Miedän lapset on tosi nokkelia

Punapää-73

Mun tytär sanoin ruuan jälkeen "kiitti mutsi". Ollan aina isän kanssa opetettu sitä kiittämään ruuasta ja aika nohevasti se tuon kitoksen sitten sanoikin. Kyllä sitä tapausta naurettiin ja pitkään...
Pierunhajuista kevättä vaan kaikille hanipuppelit.

12

1244

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Punapää-73

sanoa että meiän pikkuprinsessa on siis 14vee. Ihanaa päivää kaikille kultamuruille

• blondi-72hki

jeeeeeee onpas juttu hiiiii

• ruoasta.

Kokki saa haistaa paskat!

• blondi-72hki

nauran maha kipeenä jahuu mikä juttu

• kirjavapää76

Joo meidän nuorempi likka sanoi, että siivoaa myöhemmin, kun pyysin sitä siivoamaan sen huoneen. Se kun on vähän semmoinen pikkuvanha. :O)))

Kyllä me kaikki niin naurettiin.

Jos joku ei ymmärtänyt se on onneton ja vihaa lapsia.

Hauskaa viikonloppua kaikille ihanille.

• Punapää-73

sulla..onko jo ylä-asteella oli toi niin nokkelaa :) Meiänkin kullanmuru on joskus sanonut noin kun olen pyytänyt tekemään jotain..
        nokkelaa kun mikä. Ja taas me kaikki naurettiin!
        Jos ei näitä juttuja ymmärrä niin inhoaa lapsia (laitoin tän vaan ihan varmistukseks tähän loppuun)

• kylläpä on
        Punapää-73 kirjoitti:

sulla..onko jo ylä-asteella oli toi niin nokkelaa :) Meiänkin kullanmuru on joskus sanonut noin kun olen pyytänyt tekemään jotain..
        Jos ei näitä juttuja ymmärrä niin inhoaa lapsia (laitoin tän vaan ihan varmistukseks tähän loppuun)

nohevia lapsia teillä. Minun alakouluikäiset ei vielä tuohon pysty. Nauroin noille ihan pissi housussa. :)))))))))))

• blondi-72hki

nauran pissit housussa noin iiiiiiihanille stooreille

• blondi-72hki
        Punapää-73 kirjoitti:

fiksu ja meilläkin sanottiin että tuo pastilli on hyvää ja ei ikinä oo niiiiiiiiiiiin hauskaa ollut

• blondi-72hki
        kylläpä on kirjoitti:

nohevia lapsia teillä. Minun alakouluikäiset ei vielä tuohon pysty. Nauroin noille ihan pissi housussa. :)))))))))))

hassuutta kerrakseen ja ihan samanlainen ku likka soitti ja pyysi kännyyn siskoonsa aik en ollut kotona heh heh heee hoooo hoh hoh hih hih hiiiiiiii

• blondi-72hki
        kylläpä on kirjoitti:

hassuutta kerrakseen ja ihan samanlainen ku likka soitti ja pyysi kännyyn siskoonsa aik en ollut kotona heh heh heee hoooo hoh hoh hih hih hiiiiiiii

• blondi-72hki

wau naurattaa heheheheheheeee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2540
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1062
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      891
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      829
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      700
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe