha. :O)))

      Kyllä me kaikki niin naurettiin.

      Jos joku ei ymmärtänyt se on onneton ja vihaa lapsia.

      Hauskaa viikonloppua kaikille ihanille.

      • Punapää-73

        sulla..onko jo ylä-asteella oli toi niin nokkelaa :) Meiänkin kullanmuru on joskus sanonut noin kun olen pyytänyt tekemään jotain..
        nokkelaa kun mikä. Ja taas me kaikki naurettiin!
        Jos ei näitä juttuja ymmärrä niin inhoaa lapsia (laitoin tän vaan ihan varmistukseks tähän loppuun)


      • kylläpä on
        Punapää-73 kirjoitti:

        sulla..onko jo ylä-asteella oli toi niin nokkelaa :) Meiänkin kullanmuru on joskus sanonut noin kun olen pyytänyt tekemään jotain..
        nokkelaa kun mikä. Ja taas me kaikki naurettiin!
        Jos ei näitä juttuja ymmärrä niin inhoaa lapsia (laitoin tän vaan ihan varmistukseks tähän loppuun)

        nohevia lapsia teillä. Minun alakouluikäiset ei vielä tuohon pysty. Nauroin noille ihan pissi housussa. :)))))))))))


      • blondi-72hki

        nauran pissit housussa noin iiiiiiihanille stooreille


      • blondi-72hki
        Punapää-73 kirjoitti:

        sulla..onko jo ylä-asteella oli toi niin nokkelaa :) Meiänkin kullanmuru on joskus sanonut noin kun olen pyytänyt tekemään jotain..
        nokkelaa kun mikä. Ja taas me kaikki naurettiin!
        Jos ei näitä juttuja ymmärrä niin inhoaa lapsia (laitoin tän vaan ihan varmistukseks tähän loppuun)

        fiksu ja meilläkin sanottiin että tuo pastilli on hyvää ja ei ikinä oo niiiiiiiiiiiin hauskaa ollut


      • blondi-72hki
        kylläpä on kirjoitti:

        nohevia lapsia teillä. Minun alakouluikäiset ei vielä tuohon pysty. Nauroin noille ihan pissi housussa. :)))))))))))

        hassuutta kerrakseen ja ihan samanlainen ku likka soitti ja pyysi kännyyn siskoonsa aik en ollut kotona heh heh heee hoooo hoh hoh hih hih hiiiiiiii


      • blondi-72hki
        kylläpä on kirjoitti:

        nohevia lapsia teillä. Minun alakouluikäiset ei vielä tuohon pysty. Nauroin noille ihan pissi housussa. :)))))))))))

        hassuutta kerrakseen ja ihan samanlainen ku likka soitti ja pyysi kännyyn siskoonsa aik en ollut kotona heh heh heee hoooo hoh hoh hih hih hiiiiiiii


    • blondi-72hki

      wau naurattaa heheheheheheeee

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      300
      3455
    2. 204
      2951
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2534
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      233
      1992
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1425
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1318
    9. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      170
      1304
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    Aihe