minä olen aina onnistunut pilaamaan jotenkin kaikki "viritykseni" poikiin tai mun oma kiinnostukseni on loppunut juuri silloin kun olisin hänet saanut nyt kun vihdoinkin, pitkästä aikaa minä ihastuin erääseen mukavaan ja suloiseen poikaan :) minä nautin jo pelkästään tästä tunteesta, vaikka se tekeekin muhun kipeää. Nyt muistan taas miksi vihaan sitä tunnetta kun on ihastunut ja miksi silti aina kaipaan sitä tunnetta. ja mä toivon etten pilaa tätäkin.
tutustuin tähän poikaan kaverini bileissä muutama viikko sitten, hän on minua hieman nuorempi. Sinä iltana juttelimme paljon ja pidimme hauskaa, halailimme yms.. jonkin verran olimme molemmat juoneet.
en saa tuota poikaa enää pois mielestäni ja tahdon tutustua häneen enemmän,,, olemme pitäneet yhteyttä tekstiviesteillä ja kerran hän soittikin mulle..mä en vain tiedä,, onko hän minusta kiinnostunut muutakuin frendi mielessä? olemme viestitelleet ihan vaan niitä näitä, mitä on tapahtunut yms..tapaamisestakin on juteltu..mutta.. mua kalvaa tunne että,, se unohtaa mut,,ei pidä enää mitään yhteyttä,,,viimeksi eilen se vastasi mun viestiini niin lyhyt sanaisesti...että mä mietin..
mä en halua kysyä siltä mitään,,tai ahdistaa sitä mun viesteillä yms, koska ennen kaikkea haluaisin pitää sen frendinäni.. osaako kukaan auttaa? tajuaako kukaan? onko kellään samaa tilannetta?
*hymähdys*
vesipisara
3
281
Vastaukset
- *=)*
Kyllä se on suhun ihastunut/rakastunut! tai siltä ainakin kuulostais. Pojilla on välil semmonen olo et ei jaksa vastaa ku et Ok, Joo tai Selvä, mut ei se meinaa mitään=).
Pärjäile=) - ooppeli
Joo joskus sitä ei vaan tiedä mitä haluaa. (anteeksi lyhytsanaisuuteni)
- vesipisara
no onhan se vähän kaikilla tuo lyhyt sanaisuus välillä:) ei siitä nyt pariin päivään ole mitään kuulunut, mä oon vähän ehkä sellainen ihminen et luovutan liian helpolla tai en jaksa tuputtaa mun aeuraani jos näyttää ettei tai tuntuu ettei toista kiinnosta. kiitti teille ja kaikkee hyvää:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733664Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91991Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261323- 1341210
- 1001073
- 1091055
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701010- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876