Mun tytär sanoin ruuan jälkeen "kiitti mutsi". Ollan aina isän kanssa opetettu sitä kiittämään ruuasta ja aika nohevasti se tuon kitoksen sitten sanoikin. Kyllä sitä tapausta naurettiin ja pitkään...
Pierunhajuista kevättä vaan kaikille hanipuppelit.
Miedän lapset on tosi nokkelia
12
1187
Vastaukset
- Punapää-73
sanoa että meiän pikkuprinsessa on siis 14vee. Ihanaa päivää kaikille kultamuruille
- blondi-72hki
jeeeeeee onpas juttu hiiiii
- ruoasta.
Kokki saa haistaa paskat!
- blondi-72hki
nauran maha kipeenä jahuu mikä juttu
- kirjavapää76
Joo meidän nuorempi likka sanoi, että siivoaa myöhemmin, kun pyysin sitä siivoamaan sen huoneen. Se kun on vähän semmoinen pikkuvanha. :O)))
Kyllä me kaikki niin naurettiin.
Jos joku ei ymmärtänyt se on onneton ja vihaa lapsia.
Hauskaa viikonloppua kaikille ihanille.- Punapää-73
sulla..onko jo ylä-asteella oli toi niin nokkelaa :) Meiänkin kullanmuru on joskus sanonut noin kun olen pyytänyt tekemään jotain..
nokkelaa kun mikä. Ja taas me kaikki naurettiin!
Jos ei näitä juttuja ymmärrä niin inhoaa lapsia (laitoin tän vaan ihan varmistukseks tähän loppuun) - kylläpä on
Punapää-73 kirjoitti:
sulla..onko jo ylä-asteella oli toi niin nokkelaa :) Meiänkin kullanmuru on joskus sanonut noin kun olen pyytänyt tekemään jotain..
Jos ei näitä juttuja ymmärrä niin inhoaa lapsia (laitoin tän vaan ihan varmistukseks tähän loppuun)nohevia lapsia teillä. Minun alakouluikäiset ei vielä tuohon pysty. Nauroin noille ihan pissi housussa. :)))))))))))
- blondi-72hki
nauran pissit housussa noin iiiiiiihanille stooreille
- blondi-72hki
Punapää-73 kirjoitti:
Jos ei näitä juttuja ymmärrä niin inhoaa lapsia (laitoin tän vaan ihan varmistukseks tähän loppuun)fiksu ja meilläkin sanottiin että tuo pastilli on hyvää ja ei ikinä oo niiiiiiiiiiiin hauskaa ollut
- blondi-72hki
kylläpä on kirjoitti:
nohevia lapsia teillä. Minun alakouluikäiset ei vielä tuohon pysty. Nauroin noille ihan pissi housussa. :)))))))))))
hassuutta kerrakseen ja ihan samanlainen ku likka soitti ja pyysi kännyyn siskoonsa aik en ollut kotona heh heh heee hoooo hoh hoh hih hih hiiiiiiii
- blondi-72hki
kylläpä on kirjoitti:
nohevia lapsia teillä. Minun alakouluikäiset ei vielä tuohon pysty. Nauroin noille ihan pissi housussa. :)))))))))))
hassuutta kerrakseen ja ihan samanlainen ku likka soitti ja pyysi kännyyn siskoonsa aik en ollut kotona heh heh heee hoooo hoh hoh hih hih hiiiiiiii
- blondi-72hki
wau naurattaa heheheheheheeee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113585MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691896Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja621014Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768