kunkku ja tunteiden tulkki.
Niin kuoli Erkki Junkkarinen
9
840
Vastaukset
- vallutar
milloin kun ei oo lehdessä ollut mitään
- lehtiin kerennyt
mutta radiossa mainittiin päivällä.
- ruusuja hopeamaljassa...
Osanottoni omaisille.
- koko juttua!!
Miks sun piti alottaa uus juttu ko edelline oli jo alottanu,onks tää joku hiton kilpailu vai mistä kyse???
- aloitusten ero
Joskus käy niin, että kaksi henkilöä kirjoittaa
samaan aikaan ja samasta aiheesta.
Fiksumpi olisi huomannut tämän, eikä olisi
ilmaissut ymmärtämättömyyttään. - aloitusten ero...
Joskus käy niin, että kaksi henkilöä kirjoittaa
samaan aikaan ja samasta aiheesta.
Fiksumpi olisi huomannut tämän, eikä olisi
ilmaissut ymmärtämättömyyttään.
- tuntoja
Kun olin parikymppinen, en koskaan uskaltanut tunnustaa kavereille, että tykkäsin Erkki Junkkarisen kappaleista. Olin vakavemman musiikin ystävä.
- Anonyymi
Ruusuja hoppeevaasissa is best , myi vihellyksellä tuplalatinaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruusuja hoppeevaasissa is best , myi vihellyksellä tuplalatinaa
Oi keinu, oi keinu nyt puiden latvoihin, sun kerallasi kerran ......todella kaunis kesäinen valssi Junkkariselta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652242Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2182119- 1171428
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj161183- 1041051
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki84930Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875