moi kaikki! kerro ihmeessä jos tiedät yhtään ktm:ästä? kyselen erityisesti ktm 125cc exc mallista, että kuinka kauan kestää mäntä, että kuinka kauan voi ajaa ennenkuin täytyy vaihtaa mäntä ja miten noi muut kulutusosat ja koko ktm itsessään, onko luotettava pyörä saako olla kuinka usein korjaamassa ja onko millanen purkaa vittumainen vai vaivaton ja erityisesti toi että kuinka usein saa olla korjaamassa?? kertokaa ihmeessä jos tiedätte??
kulutusosat
3
987
Vastaukset
- EX KTM kuski
Tässä sulle toimiva yhtälö :
Mitä enemmän/paremmin huollat, sen vähemmän korjaat... ja päinvastoin.
Kyllä enska tai crossikuskin arki on enemmän laittoa ja huoltoa, kuin ajamista, pyörän merkistä riippumatta.
Kotari mainostaa itseään -Ready to race- ja se toimii, -huolletulla pyörällä.
Mitä se huolto sitten on, onkin jo kirjan mittainen kirjoitus, mutta harrastajalle se on ennenkaikkea puhdistusta, rasvausta ja kuluneiden osien vaihtamista, ennen sitä kilahduksen jälkeistä korjausta.- ystävää neuvotaan
Kilauta jollekkin kaverille kuka ymmärtää pyöristä.
Toi on sellainen yhtälö mitä pyydät että voi mahoton.
Mäntää vaihellaan 15-80tunnin välein riippuen ajotavasta jne.............t 125 exc 08
- qwertujhjk
100 tunnin välein tai 4000-6000 km
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863979
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.523295Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1603012Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,622951SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.772464Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52296Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a251984Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s621961Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.1651931- 931338