Krakat????

Flower-84

Mitä mieltä ootte raitakravateista(naisten)? ...esim. kauluspaitojen kanssa???
Tulen pitämään niitä joka tapauksessa tästäkin eteenpäin huolimatta nyt saamastani palautteesta.En siis ole huonosta itsetunnosta kärsivä teini,joka tarvitsee toisten mielipiteitä vaatteistaan yms. (kuten useimmat tällä palstalla).
Mikskäs oikein rupesinkaan selittelemään kysymystäni?...No, kuitenki ois kiva saaha kuulla puolueettomia mielipiteitä.

7

345

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jennie

Mielestäni jokainen saa pukeutua juuri niinkuin tykkää. Jos krakat mielestäsi ovat juuri sinun tyylisi niin siitä vaan! Mikään ei ole tyhmempää kuin pukeutua jollain määrätyllä tavalla jonkun muun mielipiteen takia.

Itseäni en kraka kaulassa osaisi kuvitella, tyylini on hieman erilainen. Mutta krakat on jees, lähes kaikki on jees jos se vaan sopii tyyliin.

• elina

Minä pidin niistä, ennen kuin ne tulivat muotiin. Jokaisen täytyy osata tehdä kravattisolmu, se on yleissivistystä.

• Kalle

Kaikilla mun kavereilla tulee mieleen lesbo naisesta jolla on kravatti. Mutta anna mennä vaan jos se tuntuu sun jutulta mutta älä ihmettele jos naiset osoittavat enemmän mielenkiintoa kuin miehet...

• Flower-84

Ihanko totta????Tuo oli kyllä aika yllättävää,AINAKIN MINULLE.Tyttö kraka=lesbo!!?????En siis oo lesbo.Ainakaan tähän mennessä...hih.
        No nyt tekiskin mieli tietää onko tää yleinen käsitys!?Lesbot kans, kertokaapas puetteko ittenne kravattiin!

• anna
        Flower-84 kirjoitti:

Ihanko totta????Tuo oli kyllä aika yllättävää,AINAKIN MINULLE.Tyttö kraka=lesbo!!?????En siis oo lesbo.Ainakaan tähän mennessä...hih.
        No nyt tekiskin mieli tietää onko tää yleinen käsitys!?Lesbot kans, kertokaapas puetteko ittenne kravattiin!

Tuo käsityksenne, että kaikki lesbot olisivat maskuliinisia, on erikoinen.

• Micke83
        Flower-84 kirjoitti:

että solmiota käyttävän tytön mieltää helposti lesboksi. Käsitykseen vaikuttaa tietenkin monet muut ulkonäölliset seikat. Jos solmion lisäksi on lyhyet hiukset niin olen jo varma että kyseessä on lebari. En sano näin ollakseni alentava, vaan yksinkertaisesti siksi että ajattelen näin.

• Micke83
        anna kirjoitti:

Tuo käsityksenne, että kaikki lesbot olisivat maskuliinisia, on erikoinen.

vaan kaikki maskuliiniset tytöt ovat mielikuvissa lesboja (ja naiselliset miehet hinttejä). Kaikki lesbot eivät ole maskuliinisia. Sana lesbo ei vielä ole kovinkaan kuvaava. Homoista on sentään monia sanoja, jotka sisältävät enemmän infoa. Tässä esimerkkejä

Homo - yleissana, joka kertoo vain seksuaalisen suuntautumisen

Hintti/hinttari - naisellisesti käyttäytyvä homoseksuaali

Hinuri - sitkeä homoseksuaali joka tarrautuu kiinni, eikä myönnä itsellensä että kaveri on hetero

Hinaaja - Kovan luokan vatkaaja. Miehisen itsevarma, mutta tyhjentää mielummin lastinsa peräsuoleen kuin vakoon. Ei yleensä näy päältä.

Ruskean reiän ritari - Yleensä epävarma kaappihomo. Ei myönnä homouttaan kenellekään vaan pitää seksuaalisuutensa piilossa.

Nahka-/machohomo - tiukkoihin nahkavaatteisiin sonnustautuva homo. Lihaksikas ja itsevarma; ei häpeä näyttäytyä. Pitää BDSM-leikeistä

Fagotti - Pitkähiuksinen tunteellinen homotyyppi; muistuttaa hinttiä.

Trendihomo - kokeilee miehen kanssa koska pitää sitä trendikkäänä. Metroseksuaali.

Naisille en löydä muita sanoja kuin lesbo ja daikki. Viimeksimainittu on yleensä juuri tämä miehekkäämpi lesbo. Yhdyssanoja on jonkin verran esim: telaketjufemakkolebari.

Älkää loukkaantuko. Kerron vain mitä ajatuksia kyseiset sanat herättää minussa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      57
      2960
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2741
    3. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2549
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      38
      2451
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1938
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1569
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1287
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1213
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe