Lidlin vaipat?

jkirsi

Hei,

Onko kenelläkään kokemusta Lidlin vaipoista? Meidän 9 kk poika on käyttänyt toistaiseksi vain Pampersin vaippoja, jotka ovat olleet mielestämme hyviä. Lidlin vaipat näyttävät olevan tosi edullisia verrattuina Pamperseihin - näkyykö hintaero laadussa?

9

2092

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ovat

- siis jos puhutaan "Toujours"-vaipoista. Kannattaa kokeilla yksi paketti, niin saat itse tuntumaa ovatko teidän juttu :).

• kaikki merkit kokeillut

Olen kaikki vaippamerkit käyny läpi mitä ikinä olen löytänyt. Ja parhaita on ollut Lidlin vaipat! Pampersis parempaa on se, että ne on ohuempia, eli liikkuvalle lapselle mukavampia. Mutta Lidlin vaipoissa pitäydyn: pitää hyvin (myös sivuvuodot), ei koskaan mitään ihottumaa (mitä monista muista tuli) ja vielä plussana edullisuus. Kokeile!

• vaipat

olivat parhaita!!
        Tämä nykyinen toujours-merkki ei sovi meille ollenkaan!
        aivan liian kapeita ja hirveitä suorastaan, en ymmärrä miksi vaihtoivat merkkiä!?
        en sousittele ostamaan.

• Sevena-vaipat
        vaipat kirjoitti:

olivat parhaita!!
        Tämä nykyinen toujours-merkki ei sovi meille ollenkaan!
        aivan liian kapeita ja hirveitä suorastaan, en ymmärrä miksi vaihtoivat merkkiä!?
        en sousittele ostamaan.

ovat kyllä olleet ihan käyttökelpoisia, ja hyviä. Ja 0,14 senttiä kappaleelta = halpoja.

• on ihan
        Sevena-vaipat kirjoitti:

ovat kyllä olleet ihan käyttökelpoisia, ja hyviä. Ja 0,14 senttiä kappaleelta = halpoja.

kamaliaaa..... :O

• luulin hyväksi
        Sevena-vaipat kirjoitti:

Käytin yhden paketin ja ajattelin että onpas hyviä, mutta sitten satuin kunnon auringonvalossa kattomaan pojan pyllyä vaipanvaihdon yhteydessä ja apua, ihan kamalasti karvaa ja nukkaa ja nöyhtää ja niitä "imupalleroita", siitä vaipasta irtoaa siis ihan kaikkea materiaalia iholle!! Vaihdoin takasin liberoon..

• pampersit

ärsytti ihoa, vaihdettiin lidlin vaippoihin ja punotukset ym. hävis heti. Nyt käytetään lidlin vaippoja yövaippoina, on paras vaihtoehto. Ei tuu pisut läpi. Päivisin käytetään liberon housuvaippoja, lidlin housuvaipat on aika omituisen malliset ja huonosti istuvat.

• hyviä!

Ostettiin testiksi niitä toujours vaippoja, ja todella hyviä ovat!
      Niitä jatkossakin aion ostaa!

• äiti05

eli otsikossa tuli oleellinen ;-). Vaikka onkin kallistunut hinta entisistä Lidl vaipoista nämä "Toujours" vaipat niin hyviä ovat ja suosittelen ehdottomasti kokeilemaan, hintansa väärti.. Myös housuvaipat meillä toimineet. Yövaippana kuitenkin ollut Libero joka silloin toimii paremmin. (tosin en ole Lidl vaippaa yöllä edes kokeillut eli voisi toimiakin mutta varmempi olo tuossa liberossa, en halua omia unia riskeerata)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      126
      2668
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      56
      2137
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      24
      1721
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1528
    5. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      364
      1288
    6. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1283
    7. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      71
      1210
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1055
    9. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      90
      979
    10. 128
      931
    Aihe