raskaana

avuton

HELP!!!
Mä oon raskaana ja 14wee!!!!!!!!
Auttakaa!! Mitä mun pitäis tehä???????

5

656

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä Myös..

Mulla on sama ongelma oon tosiaan vuoden verran vanhempi.. Ei mukavaa.. Isästä on onneks tieto joka tosin vaatii aborttia.. Abortti olis paras vaihtoehto jos lapsella ei oo mahdollisuutta molempiin vanhempiin ja ehjään kotiin..

• Onnellinen

On hienoa että olet raskaana! Se on nääs sellasta että pitäähän niistä seksin iloista ja tyhmästä päästä vähän maksaakki. Mikset käyttäny ehkäisyä!

• R00

Tää on feikki, se on kirjottanu toisenki viestin, missä lukee et se on 12v ja raskaana...mikä ääliö toi "avuton"

• ice

Ensiksi kannattaa hakeutua lääkärille mahdollisimman pian. Hän varmistaa raskauden ja pystyy antamaan sulle eri vaihtoehtoja ja aikataulun (esim. milloin viimeistään pitää päättää raskauden keskeytyksestä, lapsen syntymäaika ym.). Päätös on raskas yksin tehtäväksi, joten kerro vanhemmillesi tai jollekkin muulle aikuiselle ja lapsen isälle. Myös hyvälle ystävälle kertominen helpottaa. Abortin syyksi käy jo alle 17-vuoden ikä ja abortin saamiseen tarvitaan lausunto vain yhdeltä lääkäriltä, paitsi jos olet raiskauksen uhri. Jos sinut on raiskattu ilmoita välittömästi poliisille! Aborttiin ei tarvita vanhempien lupaa, eikä lääkärillä ole oikeutta ilmoittaaa siitä vanhemmille. Hyvä kuitenkin olisi jos kertoisit vanhemmillesi. Mä en nyt ehdi enempää kirjoittamaan, mutta jos kaipaat jotain jolle puhua tai sinulla on jotain kysyttävää voit lähettää mulle sähköpostia. Koita jaksaa!

• Jussi

Näköjään ei paasata liikaa ehkäisystä!
      Mihin teillä unohtui ehkäisy? Kortsua on helppoa käyttää eikä tule tällaisia vahinkoja...

Keskustele partnerisi kanssa. Loppukädessä sinä päätät mitä teet. Jos ei ole mahdollisuuksia (taloudellisia, käytännön tms) niin abortti on varmasti paikallaan.

Miksi teillä on aina niin kiire yhdynnän kanssa? Onko nuoret naiset aina näin puutteessa? Neitsyys on hieno asia!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      90
      5785
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4752
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3077
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      90
      2976
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      25
      2734
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2049
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2006
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1533
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1486
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      189
      1348
    Aihe