onko kellään tyypil peliä kuin "oni"
onko kellään...?
8
203
Vastaukset
- Jari
Kyllä mulla näyttäis sellainen peli olevan!
- juha
ootsä päässy pelin läpi?
jos oot nii mä tartteen ihan alus helppii.
kun trainingissa,kun katsoo sen lasin läpi niin siell on jotkut tyyypit tappelemas
sit se paha voittaa.
sit se kävelee se paha vähän matkaa ja jää yhteen ainoaan paikkaan seisoo koko ajan kääntyy
kattoo joka suuntiin.(tää on noloo) - Juha
juha kirjoitti:
ootsä päässy pelin läpi?
jos oot nii mä tartteen ihan alus helppii.
kun trainingissa,kun katsoo sen lasin läpi niin siell on jotkut tyyypit tappelemas
sit se paha voittaa.
sit se kävelee se paha vähän matkaa ja jää yhteen ainoaan paikkaan seisoo koko ajan kääntyy
kattoo joka suuntiin.(tää on noloo)okei, Mikä se sun ongelma oli?
- juha
Juha kirjoitti:
okei, Mikä se sun ongelma oli?
lue se "hyvä" kohasta.
- Sami 10 v
juha kirjoitti:
lue se "hyvä" kohasta.
kyllähän mä sen sulta lainasin... xD
- juha
Sami 10 v kirjoitti:
kyllähän mä sen sulta lainasin... xD
sami 10v on todella kovis,kovis,kovis,lesopetteri jne.
- Sami 10 v
juha kirjoitti:
sami 10v on todella kovis,kovis,kovis,lesopetteri jne.
mitä vi.ttuu sä ärsytät mä en oo tehnyt sulle mitään vaan päin vastoin sä ite aina kerjäät turpaan ja kuka suo aina suojelee häh..??
- juha
Sami 10 v kirjoitti:
mitä vi.ttuu sä ärsytät mä en oo tehnyt sulle mitään vaan päin vastoin sä ite aina kerjäät turpaan ja kuka suo aina suojelee häh..??
vitut mä kerjään turpaa ite aina alotat mut kumminkin vittu miks sä oot mulle kohtelias
mähän en oo sulle... paska "sori"....:(
;)
(lesoa)!
vittu mua ei suujele kukaan.......hiffasitsä?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996003
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963025Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262810Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764