Kumpi kannattaa ostaa?
Radeon 9200 vai GeForce FX 5200?
Perusteluja sitten myös, ei vain että radeon on paras tai geforce on paras..
Kumpi? R9200 vai FX 5200..
6
591
Vastaukset
- Minä
Minä kävin tänään tilaamassa itselleni AMD Athlon 2400 koneen johon valitsin Club 3D Radeon 9200 128M CRT TV DVI näytönohjaimen :)
Radeon on minun mielestä siitä parempi kuin Geforcet että niissä on todella hyvälaatuinen ja terävä kuva ja värit on kirkkaat.GF:issä ne on yleensä aika tummat.Sitten tässä Radeonissa minkä otin on normaalin TV ulostulon lisäksi mahdollisuus liittää 2 näyttöä yhtäaikaa kiinni :D ja muistiakin siinä on 128Mb. Ja hintakin oli todella halpa. Vain 89euroa :)- näyttis..
Mä ostin jo FX5200 ohjaimen. Tähän saa myös kaksi näyttöä kiinni ja on todella hyvä kuvanlaatu, myös TV-out on hyvälaatuinen vaikka tv hyväksyy vain komposiittikaapelin.. Eikä maksanut kuin 102 euroa ja mukana tuli kaikki adapterit ym. Ja testien mukaan fx5200 on parempi ja nopeampi ohjain kuin R9200..
- Minä
näyttis.. kirjoitti:
Mä ostin jo FX5200 ohjaimen. Tähän saa myös kaksi näyttöä kiinni ja on todella hyvä kuvanlaatu, myös TV-out on hyvälaatuinen vaikka tv hyväksyy vain komposiittikaapelin.. Eikä maksanut kuin 102 euroa ja mukana tuli kaikki adapterit ym. Ja testien mukaan fx5200 on parempi ja nopeampi ohjain kuin R9200..
Höh! Hitto ku en ite tajunnu tilata tommosta :(
ei ois tullu siihen konepakettiin varmaan kuin muutama euroa lisäkuluja :)
Noh! Kai tällä radeonillakin pitäs ihan hyvin pelien pyöriä.Vai mitä oot mieltä? Ainakin mun kaverin Radeon 8500 toimii kuulemma esim Unreal 2 ja UT 2003 todella hyvin. - näyttis..
Minä kirjoitti:
Höh! Hitto ku en ite tajunnu tilata tommosta :(
ei ois tullu siihen konepakettiin varmaan kuin muutama euroa lisäkuluja :)
Noh! Kai tällä radeonillakin pitäs ihan hyvin pelien pyöriä.Vai mitä oot mieltä? Ainakin mun kaverin Radeon 8500 toimii kuulemma esim Unreal 2 ja UT 2003 todella hyvin.Kai ne pelit siinäkin toimii..
Mutta kuten esim tuosta testistä näkyy:
http://www.ocaddiction.com/reviews/video/fx5200vsr9200/pg3.shtml
FX5200 on parempi näytönohjain.. - Minä
näyttis.. kirjoitti:
Kai ne pelit siinäkin toimii..
FX5200 on parempi näytönohjain..Joo :D Mutta ei se Radeon onneksi kauheesti jääny jälkeen.
- Minä
näyttis.. kirjoitti:
Kai ne pelit siinäkin toimii..
FX5200 on parempi näytönohjain..Ja huomasin että toi Radeon mikä oli testissä oli vaan 64Mb versio. Ja se mitä minä otan on 128Mb versio ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m644041Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163845Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3993649Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o863471Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363209Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582698- 502685
- 1212562
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142219Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182219