ei voi olla totta.kyselin konehommia "ajokone" hommia olisi kyl mut 7.98€ tunti sitten leipä raha ja km korvaus et huh huh. taidan katsella muita hommia !!!
voi rikkaus
12
3310
Vastaukset
- tuollaisella
Kyllä tuollaisella taksalla puu kulkee. Mitähän
Sinun mielikuvitus on alasta antanut ? Oletatko
konekuskin olevan jonkinmoinen erikoisosaaja?
Tavis duunihan se on,joten liksa on sen mukainen- ole,
mitään "tavis" duunia vaan PASKA-duunia,paskalla liksalla!
- olekaan
mitään "tavis" duunia vaan PASKA-duunia,paskalla liksalla!
- 909
kyl etsivä töitä löytää. kuorma auto töitä 12e tunti ja kaikki yli 8h 50% saa joku muu mennä ajamaan metsäkonetta...
- taviksille
Kyl paskaduunit on tarkotettu taviksille ,
aivot voi jättää narikkaan . - konekuskeilla
taviksille kirjoitti:
Kyl paskaduunit on tarkotettu taviksille ,
aivot voi jättää narikkaan .ei ole mitään narikkaan jätettävää!
Senhän näkee jo palkka tasossa! - pihamaalla
konekuskeilla kirjoitti:
ei ole mitään narikkaan jätettävää!
Senhän näkee jo palkka tasossa!Silläpä kuskit ovatkin illat pihalla. Poke ei
laske tiskille PA:jengiä. Eihän narikkaan jää
lähtiessäkään silloin mitään.
- jnhv
ite alotin ajukonehommat 7 vuotta sitte ja lähtöpalkka oli 50markka/tunti. nyt ajelen motoa ja täl hetkel 12egee tunti. eli tyvestä puuhun noustaan. palkka o noussu aene ku tuottavuus o parantunu plus liiton korotukset.ei yrittäjän kannata"äkkinäeselle" kovi paljoo maksaa ku tuottoki o vähä sitä ja tätä.mut ku kehittyy ni valveutunu yrittäjä kyllä liksaa nostaa.kusettajat o eri asia.
- sekatyömies
ite olin aikanaan moton perässä ajamassa puita. palkka kohtalainen 100 euroo päivä. 27 päivää kuukaudessa töissä viihdyin kyllä mettässä mutta lopetin vaidoin alaa samalla palkka tippu lähes puoleen nykyisin olen vaki työntekijä isolla maatilalla. voisin sitä vieläkin lähtiä mehtään vain 4-6h päivässä navetta töiden välissä kyllä mehtässä pitää olla työ tulosta tulla ei sitä muuten palkaa saa työ antaja tykkää kun tulosta tulee koneliikkuu enemmän kuin 8h
- työmies!!
sekatyömies kirjoitti:
ite olin aikanaan moton perässä ajamassa puita. palkka kohtalainen 100 euroo päivä. 27 päivää kuukaudessa töissä viihdyin kyllä mettässä mutta lopetin vaidoin alaa samalla palkka tippu lähes puoleen nykyisin olen vaki työntekijä isolla maatilalla. voisin sitä vieläkin lähtiä mehtään vain 4-6h päivässä navetta töiden välissä kyllä mehtässä pitää olla työ tulosta tulla ei sitä muuten palkaa saa työ antaja tykkää kun tulosta tulee koneliikkuu enemmän kuin 8h
Vai voisit vieläkin lähteä metsään.Juuri sinunlaiset maajussit/peräkammaripojat ovat niitä,jotka pyörii jaloissa kun työt aloitetaan.Ja tuo sinun kieliopillinen ulosanti..välimerkit,isot kirjaimet.Ajat ovat muuttuneet.Nykypäivänä kuskin tulee osata lukea ja kirjoittaa."koneliikkuu" ei ole yhdyssana.
- Kuskilla on puun
työmies!! kirjoitti:
Vai voisit vieläkin lähteä metsään.Juuri sinunlaiset maajussit/peräkammaripojat ovat niitä,jotka pyörii jaloissa kun työt aloitetaan.Ja tuo sinun kieliopillinen ulosanti..välimerkit,isot kirjaimet.Ajat ovat muuttuneet.Nykypäivänä kuskin tulee osata lukea ja kirjoittaa."koneliikkuu" ei ole yhdyssana.
Liikuttava ja koneiden pysyttävä ehyenä.Luku ja kirjoitustaito ei ole oleellista.
- ponsse80
ite alotin mettä hommat 10v sitte ku koulus pääs pois. ku alotin oli palkka 36 MARKKAA tunti ite tajusin ku alko homma jotenkin pelaa niin kysyn saako lisää palkkaa vai lähenkö muualle ku oli tarjol ei nostan ei muuta ku jalat alle. nyt ajan ajokonetta tyytyväisenä 11€ tunti ja ruokarahat ja kilometrit vaki paikka. siis tietyst tessin palkat. mutta niit firmoja on MONENLAISIA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 971150
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116978- 125906
- 91729
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483