meijä 2kk ikänen tyttö on saanu nuhan :( kuulostaa niin kauheelle ku pieni tuhisee ja rohisee..
oon laittanu nenätippoi (siis sitä keittosuolaa) ja nenäfriidal imeskelly räkää pois.. se helpottaa onneks hetkeks..
kuin kauan tommosel pienel voi nuha kestää? me vanhemmat ollaan oltu flunssas et tyttö saanu meilt vissiin sit tartunnan.. :(
nuhanenä
4
212
Vastaukset
- muistaakseni
jouduin hoiteleen samoilla konsteilla toista viikkoo.
Kannattaa korottaa vähän sitä pinnasängyn päätyä. - _Jonna_79
Meidän 2,5 kk ikäsellä flunssa kesti 1,5 viikkoa. Annettiin lisäksi höyryhengitystä kylppärissä, avasi kivasti nuhanenää. Yöksi jouduttiin antamaan muutamana iltana suppo kun oli niin itkuinen. Mutta kun siitä selvittiin niin uusi flunssa pukkas päälle viikko sen jälkeen. Nyt onneksi oltu terveinä jo pari kuukautta. Jaksamista!
- .....
meillä kans 2kk vauva ja nuhassa. voiko nukuttaa ulkona, vaik on nuha? Ei ole tänään paljon nukkunut, jotain puolen tunnin unia vaan, kun en uskalla ulos laittaa...
- joulumamma
ulkona jos ei oo kuumetta. Monesti vauvan on nuhassa helpompi hengitelläkki siellä raikkaassa ulkoilmassa. Meidän poju ainaki nukku tosi tyytyväisenä ulkona ku oli nuhassa. Mä taittelin pyyhkeen siihen vaunujen "patjan" alle vähä sitä päätypuolta kohottamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131650
- 1051185
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381071- 49969
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni51870- 128867
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v240838Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?70745Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla178719Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu55709