Lidlin vaipat?

jkirsi

Hei,

Onko kenelläkään kokemusta Lidlin vaipoista? Meidän 9 kk poika on käyttänyt toistaiseksi vain Pampersin vaippoja, jotka ovat olleet mielestämme hyviä. Lidlin vaipat näyttävät olevan tosi edullisia verrattuina Pamperseihin - näkyykö hintaero laadussa?

9

1911

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ovat

- siis jos puhutaan "Toujours"-vaipoista. Kannattaa kokeilla yksi paketti, niin saat itse tuntumaa ovatko teidän juttu :).

• kaikki merkit kokeillut

Olen kaikki vaippamerkit käyny läpi mitä ikinä olen löytänyt. Ja parhaita on ollut Lidlin vaipat! Pampersis parempaa on se, että ne on ohuempia, eli liikkuvalle lapselle mukavampia. Mutta Lidlin vaipoissa pitäydyn: pitää hyvin (myös sivuvuodot), ei koskaan mitään ihottumaa (mitä monista muista tuli) ja vielä plussana edullisuus. Kokeile!

• vaipat

olivat parhaita!!
        Tämä nykyinen toujours-merkki ei sovi meille ollenkaan!
        aivan liian kapeita ja hirveitä suorastaan, en ymmärrä miksi vaihtoivat merkkiä!?
        en sousittele ostamaan.

• Sevena-vaipat
        vaipat kirjoitti:

olivat parhaita!!
        Tämä nykyinen toujours-merkki ei sovi meille ollenkaan!
        aivan liian kapeita ja hirveitä suorastaan, en ymmärrä miksi vaihtoivat merkkiä!?
        en sousittele ostamaan.

ovat kyllä olleet ihan käyttökelpoisia, ja hyviä. Ja 0,14 senttiä kappaleelta = halpoja.

• on ihan
        Sevena-vaipat kirjoitti:

ovat kyllä olleet ihan käyttökelpoisia, ja hyviä. Ja 0,14 senttiä kappaleelta = halpoja.

kamaliaaa..... :O

• luulin hyväksi
        Sevena-vaipat kirjoitti:

Käytin yhden paketin ja ajattelin että onpas hyviä, mutta sitten satuin kunnon auringonvalossa kattomaan pojan pyllyä vaipanvaihdon yhteydessä ja apua, ihan kamalasti karvaa ja nukkaa ja nöyhtää ja niitä "imupalleroita", siitä vaipasta irtoaa siis ihan kaikkea materiaalia iholle!! Vaihdoin takasin liberoon..

• pampersit

ärsytti ihoa, vaihdettiin lidlin vaippoihin ja punotukset ym. hävis heti. Nyt käytetään lidlin vaippoja yövaippoina, on paras vaihtoehto. Ei tuu pisut läpi. Päivisin käytetään liberon housuvaippoja, lidlin housuvaipat on aika omituisen malliset ja huonosti istuvat.

• hyviä!

Ostettiin testiksi niitä toujours vaippoja, ja todella hyviä ovat!
      Niitä jatkossakin aion ostaa!

• äiti05

eli otsikossa tuli oleellinen ;-). Vaikka onkin kallistunut hinta entisistä Lidl vaipoista nämä "Toujours" vaipat niin hyviä ovat ja suosittelen ehdottomasti kokeilemaan, hintansa väärti.. Myös housuvaipat meillä toimineet. Yövaippana kuitenkin ollut Libero joka silloin toimii paremmin. (tosin en ole Lidl vaippaa yöllä edes kokeillut eli voisi toimiakin mutta varmempi olo tuossa liberossa, en halua omia unia riskeerata)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2473
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1658
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1396
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      162
      1236
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      143
      1199
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1135
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      108
      1095
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1081
    9. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      116
      1076
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      959
    Aihe