Kun saan kokeista 6 ja nyt sain ruotsin kokeesta 5 ja ranskan kokeesta myös, mut enkussa oon ihan älyttömän hyvä.kaverini sanoo joskus mua tyhmäksi helppohan sen on haukkuu ku itse saa jotai 9 ja 10.Miksiköhän kukaan poika ei haluu istuu lähelläkään mua ne vetää aina pulpettinsa kauemmas minusta :( ja ne on sanonu että oon ruma ja läski =((( terkkarin mielestä olen sopiva ja aikuiset sanoo yleensä vaa että oon kaunis.ei oo kivaa että koko ajan kuulee vaa negatiivisia asioita,unelmana on tulla laulajaksi, mut en usko, että se toteutuu enkä kestäisi kuitenkaan sitä, että minua haukuttaisi.
oonko tyhmä?
4
568
Vastaukset
- ovat paskiaiset
Haukkujat ovat vain kateellisia sinulle, älä anna periksi.
Luultavasti oot ihan yhtä fiksu kun muutkin. Sinua vaan kiinnostaa eri asiat kuin muita. Ei kannata luopua unelmista, ennenkuin on todella yrittänyt. Varmasti olet hyvä jossakin asiassa. Jossakin, jota et vielä edes välttämättä tiedä. Mukavaa kevättä :)
- Atrky
Oot ihan vitun tyhmä. Live with it
- tyttttttö
minäkin kuulen vähän väliä että oon ihan palikka, mutta ei ne sitä tarkota, leikillään ne vaan sanoo :) tuskin ne sullekkaan sitä tarkottaa :) minäkin saan aina ihan surkeita numeroita, just jotain 5-7, mutta en mä siitä välitä :D ja ei niistä kannata välittää jotka haukkuu, ei ne välttämättä tarkota sitä. eläkä missään nimessä luovu toivosta tulla laulajaksi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa603483Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.202312Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1381969Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus141514Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn1631207- 621167
Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R4501052- 59883
- 74831
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.33813