Riihimäen ABC

kurakahvi

1.60 kuravedestä , hyits hitto miten ne kehtaa tommosta moskaa ees myydä siellä ?? Karavaanis paljon parempi kahvi, vaik ei sekä mitään täydellistä ollu !

37

5428

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mukaan..

paljon säästäis kun keittäis omaan termariin kahvit. kun kahvikupin hinnalla saa kaupasta kokonaisen paketin.
      tai sitten sellainen autokahvinkeitin biltemasta, jos haluaa todella pihiltä näyttää :D

• kurakahvi

Oma termari täst lähtien mukaan ja kupin vaan ottaa tiskiltä :)

• niin....

Kyllä tuo koko S-kaupan konsepti kielii kustannustehokkuudesta. Sen maistaa kahvissa, maistaa ruuassa, näkee valikoimissa - niin hyvässä kuin pahassakin. Huonoa on mielestäni se, että näissä osuuskaupan myymälöissä ei enää ole tuoreen lihan tiskiä, vaan tarjolla on vain sitä järvisuomen vakuumimoskaa tai kaasuun pakattuja lihatuotteita - oli kyse sitten Prismasta, S-marketista tai mistä muusta hyvänsä.

Hyvänä puolena vois ainakin ABC:stä mainita 24h aukioloajan. Ei ole jäänyt kertaan eikä kahteen kun olen tullut ulkomailta yölennolla, kaikki kaupat tietty kiinni ja kotona jääkaappi tyhjä. Ennen piti aina poiketa Hyvinkäällä, mutta onhan tämä Riihimäen asema nyt lähempänä.

Sori tää meni ohi aiheen...

• on kyllä hyvä

Koska itekkin useasti menee niin myöhään et kaupat kiinni , niin ABC auki kauppaa myöten läpi yön .

• siellä on

abc-asemissa huomaa sen että siivoukseen panostetaan. sama on riihimäenportissakin huomattavissa. paikat on siistejä vessoja myöden.
        tuo mitä joku manasi ruuan laatua ja hitautta, niin omasta mielestäni abc:n ravintoloissa ruoka on kyllä hyvää. tuohon palvelun hitauteen olen itsekin törmännyt eikä ole kerta tai pari kun siitä on joutunut hesen tiskille myyjää metsästämään yöaikaan.
        sama kahvilinjalla. muutamaan kertaan ottanut kahvin, odottanut myyjää ja siinä odotellessa tullut jo se kahvi juotua. kun myyjää ei ole kolmenkaan minuutin kuluessa näkynyt, jätin sitten sen mukin siihen tiskille ja lähdin maksamatta.
        olisin maksanut jos olisi ollut joku kelle maksaa.

• prisman täti

Ne "tuorelihatiskin" lihat ovat lähes kokonaan sitä "järvisuomen vakuumimoskaa" ja "kaasuun pakattuja lihatuotteita". Ainoastaan kalat tulevat tuoreina meille (graavatut ovat "vakuumimoskaa"), kaikki muu on on 90% vakuumimoskaa tai kaasuun pakattua (esim. kaikki leikkeleet ja makkarat sekä valmisruuat tottakai).

• voi.............

Menkää sitten sinne kauppaan ostamaan kahvipaketti ja hörppikää kahvinne kotona.

• Mokkoa

Juu, tästä Riihimäen ABC-asemasta olis paljon avauduttavaa kyllä. Aloittajan aiheeseen viitaten ihmetyttää kovin, että samoilla laitteilla saavat kahvista niin KAMALAN pahaa, että hampaat meinaa lähteä suusta, toisin kuin esim. vaikka ihan vaan naapurikaupungissamme Hyvinkäällä, jossa kahvi on huomattavasti parempaa, (paitsi nyt uudesta jälkiruokakahvi-automaatista) Siis, hävettää koko asema. Henkilökunnasta ihan muutamaa yksittäistä poikkeusta lukuunottamatta, kaikki on aina kuin myrkyn nielleitä. Ynseitä, epäammattitaitoisia, sairaanloisen hitaita toimissaan. Yksikin tapaus tulee mieleeni tästä kuukauden takaa. Menimme puolen vuoden boikotti tauon jälkeen sinne kolmen kaverin kanssa syömään. Kaksi meistä tilasi jotain kanajuttua, ja kaksi tilasi Hawajin leikkeet tms. Huomioitavaa on se, että kaikki ruokalajit menivät samalle tilausnumerolle, siis sille jonka saat mukaan pöytään.. Istuimme pöytiin salaatteinemme ja katseltiin, että siellä on iso tilausporukka takaosassa. Ihmeteltiin ja spekuloitiin siinä sitten, että noinkohan meidän ruokia saa odottaa tunnin vai kaksi..? Aikalailla heti samaan aikaan alkoi henkilökunta kantaa tuolle isolle tilausporukalle ruokaa nenän eteen, joten huokaistiin, että sillä se ei se myyjä kommentoinut isoa tilausporukkaa mitenkään, kun ruoka selvästi oli jo nostettu, eli siis saatu tarjoiluvalmiiksi.. Kolme tilaamistamme aterioista tuli suhteen nopeasti, ne kanakotkotukset ja toinen Hawajin leikkeistä, mutta toista sai odottaa. Muut olimme syöneet jo salaatit, pääruuat sekä hakeneet jälkiruokakahvit, jotka oli myös juotu, sekä veimme muut jo likaiset astiatkin pois, kunnes viimeinen ruuista vasta tuli. SIinä kohtaa ei voinut olla kertomatta pettymystämme TÄLLÄKIN kerralla heidän toimintaansa. (Myyjä, joka ruuan toi, oli se sama, joka oli kassalla kun tilattiin) Myyjä puolustamaan, että kun meillä oli tuo iso tilaus. Minä siihen sitten suoraan silmille, että kuuleppas: Ammattitaitoinen myyjä olisi tilaushetkellä sanonut, että voitte joutua hetken odottamaan, kun on tuo iso tilaus.. Eikäpä sillä, sekään ei nyt oikeesti mene enää läpi koska, me tilasimme neljä ruokaa, kaksi Hawajia, sekä kaksi Kanaa, samalla tilausnumerolla, peräjälkeen, tilasimme koska minä jonon viimeisenä maksoinkin vielä ne yhdellä laskulla. Syy samanlaisiin ruokiin oli vielä se, että tulisivat nopeasti, kun ovat samanlaisia annoksia. Nuo kaksi Kanaa ja toinen Hawaji tuli jo reilusti yli puolituntia sitten! Että olis luullut ensimmäisten annosten tuova myyjän kommentoivan että siinä viimeisessä menee vielä hetki, mutta ei. Sekin ammattitaidottomuus keittiön, sekä tarjoilijan puolelta olis ollut jokseenkin vielä nieltävissä, mutta ainoa mitä tuo myyjä/tarjoilija sanoi, kun toi ruuat, että -"Tässoisnää" Yleensäkin, ammattitaitoinen keittiö valmistaa koko tilauksen (samalla numerolla) samaan aikaan, sekä yleensä ammattitaitoinen tarjoilija tuo koko tilauksen kerralla, tai kahdella keittiökäynnillä mutta siis samaan aikaan kaikille ruoka eteen. Nyt me jouduttiin odottamaan tätä viimeistä ruokaa niin pitkään, että lopulla me muut alettiin syömään, koska tuo perunajauhoinen paakkuinen pottumuusin look-a-like korvike oli aivan kylmää, samoin liha, joten ei ihan kamalan suuri nautinto ollut tuo kylmä ruoka. Nyt kun tuota viimeistä ruokaa katsoo niin annos on TÄYSIN erillainen, mitä minun Hawajin leikkeeni oli. Minulla oli muutama hyytävän kylmä, useamman kerran höyryssä lämmitetty juurespala, tässä niitä ei ole. Minulla ei sensijaan ollut mitään heiniä siinä päällä, tässä on. Minun annoksessani ei ollut näitä fritti-sipulirenkaita, mitä tässä annoksessa on. Minun liha oli suhteen ok, leike se tosin ei ollut, sillä leike on aina leivitetty, eikä tämäkään nyt leikkeen titteliä päälleen saa, leivittämättömänä sekin.. Minun pihvini oli paistettu suhteen OK, mutta tämä nyt tullut ruoka on siis ALA-ARVOINEN, katto nyt itsekin. Liha näyttää siltä että se olisi keitetty kypsäksi, sitten värjätty grillausmausteella. Siis, ihan hirveetä paskaa suoraan sanottuna. Myyjä/tarjoilija koitti siinä sitten nikotella, että hakekaa kahvit tuolta linjasta, niinkuin hyvityksenä. Otatte sitten pullat vaikka sieltä. No, ikävät saatiin, ei tässä kuule enää mitkään säälipullat paljon auta, kahvikin mielestäni kuuluu jälkiruokana, ettet sitä voi kyllä hyvityksenä antaa, mieti nyt ihminen pikkusen mitä puhut! No, voisin antaa teille hyvityskortit, että voitte tulla uudelleen syömään hieman rauhallisempaan aikaan. WhAT, mitä sä nainen sekoilet! Etkö nyt jumalauta ymmärrä, että eiköhän tämän puljun sapuskatarjonta olla nähty. Emme TODELLA tule enää, edes kahville. Jos nyt kerrataan tän baarin tarjontaa, niin. Aamupala -Kaikki kylmät on huoneen lämpöisiä -Kaikki lämpimät on huoneen lämpoisiä. -Kahvi, pahaa ja liian kuumaa, amerikassa olis jo oikeuskäsittelyt käynnissä, koska on liian kuumaa. Buffa -Vaikka katsot listasta mitä siellä on, niin pöydässä pitää uudelleen mennä kattomaan ruokalistaa, että tietää mitä on lautaselleen keräännyt, ulkonäöstä sitä kun ei voi tunnistaa, mausta puhumattakaan. Henkilökunta -Kävelee tyhjin käsin edestakaisin, näyttää tekevän jotain, mutta pöydät notkuu täynnä likaisia astioita, palautuskärryt on aina pullolleen täynnä..Että ensimmäinen mitä minä opiin ravintolakoulussa, oli Vie Mennessäs, Tuo Tullessas. Salissa ei tyhjin käsin kävellä.. Näytin viereisiä pöytiä, jotka notkui kuin suurempienkin pitojen jälkeen, täynnä roskaa ja likaisia astioita.. Noutopöydät -Ammottaa aina tyhjyyttään. -Likaiset, kuvottavat, epäsiistit. Että, EI KIITOS! En halua tästä talosta enää mitään. Ajan jatkossa mieluummin vaikka Hyvinkäälle tai Mäntsälään.. Ja niin myyjä käveli korvat punaisena, TYHJIN KÄSIN takaisin keittiöön, vaikka olin oikein näyttänyt että naapuripöydät kaipaa siivousta.

• älythoi

hanki elämä!

• sulle sitten

mieleen että siellähän voi olla vaikka pulaa henkilökunnasta? Jospa ne ei ehdi olla siivoomassa pöytiä kun on palveltava kitiseviä asiakkaita? Ei tollaseen paikkaan varmaan kovin mielellään kukaan töihin mene. Tai pakosta ehkä.

• ja huomenta

Oli todella pakko lukea toi sun itkuvirsi loppuun asti väkisin ja ihmetellä. Olen itse palvelualalla ja voi luojan kiitos sinunlaisia motkotuskotkokus(saanen arvata: naispuoleisia)-elämän voittajia ei tule vastaan joka päivä:) Onneksi saan jo nyt kuitenkin hymyn kasvoilleni, enkä ala miettimään asiaa sen enempiä. Leivitä nyt kriitikko itselles parempaa tärkeiltävää!

• Satunnainen asiakas
        ja huomenta kirjoitti:

Oli todella pakko lukea toi sun itkuvirsi loppuun asti väkisin ja ihmetellä. Olen itse palvelualalla ja voi luojan kiitos sinunlaisia motkotuskotkokus(saanen arvata: naispuoleisia)-elämän voittajia ei tule vastaan joka päivä:) Onneksi saan jo nyt kuitenkin hymyn kasvoilleni, enkä ala miettimään asiaa sen enempiä. Leivitä nyt kriitikko itselles parempaa tärkeiltävää!

Kyllä tuo vuodatus piti hyvin pitkälle paikkaansa. Mutta toki siitä voi loukkaantua, kun kalikka kalhtaa omaan nilkkaan.

Itse olen asioinut Hesellä aika monesti. Harmittaa välillä, jos tiskillä on myymässä se nuori vaalea nainen. Onhan sillä ihan mukavat tissit, mutta se palvelun hitaus. Tyttö matelee ja oikein hämäläiseen tapaan hidastelee toimissaan. Perhana, kyseessä on pikaruokapaikka.

Onneksi se kiinalainen ja thaimaalainen ovat ripeämpia ja asiakaspalveluhenkisiä. Heidän kanssaan on ilo asioida.

• kylpiintynyt

Näinhän se menee ett noilla liksoilla ei saa koulutettua henkilökuntaa, mikä johtuu noitten ketjujen ahneudesta....tulosta...tulosta.Sitten toi kahvi juttu se olisi kiva käydä välillä ihmisten ilmoilla kahvilla, mutta s......a noitten kahvit on semmosta vesilitkua ett teekin on vahvempaa...niin että kysymys kuuluu miksei kyseiseen toimintaa voida panostaa kunnolla,olisi kiva käydä välillä ulkona syömässä ja vaikka sufeella.....perkele!!!!!!!

• urpomikäuspo

Viestin alkuosa oli ihan asiaa ja pääostin tottakin. Ammattitaitoinen aspa hoitaisi tilanteen erilailla. Mutta toisaalta, olet huoltoaseman ruokalassa...ei varmaan kannata odottaa mitään Gordon Ramsay-settiä?

Sitten mentiinkin metsään... Hyvä ja fiksu asiakas olisi myös hoitanut tilanteen vajoamatta härmäläisen juntin tasolle.
        - Sinä et hauku valmistettua ruokaa paskaksi, vaikka se "ala-arvoista" olisikin.
        - Kahvi ei todellakaan automaattisesti kuulu annokseen kun annokseen. Maksaa se kahvikin ravintolalle
        - Tarjoilija sentään YRITTI hyvittää tapahtunutta virhettä, mutta kun sinunlaisesi umpiluupää huutaa suu vaahdossa kokemastaan suuresta vääryydestä niin eihän siinä enää mikään riitä
        - Kahvi liian kuumaa? Anteeksi, mitä v***ua? Odota, että se jäähtyy tai lisää sinne maitoa tai kylmää vettä. Kysy myyjältä ensi kerralla että myisivätkö sinulle rullan rautalankaa...
        - Et tunnista ruokaa ulkonäöltä? Sitten nissenille tai ravinto-opin kirja käteen. Ei nyt liioitella hei kuitenkaan
        - "Ravintolakoulu"-kortti vedetty! Miksi joka prkl:een vääryyttä kokenut ravintola-asiakas on AINA käynyt jonkun sortin ravintola-/tarjoilija-/kokki-/baari-/leipurikerhon koulutuksen?? Ravintola-alan ammattilaisena tietänet varmasti myös, että ihmisiä kaikki ovat ja virheitä sattuu. Ei kukaan ole robotti ja aina kaikkein skarpeimmillaan. Saanko arvata? Olit joku surullinen pikkunisse jota pomotettiin ja pompotettiin ympäri ravintolaa 70-luvulla ja katkerana keski-ikäisenä elämäänsä kyllästyneenä haahkana ravaat roskakuppilasta toiseen huutamassa uraa aloitteleville nuorille jotta oma olo paranisi?

Kovin on syväluotaava tuo analyysisi ravintola palveluista vaikka et omien sanojesi mukaan käytä edes ko. kioskin palveluita. Kun kerta AINA sitä ja AINA tätä.
        Ai että OIKEIN NÄYTIT miten pöydät voisi siivota... ja taisi tulla hyvä mieli kun tiesit, että kyseinen tyttö varmaankin itki temppukerhosi jälkeen takahuoneessa. *taputapu* Hienosti sä vedät. Koskahan tulee käytäntö että urpoja asiakkaita voi niska-perse otteella nostella pihalle tuoleja väistämättä...

• löytyy

terkkarista...

• miimu

tottakin on tässä tarinassa... Vuosi sitten viimeks puljussa asioineena sain huonoa palvelua ja huonoa ruokaa. Annoin asiallisen palautteen, johon vain niksautettiin niskaa. Olen asioinut Hyvinkäällä, jossa kiireestä huolimatta palvelu on ystävällistä ja noutopöydän ruuat hyviä.

• ------------------------

oli sitä Reilun kaupan kahvia. Aivan kammottavan makuista. Nyt vaihtoivat merkkiä eikä ole enää niin pahaa kahvia.

• TA.K

VAIHDA PAIKKAA.EI PAKKO KÄYDÄ JOS NOIN HUONOA ON.

• Olisikohan nyt
        TA.K kirjoitti:

VAIHDA PAIKKAA.EI PAKKO KÄYDÄ JOS NOIN HUONOA ON.

täällä Riihimäellä joku paikka mistä saisi hyvää kahvia,mielipiteitä yhtä monta kuin ihmisiä,tai sitten ostaa sen kahvinkeittimen ja keittelee kotona,yksinkertaista;)ps ja se kahvipaketti ois kans hyvä

• semmoinen
        Olisikohan nyt kirjoitti:

täällä Riihimäellä joku paikka mistä saisi hyvää kahvia,mielipiteitä yhtä monta kuin ihmisiä,tai sitten ostaa sen kahvinkeittimen ja keittelee kotona,yksinkertaista;)ps ja se kahvipaketti ois kans hyvä

paikka löytyy... nimittäin Jano's bar Otsolassa......

hyvää kahvia ja hintakin vain euron kuppi!!!

• äänessä
        semmoinen kirjoitti:

paikka löytyy... nimittäin Jano's bar Otsolassa......

hyvää kahvia ja hintakin vain euron kuppi!!!

itse omistaja? Menkää Otsolaan kahville ja ottakaa kartta mukaan. Auttaa takaisinl löytämisessä. Tosisuosittu kahvipaikka, eilenkin melkein yksi jamppa meinasi kahvin tilata mutta sitten kyseli kellonaikaa ja poistui...

• kauppa?
    • Kahvi vois

vähä parempaa ollakki tohon hintaan !! Sitten totta myös että myyjät aika myrkynnielleen näköisiä ei tietysti kaikki .. Muute ihan hyvä mesta

• tulee!

Niin metsä vastaa kun sinne huutaa.Pitää usein paikkansa tuo vanha sananlasku. Saattaapi myös se asiakaskin olla mörri köriläs.

• ABC:tä

Koin" palvelua" kirjauksentien kaupassa ;olin ostamassa pieniä purkkeja maitotuotteita kun katsion tarkempaan kun on niitä hyla ja rasvattomia,niin maitohuoneen puolelta kohdaltani kuului kimeä hermostuneen tuntuinen ääni;kaikissa niissä on sama päiväys! ei tullut päiväykset edes mieleeni.Missä kaupassa käyn edelleen jää nähtäväksi? Senveran pelästyin. Onhan siellä ABC:lläkin lähikauppa.

• ABC:llä hyvä fiilis

Ruoka ainakin hyvää ja palvelu myöskin,Luettuani edellisen voi olla ihan tottakin tuo kirjoitus kyseisessä kumel. kaupassa.

• MinävAAn55555
        ABC:llä hyvä fiilis kirjoitti:

Ruoka ainakin hyvää ja palvelu myöskin,Luettuani edellisen voi olla ihan tottakin tuo kirjoitus kyseisessä kumel. kaupassa.

Ärrällä hintaa on euro, ja saman hintasta kahvia!

• 2XHUIJATTU

SAMASTA TUOTTEESTA OTETTU SAMANA PÄIVÄNÄ 0,65 JA 0,90. EIHÄN SE EUROISSA OLE PALJON, MUTTA KUITENKIN.
        4.7 SISÄÄNTULLESSA ISO MAINOS KAHVI JA MANSIKKALEIVOS 2,90. KASSALLA SE MAKSOI YLI 4e.

• kerrankokeiltu
        2XHUIJATTU kirjoitti:

SAMASTA TUOTTEESTA OTETTU SAMANA PÄIVÄNÄ 0,65 JA 0,90. EIHÄN SE EUROISSA OLE PALJON, MUTTA KUITENKIN.
        4.7 SISÄÄNTULLESSA ISO MAINOS KAHVI JA MANSIKKALEIVOS 2,90. KASSALLA SE MAKSOI YLI 4e.

Kannattais varmaan käydä asiasta mainitsemas kassalla heti eikä vasta täällä..ainaki omalla kohdalla asia korjattu ja pahoiteltu..

Eiköhän se nykyaikana ole niin että työtä on tehtävä jos sitä saa ja ei varmasti paljon kellään ole ravintolakoulutusta takanaan Abc:n paikoissa..Koulutetaan paikan päälle..toiset hoksaa heti miten homma pelaa toiset ei..

Kukin voi varmasti yrittää kokeilla alaa edes päivän ei se helppoa ole ja ehkä ymmärtäisitte hitusen enemmän:)

• MinävAAn55555

Käy ärrällä, kahvi vaan 1e

• Naminami

Tänään joimme kahvit ruoan jälkeen ja molemmat olivat oikein hyviä!

• opnj

riihimäen abcn s-marketissa on hyvännäköinen nuori mies myyjä. mikäköhän sen nimi on? :)

• POSLIINI pallit

Ajelin tänään mun pallikarvat... Tuli ihan hyvät:) oon tosi tyytyväinen..

• Anonyymi

Riihimäen ABC =yhtä kuin mafia ottaa rahat mutta vastinetta saat ...et juuri mitään.

• Anonyymi

Henkilöstö on kyllä ihan ok siihen tilanteeseen nähden että orja palkalla ja ali miehityksellä menevät ja pomot kuulemma paasaavat et tää nyt on vaan nykymaailmassa näin et sä teet 3 ihmisen duunit tai saat kenkää.itse en ole asioinut enään moneen vuoteen Riihimäen Riihiportissa etten vaivaudu kiusaamaan jo valmiiksi kiusattua henkilöstöä.

• Anonyymi

kotiruoka halvempaa ja kahvi on epäterveellistä

• Anonyymi

viimeksi kahvi oli ihan hyvää

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2460
    2. 148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2132
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1674
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1583
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      277
      1388
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1369
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe