Taurus PT 24/7 CO2

Nimetön

niin siis onkos tuo Taurus PT 24/7 CO2 hyväkin ja kannattaako ostaa ??
voisin harkita kahdet kin ostamista =)

164

7701

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AKBeta

      Hiilihappokapseleilla toimivissa pistooleissa on etuna normaali talvikäyttö. Aseella voi ampua pakkasesta huolimatta. Tauruksen lähtönopeudet ovat todella kovat, joten kannattaa käyttää harkiten asetta. Ase on toimivaa perustekniikkaa ja hyvän näköinen ja tuntuinen kädessä. Ase on tarjouksessa eräässä airsoftliikkeessä ällistyttävän halvalla.

      • eikös tuo sivusto ole pro airsoft.com


      • spurlock
        xaaos kirjoitti:

        eikös tuo sivusto ole pro airsoft.com

        Kannattaa, tosin en ole kokeillut mitään muita vastaavia kunnon leluja. Tällä kuula lentää pitkälle mukavan tussahduksen saattelemana. Hyvä kädessä ja melko tarkaksikin voisi kehua, mitä nyt jousivempuilla ennen ampunut, Hamrmittaa vain lippaaseen menee vain mokomat 15 palleroa ja toiseksi niitä co2 patruunoita voitaisiin myydä halvemmallakin. Yksi co2 patruuna vain tyhjeni kun pidin pidemmän tauon ampumisessa ja vaikka lipas oli poissa aseesta, mikä lie käyttäjässä vika ja sen patruunan asennuksessa lippaaseen. Harmittaa vain että täydellä pullolla ne ensimmäiset laukaukset on kyllä mojovia mutta pullon tyhjetessä alkaa kuulien vauhti laskemaan reippaasti, mutta kelpo vehje kumminkin.


      • Softaajax
        spurlock kirjoitti:

        Kannattaa, tosin en ole kokeillut mitään muita vastaavia kunnon leluja. Tällä kuula lentää pitkälle mukavan tussahduksen saattelemana. Hyvä kädessä ja melko tarkaksikin voisi kehua, mitä nyt jousivempuilla ennen ampunut, Hamrmittaa vain lippaaseen menee vain mokomat 15 palleroa ja toiseksi niitä co2 patruunoita voitaisiin myydä halvemmallakin. Yksi co2 patruuna vain tyhjeni kun pidin pidemmän tauon ampumisessa ja vaikka lipas oli poissa aseesta, mikä lie käyttäjässä vika ja sen patruunan asennuksessa lippaaseen. Harmittaa vain että täydellä pullolla ne ensimmäiset laukaukset on kyllä mojovia mutta pullon tyhjetessä alkaa kuulien vauhti laskemaan reippaasti, mutta kelpo vehje kumminkin.

        Kiristät kapselin liian tiukkaan.


      • dfghjk sdfghjfdsfghj
        xaaos kirjoitti:

        eikös tuo sivusto ole pro airsoft.com

        ja askartelukulma


      • Tuntematon124
        xaaos kirjoitti:

        eikös tuo sivusto ole pro airsoft.com

        Kannattaa aina kun haluaa airsoftin katsoa www.proairsoft.fi


    • lopetti softaamisen

      Kaverilla meni kaasuventtiili eli osa joka pitää kaasunsisäällä (ase valutti kaiken kaasun ulos itsestään) rikki alle 10 pelin jälkeen. en tiedä onko yleinen vika Tauruksen co2pistooleissa vai oliko tämä maanantaikappale. : /

      • Jeppis jepulis

        Tuo kaasuventtiili tosiaan menee rikki aika helposti, jos kaasupatruunan kiristää liian kireälle lippaaseen. Jollakin airsoft nettikaupan sivuilla muistan myös lukeneeni muutaman varoituksen sanan tuosta liian tiukalle kiristämisestä, ja olen siitä lähtien ollut entistä varovaisempi noiden patruunoiden kanssa.
        Ei tuon takia kannattaisi softaamista lopettaa, en tiedä tapausta, mutta tod. näk. oma moka, ja voihan aina ostaa uuden venttiilin.


      • kokenut softaaja

        ei ole kahdella kaverillakin on kyseinen pistooli ja itsellänikin tai si olla syynä tuossa (kaverisi) pistoolissa että hän jätti kaasut lippaaseen pitkäksi aikaa esim vaik 45h


    • ostaa aseen

      mitä niissä patruunoissa on sisässä?

    • Päteminen on kivaa:)

      Eli siis, CO2 patruunoissa ei todellakaan ole HIILIHAPPOA kuten joku mutuilija tuolla aikaisemmin sanoi. Vaikkakin ennen vanhaan hiilidioksidin sanottiin olevan hiilihappoa, CO2 (Carbon Dioxide, eli 1 hiiliatomi 2 happiatomia) on hiilidioksidia, jota sitten säilötään nestekaasuna noihin patruunoihin. Eli CO2 -patruunat sisältävät hiilidioksidia, joka purkautuessaan toimii aseen voimanlähteenä. Kiitos tilaisuudesta päteä 8. luokan kemian tiedoila ::D

      • kokenut softaaja

        jep sain itekin kympin koulun kemian tunneilta :D


    • Päde vähän lisää!

      Hiilihappo on sama asia kuin hiilidioksidi, mutta sanaa hiilihappo käytetään limuissa yms.

    • Päde vähän lisää!

      Ja kyllä se on hyvä ase, ja kannattaa ostaa. Olen omistanut kyseisen aseen kohta vuoden ja hyvin on palvellut.

    • ostan aseen

      Meneekö Cybergun Taurus PT24/7 CO2 pistooli helposti rikki?

    • bujaa

      Tilasin tuon aseen eilen proairsoftista

    • JoKu SoFtAaJa203

      Tilasin tämän kyseisen softin muutama päivä sitten proairsoftista eikä oo tullu vielä.Mut voihan sitä nyt jonki aikaa odottaa jos se on kerran nii hyvä softi.....

      • wesdaraeth

        älkää nyt vittu tilatko mistään paskasoftista. tuutte vaan pettymään ku niiden aseet hajoaa aina eikä ne korvaa..itse oon kuullut ja itse myös todennut sen paskaksi liikkeeksi.ase on hyvä mutta paskasofti on huono =)


      • softaaja112222222
        wesdaraeth kirjoitti:

        älkää nyt vittu tilatko mistään paskasoftista. tuutte vaan pettymään ku niiden aseet hajoaa aina eikä ne korvaa..itse oon kuullut ja itse myös todennut sen paskaksi liikkeeksi.ase on hyvä mutta paskasofti on huono =)

        hei sinä homo sieltä jostakin, proairsoft ei todelakkaa ole mikään paskasofti että tiedoks


    • JoKu SoFtAaJa203

      kyllä kannattaa ostin itekki muutama päivä sitten

    • Samaboy

      Huono ase, liipasin jäi jumiin ja ase kanto 5m. Saatto olla vaa maanantaikappale....

      • Softaajax

        Tai kiristit kapselin ihaan liian tiukkaan, että kaikki kaasu vuoti heti ulos.


      • LoIIerO

        ookko kokeellu laittaa uutta patruunaa .... :D


      • kunkku

        witu EVO!!


    • arvim

      Kannattava ostos se palvelee hyvin omistajaansa mutta kannattaa käyttää harkiten.

    • pasane97

      mulla kesti 2kk..

    • Softaaja97

      Niissä vanhemmissa lippaissa oli huonot tiivisteet mutta nyt on tullut uusia myyntiin joissa on paremmat tiivisteet. Minulla on ollut tuo ase tasan 1 vuoden.

    • taurus on paras

      se on aivan täydellinen ase ! proairsoftis maksaa 59 e 2700 kuulii 5 patruunaa

      • ???

        hong kong myy sen 59e ja patruunat on 0,70e ilman toimituskuluja !!!


      • Anonyymi

        Onko vieläkin kestänyt hyvin?


    • softausta kannatettu

      itse tilasin just tänään kun kehutaan näin paljon niin pitihän se testata millanen ase toi on. tulee kyllä tarpeeseen kun perustin justiinsa oman softi ryhmän jossa nyt 14 henkeä. että hyviä peli hetkiä tauruksen parissa kaikille softaajille.

      • kiinostunu

        missäs päin asustelet?


    • sotkamossa

      Sotkamossahan tuota on tullu asusteltu a siinä tipasjoen kulmilla.

    • JoKu SoFtAaJa

      hyvä on ollu sain pari päivää sitten.kovat lähdöt kyllä kannattaa käyttää harkiten. mieluisan tuntuinen kädessä

    • softaajan 98

      itelle eiole vielä tullut vaikka tilasin jo sunnuntaina mutta kait noin hyvää asettakannattaa hieman odotella :)

    • Jyri 123123123

      Itellä hajos muutaman pelin jälkee. Laitto täyen lippaan sisää ja ampu nii sieltä ei lähteny ku eka kuula. Testasin uuestaa vajaalla lippaalla... Sama juttu. Mistähän toi johtuu ja miten sen voi korjata?????

    • Jakezu123

      Itekki tilasin tos aseen just äskön, kaverit kehu sitä.

    • asdasd:D

      eilen tuli tuo tilattua proairsoftista

    • airyoulose

      ite pistin tuleen nii torstaina tulee. 1 viikon tilauksessa .

      PS. khyll muovisotilaasta ja ym kaupoist kestä äenemmä.

      • taurus on best

        muovisotilas on lopetettu


      • Haistappa ^^^^^
        taurus on best kirjoitti:

        muovisotilas on lopetettu

        No ei muuten helevetissä ole Lopetettu!!


    • trololololo

      juu mahti vehje on ollu mullakki yli 1v=)

    • SoftaajaPro

      Jos ei ala asetta kuulua niin kannattaa soittaa sinne. Itselläni kesti lähemmäs kaksi viikkoa kun olivat "unohtaneet" aseeni lähettää.

    • jakezu123

      onkait tuo ihan hyvä ase mutta lipas on huono ja se menee helposti rikki, lähetin proairsoftiin sähköpostia nii takas tuli että lippaaseen jos laittaa 16 kuulaa nii se lakkaa toimimasta.

    • softaajaco2

      haittaako jos eka co2 patruuna vuosi tuonne lippaan sisään kun kiristin liian tiukalle ja kaasu vuosi ulos :S meneekö ase tuosta rikki??

    • Al

      Ei ase mene rikki tuollaisesta, Hiilidioksidi ei ole tietääkseni vaarallista aseen sisuskaluille.

      • softaajaco2

        toisen kerran kun kävi tuo vuotaminen taas niin kuului vain suhahdus mutta nyt aion olla varovaisempi enkä kiristä enää niin tiukkaan :D


      • pätejä994

        proairsoftin jätkät vastas tohon kysymykseen että on vaarallinen asees sisuksille...


      • Oho_pikku_vahinko :S

        Mullakin tapahtu tuo ja vieläpä kerrostalossa!!


    • softaajasanttu

      Itse olen kiristänyt patruunan todella liian tiukkaan. Kiristin vielä suhahduksen jälkeenkin. Eikait ase voi tästä mennä rikki?

      • ???

        Honkkarissa myyjä sanoi et kun laittaa patruunan lippaaseen, kiristää kunnes kuuluu sihaus ja sihauksen jälkeen viel noin 2-3 täyttä kierrosta, sit se on kireellä ja kaasu ei pääse vuotamaan


    • :D

      ei se parista kerrasta varmaan hajoo. pitää muistaa olla varovainen sen venttiilin kanssa. itellä on ollu tuo ase 2kk ja hyvi on toiminu.

    • softaajasanttu

      Joo, taas kun joutusin vaihtamaan patruunan niin en enää kiristänyt suhahduksen jälkeen

    • jokupoika

      kandeeko ostaa ?

    • TEeeeerrere

      Mulla on ollu toi taurus pt 24/7 jokuset 4 kk ja hyvin on toiminut

      • jokupoika

        onko lähöt kovat ?


      • nojooz1212
        jokupoika kirjoitti:

        onko lähöt kovat ?

        noin 103 m/s


      • tauruksen omistaja
        nojooz1212 kirjoitti:

        noin 103 m/s

        millä kuulilla mul ei ainakaa oo niin paljoo 25g??


      • JIHAD!
        tauruksen omistaja kirjoitti:

        millä kuulilla mul ei ainakaa oo niin paljoo 25g??

        No ei varmana olekaan. Suklaapatukan painoisilla kuulilla mikään ase ei ammu 10m/s kovempaa.


      • tauruksen omistaja
        JIHAD! kirjoitti:

        No ei varmana olekaan. Suklaapatukan painoisilla kuulilla mikään ase ei ammu 10m/s kovempaa.

        paketis lukee et 20g kuulil 93 m/s?? ja voisitteko kertoo että onko normaalia jos ampuu nopeeta sarjaa nii eka kuula lentää hyvin ja muut menee minne sattuu ja jää lyhyeksi.. pitää odottaa ja sit ampuu ni lähtee hyvin?


      • JIHAD!
        tauruksen omistaja kirjoitti:

        paketis lukee et 20g kuulil 93 m/s?? ja voisitteko kertoo että onko normaalia jos ampuu nopeeta sarjaa nii eka kuula lentää hyvin ja muut menee minne sattuu ja jää lyhyeksi.. pitää odottaa ja sit ampuu ni lähtee hyvin?

        Ei ole olemassa 20g kuulia.


      • tauruksen omistaja
        JIHAD! kirjoitti:

        Ei ole olemassa 20g kuulia.

        no 0.20g kuulia tarkotin:D


      • JIHAD!
        tauruksen omistaja kirjoitti:

        no 0.20g kuulia tarkotin:D

        Niin...Olis aika hassua, jos 5000 kuulan purkki painais 100 kiloo.


    • frgimagi

      kannataa

    • :F

      hajooko nopeesti?

      • XD

        ei XD


    • JeKuRe

      Onx siis taurus muovi- vai metalliluistilla

    • ihmemees

      osaako joku sanoo kauan tommonen yks co2 patruuna kestää?

    • :D

      yhellä patruunalla ammut suunillee 250laukausta ;)

      • FICKARIMIEASM4A1

        VÄÄRIN! se riippuu mitä patruunaa käytät ja kuinka kireelle sen panet mutta 100-250 laukausta suunilleen (jos käytät matseissa paljon pistoolia niin siellä menee ehkä noin 2-3 patruunaa)


    • =(

      mulla näyttää patruuna tyhjenevän jo 60 laukauksen jälkeen ...

    • RAnDom BOXIÅ

      eh heh

    • siinä tietoa

      se kuka valitti että liipasin jäi jumiin voi olla että laitoit lukon päälle ja se että lähti 5m tarkottaa että patruuna on lopussa

      • asdasdasdefh

        niimpä jos see lentää 5m enää nii kai see ny on patruuna lopus ...


    • softari pro

      co2 on hyvä puoli se että niitten lähtö nopeudet on yli sata riippumatta aseesta ittellä on 103 lähtevä ja kaverilla yli 120 lähtevä jatos ku ostin ton mun aseen ja kattelin eri vaihtoehtoj ni kaikki lähti yli sata

    • Fyreme

      Ei se CO2 tee siitä aina yli 100m/s ampuvaa. Olen CO2 aseen nähnyt, joka tykitti parhaillaan 90m/s kronoon. Toki huomattava vaikutus kyseiseen oli GBB sekä vaihdettu suutin. Mutta ihan vakioinakin saa CO2 aseita, jotka ampuvat alta joulen.

      • SOU??

        No mulla on vakio 0.99 Joulee -_-


    • JS

      MULLAKIN ON TOI ASE ON OLLU 2V TOIMII VIELLÄKI KUN UUS EI OO MENNY KERTAAKAAN RIKKI

    • chockolategay

      jaa pitäiskö ostaa

    • paavo the softari

      kaikki sanoo että kiristät liian kireälle mitä se meinaa
      (pelottaa kus ostin juuri ensimmäisen co2 aseen)
      kui paljo pitää kiristää

    • ...

      itellänui on kolme c02 aset ja kyl sen huomaa, heti kun lipas pon pihahtanut kannattaa lopettaa kiertäminen

      • ...

        oman taurukseni ostin hong komgista ja paras co2 mitä olen nähnyt tietenkin heti mini uzin jälkeen :)


      • lolzz

        Heijj, mulle on iha uus käsite tollanen "c02"...Mikäs kemiallinen yhdiste se on kun ei tule mieleen...Hyvää joulua!:)


      • m4cex
        lolzz kirjoitti:

        Heijj, mulle on iha uus käsite tollanen "c02"...Mikäs kemiallinen yhdiste se on kun ei tule mieleen...Hyvää joulua!:)

        Tärkeä egonoste lolzzille?


      • kokeny
        ... kirjoitti:

        oman taurukseni ostin hong komgista ja paras co2 mitä olen nähnyt tietenkin heti mini uzin jälkeen :)

        no voi lol joku vitun paska helvetti perkele saatana jumalauta


      • tyypi tyyppinen
        lolzz kirjoitti:

        Heijj, mulle on iha uus käsite tollanen "c02"...Mikäs kemiallinen yhdiste se on kun ei tule mieleen...Hyvää joulua!:)

        hilihappo samaa ku sodastriimissä


    • paavo the softari

      No siis mä kerron teille sitte plussat miinukset tästä aseesta

      plussat
      todella tarkka
      kestävä
      hyvä raili piipun alla (voi pistää vaikka lampun)
      hyvä tähtäin
      mukava tussahdus piipusta kun ampuu

      ja sitten miinukset
      -HELVETIN KOVA ÄÄNI KU AMPUU

      Joten voin sanoa että paras co2 pistooli mitä on

      • Joku

        No emmä ny menis sanoon, että paras, varsinki jos aitoutta aseeltaan hakee.


      • KOKENU SOFTAAJA!
        Joku kirjoitti:

        No emmä ny menis sanoon, että paras, varsinki jos aitoutta aseeltaan hakee.

        No haista sinä ****** tää on ihan paras ASE!!!helvetti


    • ...

      äänihän on hyvä asia

      • samppa_98

        ääni on huono asia jos vaikka softaat nii ja vaikka esim: ase laukee vahingos nii kaikki kuule sut .


      • kokenu softaaja

        NO niin onki


      • NOVOIETKÖUSKO
        samppa_98 kirjoitti:

        ääni on huono asia jos vaikka softaat nii ja vaikka esim: ase laukee vahingos nii kaikki kuule sut .

        Ootko ikinä kuullut äänenvaimentimesta?


      • NOVOIETKÖUSKO kirjoitti:

        Ootko ikinä kuullut äänenvaimentimesta?

        Aseessa ei ole kierteitä...


    • perus softaaja

      mulla se kuula lentää jotain 5m vaikka se kaasu patruuna on täynä niin mikä siinä on?

    • softaaja

      voiko sitä asetta käyttää talvella?ajettelin jos tilaisin ton aseen.

    • m4cex

      Joissain yksilöissä ongelmana on ilmeentynyt alhainen hoppi jolloin kuula lentää vain sen 5m vaikka lähtönopeus olisikin kohdallaan. Ite onnistunut fiksaamaan tämän ongelman avaamalla kiinteän hopin ja lisännyt pari pientä teipinpalaa kuulaa painavan hoppikumiosan alle, jolloin hoppia on saanut juuri sopivasti .25g kuulaa varten

      • asd

        millä sait sen ehjänä auki


    • wasd123

      itteostaisin jonkun isomman aseen jos alkaisin softaamaan esim cybergun ak47 149e eikä ois mikää hirveen kalliskaan

    • fergeqåaOKHNPEAHJP¨J

      Omasta mielestäni ase on sellanen perus

      halpa
      tehokas
      tarkka

      -c02 kapselien hinnat
      -melkein kaikilla on tää että tohon ulkonäköön kyllästyy

    • rdgybvt

      Omasta mielestäni ase on on aika hyvä

      plussat

      halpa
      tehokas
      tarkka
      sopii hyvin käteen

      - miinukset

      - lippaan ja aseen väliin jää joskus kuulia
      - kova ääni

    • viisastelija

      Kysytään itekkin vielä: Onko hyvä ase? Ampuuko pitkälle? Sattuuko jos ampuu itteensä korvaan????!!!?!?!?!??

      • samppa_98

        no periaatteessa kaikilla aseilla sattuu jos ampuu korvaa


      • Sattuu ja pahasti.

        Totta helvetissä sattuu jos ammut ittees päähän. Oikeella aseella ois aivot pellolla.


      • badasstroll

      • Just näin

    • Alottelija

      Onko tämä ase hyvä ja miten se co2 kapseli laitetaan ja miten se kiristetään ja miten paljon täytyy kiristää kun olen aloittelija.

    • taurus pt 24/7

      paras

    • ES Jonne

      kannattaako ostaa taurus PT 24/7 Co2 metalli,- vai muoviluistimella?

    • ES Jonne

      tai siis kannattaako osta tuo metalli luistin joka on pelkkä ase 80,- vai paketti tarjous taurus jossa mukana ase(muoviluistimella) , 5kpl Co2 patruunoita ja diablo 0,25g 2700kpl kuulat yhteis hinta 70,-

      • Tyyppi_joka_osti_sen_eil

        Noehk kannattaa ostaa paketti tarjous ku ei siin asees oo blowbackkii ni ei sil oo välii onks muovi vai metalliluistin


    • hans990

      Olen uusi näiden CO2-aseiden kanssa ja eka olisi nyt tilauksessa tulossa.

      Saako puolitäyden/täyden co2-patruunan ottaa lippaasta kiristyksen jälkeen pois vai lähteekö se sieltä koko patruunan voimis lentoon?

      Otsikon mukainen pyssy siis tulossa

    • moiminäsanoo

      KWC Taurus PT 24/7 CO2 Pakettitarjous

    • Softaushullu

      Onko tämä ase hyvä M4A1:kkösen kanssa??

      • koken usoftaaja

        No on ivan vittu saatan helvetti perkele paska muna HYVÄ!!!


    • kuisma98

      kyllä:) mul on sama, saakelin hyvä ase..

    • Airsooft

      kanhteisko tuata ostaa.. en tajua mitä se sihahdus meinaa kun laittaa patruunan sisään... onko se sitä että venttiili puhkaisee patruunan ja tulee ''pahat'' kaasut ulos?

      • laita patruuna sisään ja pyöritä niin kauan et sihahtaa sit viel hellästi 1-3 kierrosta ja lipas sisään ni toimii niin sano airsoft liikkeen myyjä SIIS JOS PUHUT TAURUS PT24/7 !!


    • ESJONNE69ES

      Kun katot niitä patruunoita niin siinä on se sellasen puhkaistava kohta siinä kärjessä. Sihahduksessa se puhkeaa ja ase on valmis ammutavaksi. Koska jos ne eivät puhkea niin eihän sitä kaasua tule ulos :))

    • airsoooft

      jooo. kiitti. vähän arvelinkin et noi co2 aseet toimii noin. ihte oon käyttäny vaan sähköä ja kaasua.

    • lollol en valitse

      digi loo digi lei lololo lllllolöööööol VITTU!!!

    • gfdagdsgdf

      voiks käyttää 0,20g kuulia

      • kokemusta on

        voi kaveril on toi ja ampuu 0,20 kuulil kannattaa ostaa metalliluistil


      • ????
        kokemusta on kirjoitti:

        voi kaveril on toi ja ampuu 0,20 kuulil kannattaa ostaa metalliluistil

        onko se pt24/7 luistin liikkuva ja metallia

        kertokaa joku....


      • pelailija10
        ???? kirjoitti:

        onko se pt24/7 luistin liikkuva ja metallia

        kertokaa joku....

        kertokaa joku joka tietään aseista et liikkuuko se luistin vai ei ostan jos liikkuu ku se on hienompi niin... kertokaa muutenki mitä siinä on ominaisuuksia jos sulla on se Oon muuten pelannut 2 vuotta jousi pistoolilla yms. tiilitehtaalla ja pärjännyt silti ihan hyvin o_o


      • you don't say

      • pelaaja10a

      • You don't say
        pelaaja10a kirjoitti:

        nii se luisti pistooleissa ni onko se metallinen siinä PT24/7 ja liikkuuko se ku ampuu

        Ei liiku, ja hyvä niin. Ei ainakaan hajoa. Eikä sillä ole mitään väliä onko se metallia vai muovia.


      • pelaaja10b
        You don't say kirjoitti:

        Ei liiku, ja hyvä niin. Ei ainakaan hajoa. Eikä sillä ole mitään väliä onko se metallia vai muovia.

        mut eikse ois hyvä et on metallia ettei hajoo ku on kyse kaasu pistoolista mikä ampuu 120m/s


      • abdullahi6666
        pelaaja10b kirjoitti:

        mut eikse ois hyvä et on metallia ettei hajoo ku on kyse kaasu pistoolista mikä ampuu 120m/s

        Ei se hajoo, kun ei se liiku. Ellet sitten hakkaa sitä johonkin kiveen. Ja tuo toimii, vaikka luistia ei edes olisikaan.


      • vasikka
        You don't say kirjoitti:

        Ei liiku, ja hyvä niin. Ei ainakaan hajoa. Eikä sillä ole mitään väliä onko se metallia vai muovia.

        Kyllähän tuo metalliluistin liikkuu, muovi ei. Ainakin näin itse ymmärsin.


      • vasikka kirjoitti:

        Kyllähän tuo metalliluistin liikkuu, muovi ei. Ainakin näin itse ymmärsin.

        Molemmat liikkuu jos ne vetää manuaalisesti taakse, ei ammuttaessa.


    • vastatkaa!!! liikkuu ko se ja onko metallia ku niin on you tubessa ja pro air softissa

      • VITUNESJONNE9V

        Jumalauta yritä ymmärtää! Ei liiku! Ainakin 2 kertaa olen sen jo sanonut!


      • VOI*****
        VITUNESJONNE9V kirjoitti:

        Jumalauta yritä ymmärtää! Ei liiku! Ainakin 2 kertaa olen sen jo sanonut!

        Ostin tän ja olin mun himassa sitte avasin lippaan tungin sen CO2 Kapselin ihan HEMMETIN tiukalle ja sitte avasin ton kapselin, no sitte kuuluu PAM ja siiiiiih vein sen kapselin parvekkeelle ja heitin sen helvettiin, Kysymys kuulluu että menikö Ase paskaksi???


      • AUTTAKAAAAA
        VOI***** kirjoitti:

        Ostin tän ja olin mun himassa sitte avasin lippaan tungin sen CO2 Kapselin ihan HEMMETIN tiukalle ja sitte avasin ton kapselin, no sitte kuuluu PAM ja siiiiiih vein sen kapselin parvekkeelle ja heitin sen helvettiin, Kysymys kuulluu että menikö Ase paskaksi???

        Olen VOI***** niin mulla on siis tää ase - http://www.proairsoft.com/acatalog/info_KG_42DX.html


      • et nähnyt mitään

    • KWC 2022 MODEL

      Vittu mulla vuotaa ihan saatanan nopeee nuo co2 pullot vittu on 3h ni ihan tyhjä mistäköhän vitun perkeleestä voi löytää uusia venttiilejä voikko joku laittaa linkkiä?
      Ja ase löytyy tästä:

      http://www.proairsoft.com/acatalog/info_280301.html

      Kiitos!

      • JIHAD!

        Ruuvaa se vitun paskaventiili helevettiin ja pistä jotain paskarasvaa sinne väliin, niin eipähän vittu vuoda enää perkele.


    • KWS 2022 MODEL

      Juu mitäköhän paskarasvaa??

      Käviskö crc tai vaseliini vai naamahoito vaseliini vai mikä vittun paskamarja homo vittu saatana mikä?

      Kertokaa ny perkele että pääsen softaamaan!!!!!

      • JIHAD!

        No kokeile nyt vaikka alkuun pistää paskaa sinne väliin. Onhan se parempi, kuin ei mitään. Eiks se niin mee? Tiivistäähän se nyt paremmin, kuin ei mitään.


      • Hyvä idea!
        JIHAD! kirjoitti:

        No kokeile nyt vaikka alkuun pistää paskaa sinne väliin. Onhan se parempi, kuin ei mitään. Eiks se niin mee? Tiivistäähän se nyt paremmin, kuin ei mitään.

        Pysyy kaasut kyllä paremmin, mutta aina kun ampuu niin tulee helvetin moinen paskanhaju. Suosittelen kaasunaamaria.


    • taurus pt24/7

      Ase on mahtava. Ja koska pistooli ei ole pääase sen ei tarvitse olla superylitehokas vaan käytännöllinen ja kätevä. Co2 aseissa on kieltämättä kinkkiset patruunoiden kiristykset, mutta sen oppii asekohtaisesti nopeasti. eka patruuna meni itsellänikin tyhjäksi heti mutta opin sitten virheistäni. Tilasin aseen pelkästään yhtä peliä varten koska se on halvanpuoleinen asepakettina. Hyviä softauksia kaikille -RAF.2.1-

      • -RAF.2.1-

        ja sen Co2 kapselin kanssa vielä että Itse kiristän kunnes tunnen hiukan vastusta, Sitten vedän nopeasti ympäri jolloin kuuluu sihahdus ja kiristän vielä ihan pikkusen 1/4 kierrosta ettei tiivisteet kuitenkaan leviä.


      • softipoju

        Ittelläki meni eka patruuna tyhjäks


    • softipoju

      Mistä siinä taurus pt24/7 aseessa säädetään hop up?
      Itte ostin sellasen vast äskön

      • Siinä ei ole säädettävää hoppia.


      • softipoju
        finsoft kirjoitti:

        Siinä ei ole säädettävää hoppia.

        OK kiitti tiedosta.


    • Tietämätön

      Pitääkö co2 kapselia kiristää sihahduksen jälkeen?

      • Ei kun pitää se kiristäminen lopettaa siinä sihahdusvaiheessa niin että kapseli tyhjenee...


    • AloittelevaKiväristi

      Ostin tuon aseen käytettynä enkä saanut ohjekirjaa niin miten pistän sen kapselin sisään? Youtube ei antanut vastausta. Tarvitsenko työkaluja?

    • Alottelija

      120 lähtevän taurus pistoolin saa ainaki erä Rovaniemi liikkeestä maksaa seittämän kymppiä

    • jouksd

      Entä kannattaako toi Taurus metalliluistilla ostaa ku lähtee kovaa ja saisin yhelt tyypiltä jollai 50-70e sen swiss armssin lamppu/laaserin ja taisteluliivi.
      Okei aika tyhmä kysymy tottakai se kannattaa ostaa ku pelkkä lamppu/laaseri maksaa 80e

    • lollia

      tyhjeneekö 1 kapseli yhden tunnin pelin aikana?

      • n. 100 m/s mallissa kyllä, n.120 m/s mallissa ehkä


      • finsoft kirjoitti:

        n. 100 m/s mallissa kyllä, n.120 m/s mallissa ehkä

        tarkoitin n.100 m/s mallissa EI


    • lollia

      juu tota 100m/s tarkotin mut siinähän on toi lähtö nopeus 0,25g kuulal ni ois sopiva lähtönopeus ja tartteis ehkä kakkos aseenki mut en oikein oo ihan perillä ny tässä co2 ja jousi pistoolit on paskaaa

    • Actionshots

      Kestääkö asg tac 6 co2 talvikäyttöä

      • roskaa132

        ei kestä


    • Anonyymi

      Onko siinä säädettävä hoppi

    • Anonyymi

      Käyttääkö joku tuota tehokkaampaa mallia ainoana aseena peleissä, vai onko siinä lähtönopeus liian kova? Onkohan tehoissa isoa eroa käytännössä, esim. tuosta tehokkaammasta kun saa osuman suojaamattomaan kohtaan, niin havaitseeko selvän eron että kuula kirpaisee enemmän. Joka tapauksessa lisäkantama tuosta tehokkaammasta aseesta voisi tulla ihan tarpeeseen.

    • Anonyymi

      Vastaan nyt 10 vuotta myöhemmin oman kokemukseni.
      Ase ampui aluksi normaalisti, mutta nykyään se lataa liikaa kuulia samaan aikaan siihen luistiin ja ampuu 2 - 4 panosta samaan aikaan. vituttaa enkä löydä tähän vastausta

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6462
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4183
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2577
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2010
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1528
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1387
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1036
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1021
    Aihe