Hei!
Olemme menossa toukokuussa Bratislavaan ja Wieniin.
Joudumme omatoimisesti siirtymään Bratislavasta Wieniin. Onko kenelläkään hyviä vinkkejä kuinka helpoiten voi tehdä tämän matkan matkalaukkujen kanssa?
Muitakin hyviä vinkkejä ko. kaupunkeihin otamme mielellämme vastaan.
Bratislava-Wien
6
4138
Vastaukset
- edullista
Pari vuotta sitten mentiin junalla Bratislavasta Wieniin päiväksi.
Matka maksoi reilu 7e/hlö meno-paluu,joten ei juuri mitään.
Passintarkastus junassa ja matka kesti n.1.30h (en muista tarkalleen)
Aseman lähellä Wienissä metro,mitä käytimme.- siirtymis ongelma
Kiitos tiedoista!
Kuulostaa helpolta ja halvalta. Nyt ei tarvitse enää jännittää siirtoa. - Wienin kotirouva
Bratislavan ja Wienin valia porhaltaa 4-kertaa paivassa nopea kantosiipialus. Kestaa alle tunnin.
- siirtymisongelmia
Wienin kotirouva kirjoitti:
Bratislavan ja Wienin valia porhaltaa 4-kertaa paivassa nopea kantosiipialus. Kestaa alle tunnin.
Kiitos vinkistä.
Menimme Bratislavasta Wieniin laivalla ja se osoittautui hyväksi vaihtoehdoksi. Laiva tuli aivan lähelle hotelliamme. Emme ennakkoon tienneet sitä.
Suosittelen muillekin.
- onnistuu myös
Olen itse kulkenut omin päin Wienistä Bratislavaan junalla ja takaisin bussilla. Yhtä nopeaa ja kätevää molemmilla kerroilla.
Bussia kokeiltiin siksi että haluttiin nähdä paikallisia kyliä ja asutusta lähempää. Kaunista oli!- siirtymisongelmia
Kiitos vinkistä matkustaa matka bussilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882