eikö you2 merkkiset vaatteet, kengät ja reput ole sellasia ns. halpis-tuotteita... hinta on alhainen.. ja laatu myös sen mukainen?
näin minä olen ainakin asian käsittänyt.
toissa vuonna löysin mukavat you2 merkkiset kengät, ja aluksi myös tykkäsin niistä. ja muistaakseni ne oli aivan älyttömän halvat.. ja sen myötä hajosivat nopeasti.
joten minun mielestäni.. kannattaa mieluummin maksaa hieman enemmän esim. kengistä, sillä yleensä myös ne ovat parempi kestoiset.. tai siis niin.. ymmärrätte varmaan :)
ja MINUN mielestäni.. you2 on niinku lähinnä... sillein... no halpa-tuote ja sellanen, vähän vaikee selittää :D
You2-merkki
7
1035
Vastaukset
- BeatyBeast
en oikein käsittäny sun pointtia... onksillä jotain väliä onks joku merkki "halppis" vai ei... sorry.. you are wierd
- niin just;)
mun mielestä you2 on hyvä merkki ja mulla on paljo sen tuotteita..ja on todelle kestäviä;)yhet kengät on kestäneen 2vuotta..kannaisko kattoo kuinka kohtelee omaisuuttaan..
- Flower
niin just;) kirjoitti:
mun mielestä you2 on hyvä merkki ja mulla on paljo sen tuotteita..ja on todelle kestäviä;)yhet kengät on kestäneen 2vuotta..kannaisko kattoo kuinka kohtelee omaisuuttaan..
.. siis se oli vaan mun mielipide asiasta, kokemuksen perusteella. ja kohtelen kyllä vaatteitani yms. niin hyvin kuin mahdollista.
- Flower
... ensikski, jos et sitä vielkää tajunnu, ni se oli MUN mielipide asiasta, kokemusten perusteella.. ja oon huomannu että nää halvemmat tuotteet eivät useimmiten ole kovinkaan kestäviä... ja tämä on jälleen MINUN mielipiteeni asiasta... ehkä oon sit outo, mut so? :)
- Typy
Ostin just You2 -merkkiset maiharit ja ne makso 67 euroa, eli juu, oli iiihan halppiskamaa...
Mulla on myös You2 -merkkinen reppu, ostettiin n. 2 vuotta sitten ja ihan hyvin vielä toimii... ja oli normaali hintainen. - Tyylipoliisi
Sinähän se vasta ruudinkeksijä olet kun olet huomannut että halvalla ei saa hyvää.
Kannattaa kuitenkin ostaa mieluummin halpoja vaatteita kuin kalliita, sillä ne eivät maksa yhtä paljon. Kyllä se kalliskin kenkä joskus hajoaa.
Viime talvena you2 maiharit, semmoset tosi mageet ja pitkävartiset, maksoivat cittarissa n.20€. Catit sen sijaan maksoivat n. 100€.
Yksien Cattien hinnalla saa 5 you2 maiharit ja uskallan väittää että viisillä you2 maihareilla kävelee pitemmälle kuin yksillä Cateilla.
you2 tuotteiden huonopuoli on tietty se että kaatopaikat täyttyvät risoista you2 tuotteista.
Toisaalta riittääpähän tulevaisuudessakin töitä kehitysmaiden lapsille.
Sitäpaitsi you2 merkki on erittäin epämuodikkaiden ihmisten merkki.
Jos haluat olla muotitietoinen niin shoppaile vaatteesi ihanista pienistä putiikeista!- Flower
... kaikista kommenteistanne :) mutta silti olen hieman yllättynyt kommenttejen tasosta... siihen nähden, että kyse oli vain minun mielipiteestäni ja minun kokemuksistani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h492938Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv372420- 332159
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151539- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050