millanen värkki mahtais olla ensipyöräksi? mitä mahtais kannattaa maksaa alle 30000km ajetusta, päällisin puolin siististä pyörästä? minkälaisia kokemuksia ko. pyörästä löytyy...
Drag Star 650
16
4679
Vastaukset
- Dragu
Rauhallisen kuskin pyörä. Varma kuin katepillari. Ei kiihdyttelijälle tai kovaa vauhtia rakastavalle. Kuskille, joka on sinut itsensä kanssa.
Hyvä kruisailla 60-80 km/h. Pitää 120 ajonopeuden tarvittaessa.- jammumies
Niin mitähän mahtaa olla huippunopeus tolla pyörällä ? Tietenkin se on custom eikä ole tarkoitettu ihan mielettömään menoon, mutta pärjääkö sillä moottoriteillä ja jos ohittelee niin välissä ehkä joutuu menemäään yli 120.
Tiedosta kiitollinen. - koopeevee
Mäkin olen ajatellut tota yamaha, mutta millainen se on kovemmassa vauhdissa esim. 120 moottoritiellä ja huippunopeus tietysti kiinnostas.
Oisko kellään tietoa tahi kokemusta asiasta. - jammuilija
jammumies kirjoitti:
Niin mitähän mahtaa olla huippunopeus tolla pyörällä ? Tietenkin se on custom eikä ole tarkoitettu ihan mielettömään menoon, mutta pärjääkö sillä moottoriteillä ja jos ohittelee niin välissä ehkä joutuu menemäään yli 120.
Tiedosta kiitollinen.sellaisella ainakin sataaviittäkymppiä ajanut, vois nopeutta ehkä löytyä himpun verran lisääkin, mutta en ole ihan tappiin viitsinyt kierrättää. Lisäksi viima ravistaa niin perkeleesti, ettei sitä menoa kauaa kestä. Kaikista mukavinta kyytiä saa kun pysyttelee vaan siinä kahdeksankympin hujakoilla.
- ompi
koopeevee kirjoitti:
Mäkin olen ajatellut tota yamaha, mutta millainen se on kovemmassa vauhdissa esim. 120 moottoritiellä ja huippunopeus tietysti kiinnostas.
Oisko kellään tietoa tahi kokemusta asiasta.155 löytynyt huiput,kulkee hyvin 120,mutta se tuuli riepottellee,
plexi tietysti helpottaa asiaa,kulkee kuin juna,sopiva vauhti
80-100,kyllä oiva peli ensipyöräksi kuka kruiserista tykkää,kardaaniveto,
riittävästi vääntöä suomen nopeuksilla,eipä ole ollut vikoja,
varsinkin classic mallina "siisti".
- Dragu
Hinta riippuu myös vuosimallista.
Maksaisin 25-30 thkm ajetusta -00 mallista max 6 000.- hinnakasta,.
Tuohon hintaan olevia vanhoja ja ajettuja pelejä
sullu tyrkytetään pilvin pimein jos vaan ottaa,
siistin kappaleen saa kyllä 5 pintaan...ja silloinkin hyvillä varusteilla ja siistin,ei kannata enempiä maksaa vanhasta pikku customista,hinnoille käy kuten pikku autoillekin...romahtaa vanhetessaan,kuten viragotkin. - Isompi..
hinnakasta,. kirjoitti:
Tuohon hintaan olevia vanhoja ja ajettuja pelejä
sullu tyrkytetään pilvin pimein jos vaan ottaa,
siistin kappaleen saa kyllä 5 pintaan...ja silloinkin hyvillä varusteilla ja siistin,ei kannata enempiä maksaa vanhasta pikku customista,hinnoille käy kuten pikku autoillekin...romahtaa vanhetessaan,kuten viragotkin.Minä ajoin kolme kesää tuollasella.Niistä pari aika tuskasena. Sit vaihdoin isompaan.650saa monesti kääntää kahvan melkein auki kun tuulee oikein vastaan. Moottoritielle en menisi tuollasella enään. Hyvä laadukas pyörä muuten kyllä ja komeen näköinen. Mieti isompaa! Vaikka kawan vn 800mallia.
- jammumieskö
Isompi.. kirjoitti:
Minä ajoin kolme kesää tuollasella.Niistä pari aika tuskasena. Sit vaihdoin isompaan.650saa monesti kääntää kahvan melkein auki kun tuulee oikein vastaan. Moottoritielle en menisi tuollasella enään. Hyvä laadukas pyörä muuten kyllä ja komeen näköinen. Mieti isompaa! Vaikka kawan vn 800mallia.
Selvää otin,että tosta mallista löytyy myös 1100. Onko ketään palstalla, jotka ois vaihtaneet 650:stä isompaan 1100:?
Tietenkin vääntöä tulee lisää ja heppoja, mutta onko lisäys merkittävä että pitää lisää egejä lyödä tiskiin ?
Meinaan että pärjääkö 650 suomen teillä ? Nopeampaa kuin 120 ei lain mukaan saa ajaa ja se on melkoista haipakkaa tolle customille. - kalle
jammumieskö kirjoitti:
Selvää otin,että tosta mallista löytyy myös 1100. Onko ketään palstalla, jotka ois vaihtaneet 650:stä isompaan 1100:?
Tietenkin vääntöä tulee lisää ja heppoja, mutta onko lisäys merkittävä että pitää lisää egejä lyödä tiskiin ?
Meinaan että pärjääkö 650 suomen teillä ? Nopeampaa kuin 120 ei lain mukaan saa ajaa ja se on melkoista haipakkaa tolle customille.Moi
Ajelin 3 vuotta virago 535:lla ja sit vaihdoin
xv 1100 dragstariin, oon ollu tyytyväinen.
Paras meininki kun ajaa 80-100 km/t
tosin huiput on jotain 165-170 mut se ei oo
enää kivaa. Customit on cruisailua varten
jos haluut hirveetä vauhtia ja olla reikäpää
osta joku etunojamuovikuúlakyykky ! - -CB 350-
kalle kirjoitti:
Moi
Ajelin 3 vuotta virago 535:lla ja sit vaihdoin
xv 1100 dragstariin, oon ollu tyytyväinen.
Paras meininki kun ajaa 80-100 km/t
tosin huiput on jotain 165-170 mut se ei oo
enää kivaa. Customit on cruisailua varten
jos haluut hirveetä vauhtia ja olla reikäpää
osta joku etunojamuovikuúlakyykky !Minä ajellu paljon niinkin pienellä pyörällä kuin cb350. Kiva ketterä pyörä se on. Oikein ajot hoidetaan kuitenkin 1100dragstarrilla.
Sanoisin et kyykkyyn riittää noin 600-700kuutioo mut customi tarvii sen 1000kuutioo et alkaa oikein nauttimaan kurvailusta. - huiputtaja
-CB 350- kirjoitti:
Minä ajellu paljon niinkin pienellä pyörällä kuin cb350. Kiva ketterä pyörä se on. Oikein ajot hoidetaan kuitenkin 1100dragstarrilla.
Sanoisin et kyykkyyn riittää noin 600-700kuutioo mut customi tarvii sen 1000kuutioo et alkaa oikein nauttimaan kurvailusta.No mikä on ettei 600-800 riitä customille. Onhan noissa isommissa vääntöä enemmän, mutta eihän sitä saa ajaa 120 kovempaa muutenkaan.
Ja mikäli mul on oikeeta tietoa niin nehän on pienet sivutiet missä customeilla röpötellään 60-90 vai mitä ?
ONkohan se niin että isommat customit ovat vain sen jatke ? - määkii
huiputtaja kirjoitti:
No mikä on ettei 600-800 riitä customille. Onhan noissa isommissa vääntöä enemmän, mutta eihän sitä saa ajaa 120 kovempaa muutenkaan.
Ja mikäli mul on oikeeta tietoa niin nehän on pienet sivutiet missä customeilla röpötellään 60-90 vai mitä ?
ONkohan se niin että isommat customit ovat vain sen jatke ?ihmettelen,mikä ero siinä on kun kummallakaan
650/1100 ei ole yhtään sen miellyttävämpää ajella yli satasta,
miten se tuulen tuiverrus on kiinni kuutioista.
Ajellaan sillai sopivaa vauhtia ja naatitaan kuutioista riippumatta,
eipä noita moottoriteitä niin paljon suomessa ole,paljolti enemmän alempia nopeusalueita.
Vauhtia kaipaville on omat mopottimet.
ps.miten sitten voi ajella satapiikki ja siitä isommilla customeilla,joita näkee paljonkin liikenteessä.
- nätti !
Drag Star 650 on todella hyvä ensipyöräksi. Oli minulla kylläkin nuoruudessani Honda CB 125. Täsmälleen kaksi vuotta sitten iski hirveä "Custom" kuume ja oikeastaan ainut vaihtoehto oli Drag Star 650 Classic. Mielestäni kaunein pyörä mitä on olemassa ja Yamahan tekniikka/luotettavuushan on kaikille selviö. Löysin vm. 2000 olevan, lähes ajamattoman, aj vain 5000 km, kuin suoraan uutena kaupasta. On se niin nätti. Nyt olen kaksi kesää ja kolmas kohta alkaa, ajanut ja olen erittäin tyytyväinen ostokseeni. Eihän se mikään tykki ole, mutta ei tarvi ollakkaan, sehän on "herrasmiespyörä" vaikka aivan tavallinen pulliainen olenkin! On tullut monta osto varausta, että sitten kun myyt, myy minulle! On luvattu sama hinta, minkä kaksi vuotta sitten maksoin, vaan en ole vielä myynyt. Suosittelen !!!!
- sitähän mieki
nätti toi jammu.
Minkäslainen se sitten on väriltään ?
Onko tehoputkia yms. sälää ?
Kuinka lujaa päästelet sillä ? - Rakstaari
sitähän mieki kirjoitti:
nätti toi jammu.
Minkäslainen se sitten on väriltään ?
Onko tehoputkia yms. sälää ?
Kuinka lujaa päästelet sillä ?Mulla on musta vm.2002 650 dragstar, Vance & Hinesin putkilla ja Dynojetin suutinsarjalla varustettuna. Tässä mallisahan oli ongelmana hieman vaisut äänet vaikka ulkonäkö on kuin isomman pyörän. No nytpä on kunnon pörinät :)
Ikinä en ole kenenkään jalkoihin moottoriteillä jäänyt. Sakot tulee yhtä helposti kun muillakin pyörillä.
Jos joku haluaa, niin voin myydä pois. Ajokilometrejä ei juuri tule, niin vakuutukset on turhan kalliita maksella.
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424310
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1354069- 643726
- 883562
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans333537Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe653351- 862921
- 542835
- 252626
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142334