Hei ! Kyselen vaan tässä että minulla jää aina
välillä väliin kuukautiset, niin voisikohan se
johtua ehkä myös siitä, että olen noin
20 kiloa ylipainoinen ja jo 37 vuotias ??
Siis laihduttaakin pitäisi kyllä, mutta voihan
syy olla jotenkin kai hormooneissakin....
Kertokaahan te kenellä on kokemusta, kiitos!
t. Hanna-Maija
epäsäännölliset kuukautiset
4
545
Vastaukset
- iita
Minä sairastuin 35-vuotiaana vakavasti. Alle 3 kuukaudessa laihduin 17 kiloa. Siitä lähtien kuukautiseni ovat olleet erittäin säännölliset. Laihtumisen lisäksi muita muutoksia ei ollut kuin, että jätin joka viikonloppuisen juopottelun pois. Aiemmin kierto oli 25-50 päivän välillä.
- Perässätulija
Oliko tuosta pitkästä kierrosta haittoja, seuraamuksia tms. ?
- iita
Perässätulija kirjoitti:
Oliko tuosta pitkästä kierrosta haittoja, seuraamuksia tms. ?
Ei minkäänlaisia, mutta onhan nyt paljon helpompaa, kun tietää etukäteen viikon, jolloin kuukautiset tulevat. Ei tarvitse viikkokausia hermoilla.
- ylipainoinen
niin, ei se välttämättä johdu siitä, että olet ylipainoinen, vaan sulla voi olla todellakin hormonit sekaisin. Olen itse kanssa n.20 kg ylipainoinen, ja menkat tulee kellon tarkkuudella AINA.
Kannattaa käydä lääkärin juttusilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862