Kumpi olis parempi? Keeway x-ray vai tx. Mikä niien istuinkorkeus, paljo kulukee vakiona ja pitääkö 4,7 kw paikkaansa.
keeway x-ray 50 vs. tx 50
22
5917
Vastaukset
- kuuleppaA
kulkee vakiona suoralla 45-50km/h.mittari kyllä voi näyttää vaikka 60km/h
- teme_saarinen
x-ray on parempi vaihtoehto: parempi ajaa halpa ja hyvä, ainut miinus on et nimi keeway :D jos haluut halvan ja HYVÄN täysin ehjän keeway x-ray enduro ajettu 4500km täysin toimiva hyvässä kunnossa pidetty.. hinta olis 1500 (tinkiä saa jos osaa)
- asddsasdd
en tiedä kuinka hyvin nuo kilowatit pitää paikkansa, mutta: oma keeway kulki vakiona mittariin juuri ja juuri 45km/h ja kun otin yhden kurin alkukäyrästä pois niin mittari ei enää riittänyt :D (80kmh mittarissa) ja kiihty helvetin hyvin..
- niganiga
miten otit kurin pois?
- ranitsio
4.7 kw on totta jos ottaa holkin pois niin tuut saamaan rutkasti nopeutta ainakin toi mun x-ray kulkee reilust yli 80km h.ja suositelen pistää rx vakio välkät.ja jos teet näin suosittelen varautua mänän vaihtoon
- keeway
No tuolta saa vähän toisen käsityksen noist kilowateista. http://www.keewaymotor.com/motor_tx50.html
- reheqhnjqjhe
mun kiiwi kulkee vakiona semmoset 50
- reheqhnjqjhe
ny otin kurin pois alku käyrästä ja vaihoin isomman suuttimen ni kulkee vähä alta 70
- Tx
Mun TX menee vakiona tasan 50.Ja huomasin yks päivä ett sitä pystyy madaltaa sieltä penkin alla olevasta iskarista :DD
- mopoilija
paljon keeway x-ray maksaa uuten
- keewaytx50
onko toi keeway tx 50 miten tehokas vakiona? ja jos nyt virittää aion ni miten se yksinkertasesti tapahtuu?
ois tommone hankinnassa, tosi tyylikäs mopo:) - ok
Mun kiiwi menee alamäkeen tasan 50 km/h, joten jos vakiona pidät(kin) niin vaihda ihmees 10 piikkinen eturatas. Jos haluut sen menevän sen 55-60 km/h niin viilaa alkukäyränkuria ja vaiha suutin. Ei ole kovin vaikea homma. Voit myös tukkia hukkaputken. Sahaat sen poikki,laitat sopivan pellin palasen hitsillä kiinni. Ja jos huippuja haluaa vielä lisää, niin 12 piikkistä eteen..
- Tuntematon 23
Mun x ray kulkee 55 km/h ja se on ihan vakio mopo.
- Tuntematon 23
Kumpi on parempi x ray vai tx?
- 45->55
Joo eli mulla meni vakiona hikisesti sen 45. Otin alkukäyrän kurista sen pillin irti ja holkkia viilasin pari milliä niin menee sen 55-60. Unohtamatta että suutin on 90 :D
- Tuntematon23
Keeway x ray ja Tx on saman laisia. Niin sillä ei ole väliä
- Tiedoton98
Mitäs tolle pitäs tehdä että sais kiihtyvyyttä paremmaksi ilman että huiput nousee laittomiksi?
- jooh2
Kuria porata isommaks.
- kiljukeisari
laitettii yamaha dt 02 takalippa kiivii,kyllä tuli hiano ja sit paskoin sen oksettavan takalyhdyn ja erottelin ne kaks led kennoo sielt ja iskin paljaana kiinni kyllä siinä kilju virtas ku sai sellasta paskaa sommitella kaverin kanssa
- Weli
Mitkä on tx:n vakio välit ??!!
- Anonyymi
Keeway x ray parempi. Ei oo paljoo mitään sille tehty ja kulkee 70km/h sekä kestää yli 120km matkoja kaasu pohjassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu292468- 1322385
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti141851Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151673Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731277- 1061234
- 171232
- 93967
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks134877Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon19868