ongelma humalaan pääsemisessä

pffff

Tuntuu tuo alkoholi nykyisin ihan turhalta..vaikka kuinka yritän saada känniä päälle niin kroppa ei tietyn määrän jälkeen enää halua lisää..mahaa tuntuu tosi täydeltä..niinkuin sinne ei mahtuisi mitään nestettä enää mutta ruokka kyllä mahtuu..Saan promillet parhaimmillaan tuonne 1.3 asti mutta se ei tunnu oikein missään. Mikä ihme vikana?

12

1150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ----+

      Noinhan tuo käynee useimmilla tarpeeksi kauan kitanneilla.
      Viina ikäänkuin ei mene päähän, kun toleranssi on niin korkealla.
      Promilleja voi olla paljon enemmänkin, kuin tuo kynnyksesi, mutta olo on vain turpea pöhnä, ja alkaa tympimään.
      Takana ovat sinunkin mukavat nousuhumalat. Ne eivät palaa, kuten ei nuoruuskaan.

    • tulee ähky

      itse vaihdoin viskiin. Jack Daniels on aika rouhee juoma! suosittelen.

    • Juopon tielle kasautuu monenlaisia ongelmia. Joskus ne voivat olla kuvaamasi laisiakin. Olet ehkä nauttinut väärän laatuista alkoholia, saatat olla allerginen jollekin sen mausteelle (minulle esimerkiksi ei sopinut Negrita-rommi). Ehkä kehittymässä oleva rasvamaksa tai jokin muu tuhoutuva sisäelin reagoi aggressiivisesti.

      Kannattaa siis kokeilla juomalaadun tai -merkin vaihtoa. Jos olet juonut olutta, kokeile vaikka pakastekylmää kossua, Bacardi-rommia colalla tai Kolmen leijonan viskiä jäillä. Kyllä sen pitäisi startata; älä lannistu yhdestä takaiskusta. Pääset kyllä vielä kunnon juomaputkeen - monet muutkin ovat päässeet!

      • ----+

        Sarkasmi kukkii.
        Ei voi muuta kuin todeta, että meikäläisillä juopoilla on kaikenlaisia erilaisia ongelmia.
        Yhden problematiikka on se, kun tulee aina liian kovaan känniin, ja toisen, kun ei tule känniin...
        Tässä ikäänkuin hämääntyy pyrkimysten erilaisuudesta.


    • Juu-u.

      Neloskaljaa tuoppiin ja siitä alkutömäykset, että tulee tilaa.
      Sitten kolmen sormen leveydeltä kossua tuoppiin kaljan joukkoon.
      Semmoisia tuoppeja kun parikin kippaat, niin arvelen, että ongelma on hoidossa.
      Jo vain alkaa juomahissi toimimaan, että aataminomena hytkyy.

      • >kossua tuoppiin kaljan ...

        >kossua tuoppiin kaljan joukkoon.

        hyi saatana, kusta ja paskaa sekaisin!


      • mutkun..
        >kossua tuoppiin kaljan ... kirjoitti:

        >kossua tuoppiin kaljan joukkoon.

        hyi saatana, kusta ja paskaa sekaisin!

        kysyjällä on ongelma, että ei kihoa nuppiin.
        Tuo sekoitus jysähtää kalloon kuin metrinen halko.
        Kysyviä ihmisiä pitää auttaa.


      • - - -

        ensin juodaan sinistymiseen asti että aataminomena hytkyy, ja sitten nenäkin tärisee - kankkusesta.


      • Kyl vaan.
        >kossua tuoppiin kaljan ... kirjoitti:

        >kossua tuoppiin kaljan joukkoon.

        hyi saatana, kusta ja paskaa sekaisin!

        Vanha olutkansa, saksalaiset hekin usein nakkaavat oluen joukkoon terävän snapsin.
        Lähipubissa kun olen siivon kirjoissa, voin tilata minkälaisen paukun vain, triplankin.
        Monta kertaa olen moisen saksalaisen paukun tilannut, eli tuoppi nelosta ja kossupaukku joukkoon.
        Sekä oluen että kossun kitkeryys katoaa tyystin, ja paukku on tosi pehmeä maultaan, oikein suun mukainen.
        Et uskalla/voi kokeilla? Ei sitten, ole ilman.


    • tintou

      Katsopa nyt totuutta silmiin. Se aika on ohi sinun(kin) osaltasi, jolloin viinasta tuli hyvä olo. Muistele hyviä nousuja kaipauksella, sillä ne eivät palaudu enää. Kankkusen kokemus sen sijaan korostuu jatkossa.

      • Raitïs

        kännissä ku mulkku talviaamuna huoran suussa
        kännissä ku sperma kukalla kesäaa-muna
        kännissä ku linnun viserrys perseestä ruiskahdellen
        kännissä ku tytön ääni alta mulkun lutkutuksen


      • mika nyt
        Raitïs kirjoitti:

        kännissä ku mulkku talviaamuna huoran suussa
        kännissä ku sperma kukalla kesäaa-muna
        kännissä ku linnun viserrys perseestä ruiskahdellen
        kännissä ku tytön ääni alta mulkun lutkutuksen

        oli härski.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      292
      739
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      80
      661
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe