Tässä olisi muutama kysymys Japanin matkailusta, mitä nyt tuli mieleen..
Miten paljon lennot yleensä maksaa ja ovatko suorat lennot halvempia, kuin lentää jonnekin muualle ja sieltä sitten Japaniin (anteeksi, en ole oikein matkustanut lentäen, mutta myö mentii Ranskaa muistaakseni Kööpenhaminan kautta..). Miten kauan lentokentällä menee aikaa. Miten paljon rahaa menee majoitukseen? Entä ruokaan? Mites jos postittaa jonkin verran tuliasia kotiin, mites posti kulkee ja onko kallistakin lystiä?
Eli miten paljon tämä lysti vie yleensäkin yhteensä rahaa?
Paljon kiitoksia vastauksista jo nyt.
muutama kysymys
1
571
Vastaukset
- harakka*
Halvimmat Finnairin suorat lennot mitä olen nähnyt olivat 399 euroa (Helsinki-Nagoya). Tällä hetkellä Finnairin lentoja saa ~729 eurolla eri Japanin kohteisiin, Stockmannin hulluilla päivillä olisivat olleet jotain 500-600 euron välistä, ja normaalihinta lienee vähän yli tuhat euroa. Muista lentoyhtiöistä en osaa sanoa, mutta esim. ebookersin ja muiden varaussivustojen kautta voi vertailla (tuo tuli ensimmäisenä mieleen, kun mainostaa tuossa vieressä).
Lentokentällä varmaan kannattaa olla pari tuntia etuajassa (lähtöselvitys tehtävä viimeistään tunti ennen lähtöä), menisikö saapumisen jälkeisiin selvityksiin vajaa tunti. Riippunee päivästä, kellosta, kentästä ym.
Ne hotellit ja ryokanit joissa olen itse Japanissa yöpynyt maksoivat n. 33 euroa / yö / henkilö (eli kahden hengen huone noin 10000 jeniä). Edullisempia hostelleja sekä bisnes- ja kapselihotelleja löytyy, kuten vastaavasti kalliimpia perinteisiä ryokaneita ja viiden tähden hotelleja.
Posti kulkee, hintaan vaikuttaa millä nopeudella lähetät.
Lisää hintatietoutta mm. seuraavissa osoitteissa:
http://www.pricechecktokyo.com/
http://www.japan-guide.com/e/e2410.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745349Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3011233Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy20710873Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369711Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858528Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236511Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03210Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282222- 371619
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261510