voi rikkaus

909

ei voi olla totta.kyselin konehommia "ajokone" hommia olisi kyl mut 7.98€ tunti sitten leipä raha ja km korvaus et huh huh. taidan katsella muita hommia !!!

12

3310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuollaisella

      Kyllä tuollaisella taksalla puu kulkee. Mitähän
      Sinun mielikuvitus on alasta antanut ? Oletatko
      konekuskin olevan jonkinmoinen erikoisosaaja?
      Tavis duunihan se on,joten liksa on sen mukainen

      • ole,

        mitään "tavis" duunia vaan PASKA-duunia,paskalla liksalla!


      • olekaan

        mitään "tavis" duunia vaan PASKA-duunia,paskalla liksalla!


    • 909

      kyl etsivä töitä löytää. kuorma auto töitä 12e tunti ja kaikki yli 8h 50% saa joku muu mennä ajamaan metsäkonetta...

      • taviksille

        Kyl paskaduunit on tarkotettu taviksille ,
        aivot voi jättää narikkaan .


      • konekuskeilla
        taviksille kirjoitti:

        Kyl paskaduunit on tarkotettu taviksille ,
        aivot voi jättää narikkaan .

        ei ole mitään narikkaan jätettävää!
        Senhän näkee jo palkka tasossa!


      • pihamaalla
        konekuskeilla kirjoitti:

        ei ole mitään narikkaan jätettävää!
        Senhän näkee jo palkka tasossa!

        Silläpä kuskit ovatkin illat pihalla. Poke ei
        laske tiskille PA:jengiä. Eihän narikkaan jää
        lähtiessäkään silloin mitään.


    • jnhv

      ite alotin ajukonehommat 7 vuotta sitte ja lähtöpalkka oli 50markka/tunti. nyt ajelen motoa ja täl hetkel 12egee tunti. eli tyvestä puuhun noustaan. palkka o noussu aene ku tuottavuus o parantunu plus liiton korotukset.ei yrittäjän kannata"äkkinäeselle" kovi paljoo maksaa ku tuottoki o vähä sitä ja tätä.mut ku kehittyy ni valveutunu yrittäjä kyllä liksaa nostaa.kusettajat o eri asia.

      • sekatyömies

        ite olin aikanaan moton perässä ajamassa puita. palkka kohtalainen 100 euroo päivä. 27 päivää kuukaudessa töissä viihdyin kyllä mettässä mutta lopetin vaidoin alaa samalla palkka tippu lähes puoleen nykyisin olen vaki työntekijä isolla maatilalla. voisin sitä vieläkin lähtiä mehtään vain 4-6h päivässä navetta töiden välissä kyllä mehtässä pitää olla työ tulosta tulla ei sitä muuten palkaa saa työ antaja tykkää kun tulosta tulee koneliikkuu enemmän kuin 8h


      • työmies!!
        sekatyömies kirjoitti:

        ite olin aikanaan moton perässä ajamassa puita. palkka kohtalainen 100 euroo päivä. 27 päivää kuukaudessa töissä viihdyin kyllä mettässä mutta lopetin vaidoin alaa samalla palkka tippu lähes puoleen nykyisin olen vaki työntekijä isolla maatilalla. voisin sitä vieläkin lähtiä mehtään vain 4-6h päivässä navetta töiden välissä kyllä mehtässä pitää olla työ tulosta tulla ei sitä muuten palkaa saa työ antaja tykkää kun tulosta tulee koneliikkuu enemmän kuin 8h

        Vai voisit vieläkin lähteä metsään.Juuri sinunlaiset maajussit/peräkammaripojat ovat niitä,jotka pyörii jaloissa kun työt aloitetaan.Ja tuo sinun kieliopillinen ulosanti..välimerkit,isot kirjaimet.Ajat ovat muuttuneet.Nykypäivänä kuskin tulee osata lukea ja kirjoittaa."koneliikkuu" ei ole yhdyssana.


      • Kuskilla on puun
        työmies!! kirjoitti:

        Vai voisit vieläkin lähteä metsään.Juuri sinunlaiset maajussit/peräkammaripojat ovat niitä,jotka pyörii jaloissa kun työt aloitetaan.Ja tuo sinun kieliopillinen ulosanti..välimerkit,isot kirjaimet.Ajat ovat muuttuneet.Nykypäivänä kuskin tulee osata lukea ja kirjoittaa."koneliikkuu" ei ole yhdyssana.

        Liikuttava ja koneiden pysyttävä ehyenä.Luku ja kirjoitustaito ei ole oleellista.


      • ponsse80

        ite alotin mettä hommat 10v sitte ku koulus pääs pois. ku alotin oli palkka 36 MARKKAA tunti ite tajusin ku alko homma jotenkin pelaa niin kysyn saako lisää palkkaa vai lähenkö muualle ku oli tarjol ei nostan ei muuta ku jalat alle. nyt ajan ajokonetta tyytyväisenä 11€ tunti ja ruokarahat ja kilometrit vaki paikka. siis tietyst tessin palkat. mutta niit firmoja on MONENLAISIA!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      97
      1150
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      978
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      729
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe