Oletko kroatialainen ? vai mistä tiedät niin paljon ks.maasta
Cro !!
7
1250
Vastaukset
Moi !
Olen Kroatialainen ;)- lillikkä
Hei Cro =)
Aijaa..Kiinnosti vain tietää=)
Aavistelinkin,kun tiedät niin paljon maasta:)
Mieheni on kroatiasta..Käymme siellä joka vuosi. - NilsNortamaa
lillikkä kirjoitti:
Hei Cro =)
Aijaa..Kiinnosti vain tietää=)
Aavistelinkin,kun tiedät niin paljon maasta:)
Mieheni on kroatiasta..Käymme siellä joka vuosi.Pieni maailma,
Vaimoni on Kroatialainen. Käymme siellä aika usein, sillä nykyisestä asuinpaikastemme automatka kestää n. 9 tuntia.
Itse odotan taas tulevaa kesää, jotta voin viettää taas pari kuukautta Adrian merellä. Kyllähän Saimaa on hieno paikka, mutta Kroatian rannikko - mielestäni yksi hienoimmista paikoista maailmassa, jossa on mukava lepuuttaa mieltä, ajatuksia, hermoja ja ladata akkuja.
t:NN NilsNortamaa kirjoitti:
Pieni maailma,
Vaimoni on Kroatialainen. Käymme siellä aika usein, sillä nykyisestä asuinpaikastemme automatka kestää n. 9 tuntia.
Itse odotan taas tulevaa kesää, jotta voin viettää taas pari kuukautta Adrian merellä. Kyllähän Saimaa on hieno paikka, mutta Kroatian rannikko - mielestäni yksi hienoimmista paikoista maailmassa, jossa on mukava lepuuttaa mieltä, ajatuksia, hermoja ja ladata akkuja.
t:NNPieni on maailma ;) olen sitä itsekin todennut monesti. Me olemme perheen kanssa menossa kesäkuussa Splitin, jos joku teistä -Suomi-Kroatia- olisi halukas mennä kahville, voitte laitta viestin [email protected] ja sitten siellä tavataan ;)
- NilsNortamaa
cro kirjoitti:
Pieni on maailma ;) olen sitä itsekin todennut monesti. Me olemme perheen kanssa menossa kesäkuussa Splitin, jos joku teistä -Suomi-Kroatia- olisi halukas mennä kahville, voitte laitta viestin [email protected] ja sitten siellä tavataan ;)
Kesäkuun lopusta heinäkuun puoleen väliin olemme Zagrebissa. Heinäkuun puolestaväilistä aina elokuun loppupuolelle vietämme Senj'llä. Mutta kahvi maistuu aina jos tilaisuus siihen sattuu...
NN - Vee2
cro kirjoitti:
Pieni on maailma ;) olen sitä itsekin todennut monesti. Me olemme perheen kanssa menossa kesäkuussa Splitin, jos joku teistä -Suomi-Kroatia- olisi halukas mennä kahville, voitte laitta viestin [email protected] ja sitten siellä tavataan ;)
Merkillisesti erilaiset siteet yhdistää suomalaisia toisiinsa jopa ulkomailla.
Meitä oli Novigradin seutuvilla useita suomalaisia perheitä ( 13 henkeä ) pääsiäisenä ja vietimme Fiesta Finlandiaa paikallisessa Taverna Sergiossa.
Oli mahtava ilta kaikkien tuttujen kanssa, kiitos vaan osallistujille. Romanita, Sergio ja pojat kuulivat kerrankin oikein puheenpärinää. Isolla voluumilla, grappan höystämänä.
Eipä pääse meidän perhe kaffeelle, koska olemme vasta koko syyskuun matkalla Istriassa. Marraskuussa palaamme Fioriniin ja matkailemme/tutustumme/ajelemme huviksemme Kroatian rannikkoa myös alaspäin, tarkoituksena oli mennä Splitiin asti käymään.
Kuukausia ja päiviä tässä lasketaan. 4kuukautta ja 2 1/2 viikkoa vielä.... - lillikkä
cro kirjoitti:
Laitoin sinulle sähköpostia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024457Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821178- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83913Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10847- 64846
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816