Onko kokemusta Autoeurope auton vuokraus firmasta ?
Mikä olis sellanen luotettava ja hyväks koettu ?
Kiits.
AutoEurope ??
5
2621
Vastaukset
- tuya
Itse olen käyttänyt auton vuokraamiseen Ebookersia (www.ebookers.fi) ja eautovuokraamoa (www.eautovuokraamo.fi) ja kummastakin on vain hyvää sanottavaa. Molempien hintoihin myös sisältyvät valmiiksi vakuutukset, rajoittamattomat mailit jne. Suosittelen!
- matkailija x
Autoeuropea en tunne, isoja ja tunnettuja ovat mm. Avis.com, Hertz.com, Alamo.com, Dollar.com jne.
- kaikkea kivaa
Siellä saa maksaa ihan hyvää lisä hintaa kanssa kaikesta. Navin jos ottaa ni se on kaikilla sama hinta 9,95 tax mut netin kautta jos varaat niin hinnat on halvat mutta eipä ole minkään näköistä vakuutusta. Siellä on kuitenkin niin paljon kaiken näköistä hattivatti liikenteessä et kannattaa ottaa edes vastapuolen vakuutus.
- Nimetön
Meillä oli viime syksynä auto Autoeuropen kautta ja mainiosti toimi kaikki järjestelyt. Soitin muutaman kerran myös sinne niitten tukeen ja ne auttoi ystävällisesti. Oli ainakin siihen aikaan halvin mesta mitä löysin. Manhattanilta otettiin auto 6 päiväksi ja sinne palautettiin.
Saa multa pisteet. - boikottiin
VAROITUS: Auto Europelta varattiin auto Wienin lentokentältä. Hertz vuokraamona. Hertziltä auto jäi saamatta koska Hertz ei hyväksy pohjoismaalaisia Debit/Credit kortteja (ilmeisesti paikallisissa päätelaitteissa ei ole mahdollisuutta tehdä valintaa debit/credit väliltä).
Emme saaneet autoa. Reklamoin Auto Europelle koska ehdoissa mainittiin vain luottokortin tarve. Viikkoon ei vastausta. Rahat meni, autoa ei saatu. Firmasta ei kuulu mitään. 2 eri mailiosoitteeseen reklamoitu.
Kannattaa vuokrata suoraan toimittajilta eikä miltään välittäjältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1657335Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142688Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk501985Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141481Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901385Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.601207Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271159- 711157
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631133- 1121048