kokkolassa varastettiin la-su yönä naisten 4-vaihteinen uudenveroinen 28"sartano polkupyörä.
pyörässä musta irrotettava kori.
Onko löytynyt Himangalta ylimääräistä?
Tiedossa tekijät mutta pyörän olinpaikasta ei tietoa.Sinä joka asiasta jotain tiedät niin ilmoita.Luvassa hyvä löytöpalkkio!
Himangallako Naisten 28" Sartanoni?
3
687
Vastaukset
- rrrrrrrrr
Mitä jos kysäisisit niiltä tekijöiltä???
- Kaksineuvonen
Soita numeroon 112 ja pyydä poliisia kysymään tekijöiltä!
- ohi ajanut
Hei, vielä pari päivää sitten oli punainen uuden näköinen naisten pyörä satamatien varressa pystyssä Himangalla. En pysähtynyt katsomaan merkkiä. Se oli pari päivää ainakin siellä, nyt en ole ohi ajanut. Toivottavasti tärppäisi. Himangalla häipyy pyöriä silloin tällöin, tai ennemminkin "vaihtaa paikkaa" kun päissään niitä teinit tai vähän vanhemmat "lainailee". Tämä on uutta jos ne kokkolasta himangalle pyöräilee :) Mutta onnea etsintään ja toivottavasti se pyörä odottaa siellä satamatien alkupäässä vielä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317716
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455210- 594812
- 753468
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162025Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗321961- 311839
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441697- 371639
- 1581452