Onko kannattavaa ostaa Aprilia RX -08? Paljon se kulkee vakiona? Onko ollut paljon vikoja omissa Aprilioissanne??
Aprilia RX -08
5
1472
Vastaukset
- joujou
kulkee joku 45-50 ja hyvii apriliat on mul on 2002.koht pääsee taas ajaa ku saa mopon kuntoo ja kelit paranee jou :D
- aprilia rx 50 -08
jaksaako toi mennä isoissa mäistä oon kuullu ettei se jaksais oikein mennä
- asdd
itse ostin ton 2007 version. Laiskahan tuo oli
- tepaasd
joo mullaki on 2007 vuoden malli ja kyllä se laiska on.. mutta menee kivasti ku kurit otat pois ja laitat isomman suuttimen..
- jokuvaa
Itse ostin aprilia rx 08 ja mulla hyvin toiminut.Laiskahan se kyllä on, mutta kun vähän virittää niin saa tehokkaamman pelin.Hintavahan se on :D.Alamäkeen oon päässy sen 57.Tasasella jotain 45 menee vakiona.Toiminut hyvin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial81656Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1281653Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2511179Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.1991038- 128929
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2866- 10845
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks48843Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29837