voi rikkaus

909

ei voi olla totta.kyselin konehommia "ajokone" hommia olisi kyl mut 7.98€ tunti sitten leipä raha ja km korvaus et huh huh. taidan katsella muita hommia !!!

12

3310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuollaisella

      Kyllä tuollaisella taksalla puu kulkee. Mitähän
      Sinun mielikuvitus on alasta antanut ? Oletatko
      konekuskin olevan jonkinmoinen erikoisosaaja?
      Tavis duunihan se on,joten liksa on sen mukainen

      • ole,

        mitään "tavis" duunia vaan PASKA-duunia,paskalla liksalla!


      • olekaan

        mitään "tavis" duunia vaan PASKA-duunia,paskalla liksalla!


    • 909

      kyl etsivä töitä löytää. kuorma auto töitä 12e tunti ja kaikki yli 8h 50% saa joku muu mennä ajamaan metsäkonetta...

      • taviksille

        Kyl paskaduunit on tarkotettu taviksille ,
        aivot voi jättää narikkaan .


      • konekuskeilla
        taviksille kirjoitti:

        Kyl paskaduunit on tarkotettu taviksille ,
        aivot voi jättää narikkaan .

        ei ole mitään narikkaan jätettävää!
        Senhän näkee jo palkka tasossa!


      • pihamaalla
        konekuskeilla kirjoitti:

        ei ole mitään narikkaan jätettävää!
        Senhän näkee jo palkka tasossa!

        Silläpä kuskit ovatkin illat pihalla. Poke ei
        laske tiskille PA:jengiä. Eihän narikkaan jää
        lähtiessäkään silloin mitään.


    • jnhv

      ite alotin ajukonehommat 7 vuotta sitte ja lähtöpalkka oli 50markka/tunti. nyt ajelen motoa ja täl hetkel 12egee tunti. eli tyvestä puuhun noustaan. palkka o noussu aene ku tuottavuus o parantunu plus liiton korotukset.ei yrittäjän kannata"äkkinäeselle" kovi paljoo maksaa ku tuottoki o vähä sitä ja tätä.mut ku kehittyy ni valveutunu yrittäjä kyllä liksaa nostaa.kusettajat o eri asia.

      • sekatyömies

        ite olin aikanaan moton perässä ajamassa puita. palkka kohtalainen 100 euroo päivä. 27 päivää kuukaudessa töissä viihdyin kyllä mettässä mutta lopetin vaidoin alaa samalla palkka tippu lähes puoleen nykyisin olen vaki työntekijä isolla maatilalla. voisin sitä vieläkin lähtiä mehtään vain 4-6h päivässä navetta töiden välissä kyllä mehtässä pitää olla työ tulosta tulla ei sitä muuten palkaa saa työ antaja tykkää kun tulosta tulee koneliikkuu enemmän kuin 8h


      • työmies!!
        sekatyömies kirjoitti:

        ite olin aikanaan moton perässä ajamassa puita. palkka kohtalainen 100 euroo päivä. 27 päivää kuukaudessa töissä viihdyin kyllä mettässä mutta lopetin vaidoin alaa samalla palkka tippu lähes puoleen nykyisin olen vaki työntekijä isolla maatilalla. voisin sitä vieläkin lähtiä mehtään vain 4-6h päivässä navetta töiden välissä kyllä mehtässä pitää olla työ tulosta tulla ei sitä muuten palkaa saa työ antaja tykkää kun tulosta tulee koneliikkuu enemmän kuin 8h

        Vai voisit vieläkin lähteä metsään.Juuri sinunlaiset maajussit/peräkammaripojat ovat niitä,jotka pyörii jaloissa kun työt aloitetaan.Ja tuo sinun kieliopillinen ulosanti..välimerkit,isot kirjaimet.Ajat ovat muuttuneet.Nykypäivänä kuskin tulee osata lukea ja kirjoittaa."koneliikkuu" ei ole yhdyssana.


      • Kuskilla on puun
        työmies!! kirjoitti:

        Vai voisit vieläkin lähteä metsään.Juuri sinunlaiset maajussit/peräkammaripojat ovat niitä,jotka pyörii jaloissa kun työt aloitetaan.Ja tuo sinun kieliopillinen ulosanti..välimerkit,isot kirjaimet.Ajat ovat muuttuneet.Nykypäivänä kuskin tulee osata lukea ja kirjoittaa."koneliikkuu" ei ole yhdyssana.

        Liikuttava ja koneiden pysyttävä ehyenä.Luku ja kirjoitustaito ei ole oleellista.


      • ponsse80

        ite alotin mettä hommat 10v sitte ku koulus pääs pois. ku alotin oli palkka 36 MARKKAA tunti ite tajusin ku alko homma jotenkin pelaa niin kysyn saako lisää palkkaa vai lähenkö muualle ku oli tarjol ei nostan ei muuta ku jalat alle. nyt ajan ajokonetta tyytyväisenä 11€ tunti ja ruokarahat ja kilometrit vaki paikka. siis tietyst tessin palkat. mutta niit firmoja on MONENLAISIA!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1060
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      938
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      797
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      723
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      607
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      516
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      47
      506
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      505
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe