Miedän lapset on tosi nokkelia

Punapää-73

Mun tytär sanoin ruuan jälkeen "kiitti mutsi". Ollan aina isän kanssa opetettu sitä kiittämään ruuasta ja aika nohevasti se tuon kitoksen sitten sanoikin. Kyllä sitä tapausta naurettiin ja pitkään...
Pierunhajuista kevättä vaan kaikille hanipuppelit.

12

1257

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Punapää-73

sanoa että meiän pikkuprinsessa on siis 14vee. Ihanaa päivää kaikille kultamuruille

• blondi-72hki

jeeeeeee onpas juttu hiiiii

• ruoasta.

Kokki saa haistaa paskat!

• blondi-72hki

nauran maha kipeenä jahuu mikä juttu

• kirjavapää76

Joo meidän nuorempi likka sanoi, että siivoaa myöhemmin, kun pyysin sitä siivoamaan sen huoneen. Se kun on vähän semmoinen pikkuvanha. :O)))

Kyllä me kaikki niin naurettiin.

Jos joku ei ymmärtänyt se on onneton ja vihaa lapsia.

Hauskaa viikonloppua kaikille ihanille.

• Punapää-73

sulla..onko jo ylä-asteella oli toi niin nokkelaa :) Meiänkin kullanmuru on joskus sanonut noin kun olen pyytänyt tekemään jotain..
        nokkelaa kun mikä. Ja taas me kaikki naurettiin!
        Jos ei näitä juttuja ymmärrä niin inhoaa lapsia (laitoin tän vaan ihan varmistukseks tähän loppuun)

• kylläpä on
        Punapää-73 kirjoitti:

sulla..onko jo ylä-asteella oli toi niin nokkelaa :) Meiänkin kullanmuru on joskus sanonut noin kun olen pyytänyt tekemään jotain..
        Jos ei näitä juttuja ymmärrä niin inhoaa lapsia (laitoin tän vaan ihan varmistukseks tähän loppuun)

nohevia lapsia teillä. Minun alakouluikäiset ei vielä tuohon pysty. Nauroin noille ihan pissi housussa. :)))))))))))

• blondi-72hki

nauran pissit housussa noin iiiiiiihanille stooreille

• blondi-72hki
        Punapää-73 kirjoitti:

fiksu ja meilläkin sanottiin että tuo pastilli on hyvää ja ei ikinä oo niiiiiiiiiiiin hauskaa ollut

• blondi-72hki
        kylläpä on kirjoitti:

nohevia lapsia teillä. Minun alakouluikäiset ei vielä tuohon pysty. Nauroin noille ihan pissi housussa. :)))))))))))

hassuutta kerrakseen ja ihan samanlainen ku likka soitti ja pyysi kännyyn siskoonsa aik en ollut kotona heh heh heee hoooo hoh hoh hih hih hiiiiiiii

• blondi-72hki
        kylläpä on kirjoitti:

hassuutta kerrakseen ja ihan samanlainen ku likka soitti ja pyysi kännyyn siskoonsa aik en ollut kotona heh heh heee hoooo hoh hoh hih hih hiiiiiiii

• blondi-72hki

wau naurattaa heheheheheheeee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      96
      2666
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      198
      1021
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      62
      845
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      143
      787
    5. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      59
      682
    6. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      18
      581
    7. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      51
      555
    8. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
      Ikävä
      41
      555
    9. Mitä nainen tekisit J-miehen kanssa?

Jos saisit juoksemalla kiinni?
      Ikävä
      55
      505
    10. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      52
      504
    Aihe