HAHAA !!

reowiujtrotyop r

Meikäl kävi niin että elisa irtisanos mun liittymän ku en oo maksanu laskuja 200€ edestä ja en saanut numeroa takaisin mikä mul on ollut vuodesta -99 ja mua otti pannuun niin helvetisti.. no sitten soitin elisaan et mistä sen numeron saa takasin ja kun se oli 0400 alkuinen ni se meni soneral.. no onneks mun kaveri on töis sonera pistees ja se järkkäs sen numeron mulle takaisin määräaikaisella sonera sopimuksella.. Hyvä elisa! yrititte saada jekutettu minua mut olinpa teitä ovelampi ettekä onnistunu tekemään mulle kepposta ja kaikki jotka on elisal töis ni haistakoot pitkä paska koska saan maksettua tuon 200€ laskun viikon pääst ja en enää ikinä palaa elisalle vaikka kytkysopimus piti olla kesäkuun alkuun saakka.. Helvetillistä loppuelämää teille koko saatanan puljul!!

8

587

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jenczu

      köyhä näköjään ottanu kytkyn ilmaisen puhelimen toivossa mutta ei ollutkaan rahaa maksaa laskuja :) prepaid kuuluu kaikille tollasille köyhille jotka ei maksa laskujaan ajallaan.

      • fhtrjtukgiulg

        no joo sillon olin kyl kieltämättä opiskelija budjetilla mutta nykyään tienaan sen verran paljon et ei tunnu missään enää tollaset 200€ ku sain maksettua.. ja vaiks nykyään tienaankin paljon ni en ikinä ottais kytkyä.. et ihan hyvä vaan et otin sen sillon ku ei ollu rahaa paljoa ni opetti muakin et ei kannata lankea kaiken maailman tarjouksiin.. joo ja hey köyhä tai rikas ni en koskaan ottais prepaidia.. mul kuluu siin jo bensaa enemmän ku lähden jonnekin hevokuuseen kioskil lataa sitä.. ku kerta kk maksut on normaaleis liittymis 66senttiä.. ja bensa ei oo mitään halpaa nykyään by the way


      • missään jos
        fhtrjtukgiulg kirjoitti:

        no joo sillon olin kyl kieltämättä opiskelija budjetilla mutta nykyään tienaan sen verran paljon et ei tunnu missään enää tollaset 200€ ku sain maksettua.. ja vaiks nykyään tienaankin paljon ni en ikinä ottais kytkyä.. et ihan hyvä vaan et otin sen sillon ku ei ollu rahaa paljoa ni opetti muakin et ei kannata lankea kaiken maailman tarjouksiin.. joo ja hey köyhä tai rikas ni en koskaan ottais prepaidia.. mul kuluu siin jo bensaa enemmän ku lähden jonnekin hevokuuseen kioskil lataa sitä.. ku kerta kk maksut on normaaleis liittymis 66senttiä.. ja bensa ei oo mitään halpaa nykyään by the way

        vasta viikon päästä saat moisen pikkusumman maksettua? Tuon verranhan tippuu taskuistakin...

        Tiedoksi vaan, että kun se 0400-alkuinen Elisalle siirretty numerosi sanottiin maksamattoman laskun takia irti, numero palautui Soneralle, joka omistaa tuonalkuiset numerot. Turhaa lapsellisuuttasi siis Elisalle kiukuttelit sen takaisin saamisesta. Aikuistu ja opi maksamaan laskusi ajallaan niin oma loppuelämäsikin on mukavampi.


      • agdfhsgdh
        missään jos kirjoitti:

        vasta viikon päästä saat moisen pikkusumman maksettua? Tuon verranhan tippuu taskuistakin...

        Tiedoksi vaan, että kun se 0400-alkuinen Elisalle siirretty numerosi sanottiin maksamattoman laskun takia irti, numero palautui Soneralle, joka omistaa tuonalkuiset numerot. Turhaa lapsellisuuttasi siis Elisalle kiukuttelit sen takaisin saamisesta. Aikuistu ja opi maksamaan laskusi ajallaan niin oma loppuelämäsikin on mukavampi.

        en minä oo mitään elisalle kiukutellu.. kysyin asiallisesti et mihin numero joutus ja he vastas ja that's it.. ja tottakai maksan laskuni nykyään ajoissa ku on normaali liittymä ja hyvä palkkainen työ.. ihminen on silloin tyhmä jollei opi virheistään.. joo mut se on nyt taakseen jäänyttä elämää ja nykyään on känny laskut reilun kympin nii et ei pal enää jaksa napata tollanen.. et jatkakaa te kaikki vaan mun puolest elisal vaiks koko lopun elämänne mut mä en sitä virhettä tee piste ( ja niin ei se tietenkään tunnu jos saa ekan muhkean palkan mist maksaa sen viikon pääst, nii nii nii et pidä sä apina turpas kii siel ku et tiedä mistään mitään)


    • jekutus

      se Elisan taholta oli, kun firma vaan halusi saada sinulta maksun liittymäsi käytöstä? Sonerako nyt sitten ei jekuta sinua eli ei peri maksuja liittymästäsi? Että voi olla lapsellista ajattelua ja kielenkäytttöä!

      • HGFHHGFJG

        joo ei se sonera jekuta ku vaihdoin sen samantien saunalahteen ku se liittymä aukes.. sen takia otin siks aikaa soneran että saan numeroni takas.. eh he heehe..


      • jenczu
        HGFHHGFJG kirjoitti:

        joo ei se sonera jekuta ku vaihdoin sen samantien saunalahteen ku se liittymä aukes.. sen takia otin siks aikaa soneran että saan numeroni takas.. eh he heehe..

        ..Elisan tytäryhtiö.. :D että samassa puljussa oot edelleen ;)


      • gasdfgsg
        jenczu kirjoitti:

        ..Elisan tytäryhtiö.. :D että samassa puljussa oot edelleen ;)

        no mul on toistaiseksi oleva sopimus et pääsen pois koska lystää.. ;D sen takia otin saunalahden koska elisan verkos on paras kuuluvuus ja hinnat edulliset..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      448
      4795
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1712
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1448
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1349
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1306
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1181
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      990
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      875
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe