ajattelin alottaa rc autolla ajamisen, eli ensiksi pitäisi tietää mikä olisi hyvä auto alotelijalle? Itse mietin http://www.hobbylinna.fi/kauppa/view_product.php?produc t=HPI10551 tuota eli HPI E-Firestorm:ia mutta en tiedä onko se hyvä alottelijalle joten mieluusti ottaisin vastaan kommenteja. :)
Rc auto
6
1052
Vastaukset
- Mä vaan
Ei tuo sun linkki kovin hirveesti toimi...
mitä autoa tarkoitat? - !!!
Se on helppo ja kestävä perus-RC. kyllä kannattaa!!! siihen tarvii vaan akun ja laturin lisäksi!
- tämä näin
Osta Team Losi Mini Rammunition Monster Truck 1/18.
- gordonsuper
Jos haluat tutustua rc autoilun harrastamiseen kantsii tsekata http://www.rcautoilua.fi/ blogi
- kitos
toi oli tosi hyvä sivi kiitos kun laitoit ton tänne niin kaikki voi kattoo sitä
- bilteman rs auto
en pysty katsomaan tota linkkiä ja toiseksi voi ostaa halvalla biltemasta se on kyoshon auton kopio mulla on semmoinen ja se on hyvä. maksaa 300 euroa ja toiseks kestää ja kannataa kysyy ohje listat niiltä :):):)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086