Mä olin pari kuukaut sitten yhen jätkän kaa mut sit se teki bänät ja mä rakastan sitä edelleen. me soitellaan joka päivä tunnin pitusii puheluit ja txt tosi paljon... ain ku mä kysyn silt et ''kenest sä tykkäät'' ni se vastaa et ''emmää tiiä.'' tai jos mä kysyn et ''tykkääx sä must?'' ni se vastaa et ''tykkään mut en silleen!'' nyt se on alkanu sanoo mua söpöx ja et se haluu tulla mun lua... ELI TYKKÄÄX SE MUST VAI EI?
hä?
Laze
4
244
Vastaukset
- Milja
Eikös se vastaus ole sillon,että tykkää,muttei silleen.Se ilmeisesti sanoo noita juttujansa vaan kaverina..
Toinen mahdollisuus,että se haluaa että sä et pääse siitä yli,ja sanoo sua söpöks,ettet sä lakkais pitämästä siitä..Vaikkei se itse haluaisikaan olla kuin kaveri.
Jeps.- Laze
mä epäilen et se on toi et se yrittää et mä en pääse siit yli.........
- Mamamaamammaa
vähä ääliö jätkä tapa se
- Laze
enhän mä sit ainakaa sitä enää saa?...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32721Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062541Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938