Cro !!

lillikkä

Oletko kroatialainen ? vai mistä tiedät niin paljon ks.maasta

7

1286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moi !
      Olen Kroatialainen ;)

• lillikkä

Hei Cro =)

Aijaa..Kiinnosti vain tietää=)
        Aavistelinkin,kun tiedät niin paljon maasta:)
        Mieheni on kroatiasta..Käymme siellä joka vuosi.

• NilsNortamaa
        lillikkä kirjoitti:

Hei Cro =)

Aijaa..Kiinnosti vain tietää=)
        Aavistelinkin,kun tiedät niin paljon maasta:)
        Mieheni on kroatiasta..Käymme siellä joka vuosi.

Pieni maailma,

Vaimoni on Kroatialainen. Käymme siellä aika usein, sillä nykyisestä asuinpaikastemme automatka kestää n. 9 tuntia.

Itse odotan taas tulevaa kesää, jotta voin viettää taas pari kuukautta Adrian merellä. Kyllähän Saimaa on hieno paikka, mutta Kroatian rannikko - mielestäni yksi hienoimmista paikoista maailmassa, jossa on mukava lepuuttaa mieltä, ajatuksia, hermoja ja ladata akkuja.

t:NN

• NilsNortamaa kirjoitti:

Pieni maailma,

Vaimoni on Kroatialainen. Käymme siellä aika usein, sillä nykyisestä asuinpaikastemme automatka kestää n. 9 tuntia.

Itse odotan taas tulevaa kesää, jotta voin viettää taas pari kuukautta Adrian merellä. Kyllähän Saimaa on hieno paikka, mutta Kroatian rannikko - mielestäni yksi hienoimmista paikoista maailmassa, jossa on mukava lepuuttaa mieltä, ajatuksia, hermoja ja ladata akkuja.

t:NN

Pieni on maailma ;) olen sitä itsekin todennut monesti. Me olemme perheen kanssa menossa kesäkuussa Splitin, jos joku teistä -Suomi-Kroatia- olisi halukas mennä kahville, voitte laitta viestin [email protected] ja sitten siellä tavataan ;)

• NilsNortamaa
        cro kirjoitti:

Pieni on maailma ;) olen sitä itsekin todennut monesti. Me olemme perheen kanssa menossa kesäkuussa Splitin, jos joku teistä -Suomi-Kroatia- olisi halukas mennä kahville, voitte laitta viestin [email protected] ja sitten siellä tavataan ;)

Kesäkuun lopusta heinäkuun puoleen väliin olemme Zagrebissa. Heinäkuun puolestaväilistä aina elokuun loppupuolelle vietämme Senj'llä. Mutta kahvi maistuu aina jos tilaisuus siihen sattuu...

NN

• Vee2
        cro kirjoitti:

Merkillisesti erilaiset siteet yhdistää suomalaisia toisiinsa jopa ulkomailla.

Meitä oli Novigradin seutuvilla useita suomalaisia perheitä ( 13 henkeä ) pääsiäisenä ja vietimme Fiesta Finlandiaa paikallisessa Taverna Sergiossa.

Oli mahtava ilta kaikkien tuttujen kanssa, kiitos vaan osallistujille. Romanita, Sergio ja pojat kuulivat kerrankin oikein puheenpärinää. Isolla voluumilla, grappan höystämänä.

Eipä pääse meidän perhe kaffeelle, koska olemme vasta koko syyskuun matkalla Istriassa. Marraskuussa palaamme Fioriniin ja matkailemme/tutustumme/ajelemme huviksemme Kroatian rannikkoa myös alaspäin, tarkoituksena oli mennä Splitiin asti käymään.

Kuukausia ja päiviä tässä lasketaan. 4kuukautta ja 2 1/2 viikkoa vielä....

• lillikkä
        cro kirjoitti:

Laitoin sinulle sähköpostia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6378
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      357
      5897
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      2853
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      107
      2298
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1978
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1774
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1643
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1310
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1217
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      1128
    Aihe