kuka katsoo kuka ei :=)
waiko saako sitä mainostaa täällä :=)
"mutisee ettei se ole wormulaa" :=)
lätkää...
21
714
Vastaukset 21
Vähempää kiinnostaa... lätkä meinaan...=))))
Wormulaa voisi katsoa, jos ei muuta ole. Mutta eikö sun boxista löydy muita kanavia joita voi tuijottaa, jos isojen poikien ryhmäluistelu ei kiinnosta...=))))- jiwe.........
mut nuo maksulliset kanawat ei kiinnosta tjn
ja wormula on nykyään peräkkäin ajoa ja ratkaisut tehdään warikolla :=)
lätkäs sentään wauhtia :=)
eikö sun suosikki ole enää mukana "ifk jokerit" ? :=) jiwe......... kirjoitti:
mut nuo maksulliset kanawat ei kiinnosta tjn
ja wormula on nykyään peräkkäin ajoa ja ratkaisut tehdään warikolla :=)
lätkäs sentään wauhtia :=)
eikö sun suosikki ole enää mukana "ifk jokerit" ? :=)Nykyään on, sunnuntai-ajelua... wormulat...=))))
Oma joukkio on lomaillut jonkin aikaa... jokerit...=))))mohna kirjoitti:
Nykyään on, sunnuntai-ajelua... wormulat...=))))
Oma joukkio on lomaillut jonkin aikaa... jokerit...=))))mul on suosikit kärpät ja sit kiekko espoo ja sit lohjan jää ankat :=)
ja nyt suosikki RR tjn :=)
- killi64
kyllä hienoa jääkiekkoa on kiva seurata.vielä kivenmpaa olisi jos Blues tasoittasi otteluvoitot. Olen nainen, keski-ikäinen, ja tykkään kovasti lätkästä. Vormulat on sitten sinun makuusi paremmin, vaihda esimerkiksi kanavaa.1 ja 3 eivät lähetä matseja lainkaan. Eikä Jim.
- jiwe........
edellinen juttu poistettiin?
juh ykköseltä kolmoselta jimiltä tulee hywiä ohjelmia :=)
ws edellinen wastaus :=)
- bläcki
Formulat no joo....
Moto-gp jes:)
jiwe:))) - ei maksukanavia
Blues voitti tänään jee ONNEA;)
Vormulata näkee kuitenkin kolmoseselta ja ilmaiseksi;=) Ja ymmärsin isosti taas sen miks tykkään niin
pal enemmän jalkapallosta;)))ja mä en pidä edes sulkapallosta :=)
mut mitä siin oli et pidät potkupallosta etkä änhooällästä :=)A.DONIS kirjoitti:
ja mä en pidä edes sulkapallosta :=)
mut mitä siin oli et pidät potkupallosta etkä änhooällästä :=)Potkupallos, jos niit pelaajia vastapuolen pelaaja vähän hipasee, nii johan ne kieriskelee tuskissaan kentäll;)
Ja heti ku tälle hipasijalle näytetään keltasta korttia nii tää kieriskelijä kokee ihmeparannuksen ja lähtee ilosesti hypellen jatkaa peliä;))
Mutt jääkiekoss ne rusikoi toisiaan oikeen urakalla ja tuomari viheltelee ja kattelee muualle;)
Nii ja sitt jalkiksessa on enemmän silmäniloa;))
Mikäs vika sulkapallos on?jou.m kirjoitti:
Potkupallos, jos niit pelaajia vastapuolen pelaaja vähän hipasee, nii johan ne kieriskelee tuskissaan kentäll;)
Ja heti ku tälle hipasijalle näytetään keltasta korttia nii tää kieriskelijä kokee ihmeparannuksen ja lähtee ilosesti hypellen jatkaa peliä;))
Mutt jääkiekoss ne rusikoi toisiaan oikeen urakalla ja tuomari viheltelee ja kattelee muualle;)
Nii ja sitt jalkiksessa on enemmän silmäniloa;))
Mikäs vika sulkapallos on?tuon mä tiesin et potkupallos on teatterimaailma menettänyt monia hywiä näyttelijöitä :=)
ja toi lätkä on taas harrastelijateatteria :=)
kun siinä liikkuu pienemmät rahat :=)
niin sie naisena katselet puolipukeisia miähiä :=)
ei sowi mul tjn :=)
sulkapallos lyödään punasilmäistä walakoista mailal :=/
six piljardi on mun laji :=))A.DONIS kirjoitti:
tuon mä tiesin et potkupallos on teatterimaailma menettänyt monia hywiä näyttelijöitä :=)
ja toi lätkä on taas harrastelijateatteria :=)
kun siinä liikkuu pienemmät rahat :=)
niin sie naisena katselet puolipukeisia miähiä :=)
ei sowi mul tjn :=)
sulkapallos lyödään punasilmäistä walakoista mailal :=/
six piljardi on mun laji :=))Mää en oo ikinä ajatellu sulkapalloo tolt kannalt, aika raaka peli;)
Toll perusteel vois mennä sunnuntai aamul maila
kädes ympäri kylää lätkimäss lähimpiään;))
Barcelona-Schalke peliss muutes Barca johtaa täll hetkell 1-0 *tuulettaa*
Ooksää kauan harrastanu tota omaa lajia;)))jou.m kirjoitti:
Mää en oo ikinä ajatellu sulkapalloo tolt kannalt, aika raaka peli;)
Toll perusteel vois mennä sunnuntai aamul maila
kädes ympäri kylää lätkimäss lähimpiään;))
Barcelona-Schalke peliss muutes Barca johtaa täll hetkell 1-0 *tuulettaa*
Ooksää kauan harrastanu tota omaa lajia;)))ja woisin kuwitella siut sulismaila kädes su aamuisin kadulla :=))))
intistä asti :=)
ja waihtelewalla menestyksellä :=)
pupitikka taas sellainen jossa olen woitol 3-2 prittien awoimien pelaajaa :=)
en ole antanut rewanssii :=))))
- ... mitäs...
...minä sanoin ekassa viestissäni ja ekana tähän ketjuun... sanoin että Blues voittaa :)))
Miksiköhän se viesti oli poistettu???eli ei jäänyt todisteita :=)
mut uskon kuitenkin tjn :=(
siksi ettei siinä mainittu wormuloita :=) ?
woittaa :=)
ja nolla pelillä :=)"loppuottelu", kun toinen television kommentaattori tokaisi suunnilleen niin, että "Puoli Suomea kannattaa Bluesia ja toinen puoli Kärppiä!"
Tokko-opa!
Itse kannatan Tapparaa, mutta Kärpät on taatusti seuraava vaihtoehto - en usko olevani ainoa näillä leveysasteilla...kyllä täällä vielä paljon ihmisiä asuu.
Mielenkiintoista "kommentointia", kun oikein jo maata jaetaan...
Onnea Kärpille!Minea44 kirjoitti:
"loppuottelu", kun toinen television kommentaattori tokaisi suunnilleen niin, että "Puoli Suomea kannattaa Bluesia ja toinen puoli Kärppiä!"
Tokko-opa!
Itse kannatan Tapparaa, mutta Kärpät on taatusti seuraava vaihtoehto - en usko olevani ainoa näillä leveysasteilla...kyllä täällä vielä paljon ihmisiä asuu.
Mielenkiintoista "kommentointia", kun oikein jo maata jaetaan...
Onnea Kärpille!suuntaan maa jaetaan ? :=)
mää asumas lähempänä pluesia kuin kärppiä tjn :=)
nääs helminen on ikoni nyt jo :=)
no ei sil wäliä kunpi woittaa kunhan ei pk seudon joukkueet :=)
ja espoota ei tässä tapauksessa lasketa niihin :=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3741230- 71778
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37716- 50632
- 44615
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri22565SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht360554- 63533
- 84498
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22469