Moi kaikille tasapuolisesti.
Tätä varmaankin on jo kysytty, mutta kirjoitan silti ihan ikioman :)
Neuvoa kyselen, sillä haluaisin tavata ikäiseni (30 ) naisen, joka on varustettu samanlaisella huumorintajulla (oudolla) kuin minä. Tämä ei tietenkään ole mikään treffipalsta. Utelen lähinnä neuvoa. Kovasti en kapakoita kuluta, joten DTM ja kaltaisensa ovat vaihtoehdoista heikoimmat...
Utelu
24
2035
Vastaukset
- Tiedonhaluinen nurkilla not...
Olen pohtinut aivan samaa ja jään mielenkiinnolla odottelemaan vastauksia esittämääsi kysymykseen.
- kyll
mtv3:selle viestiä ohjeet sivulla 831 mut jos etsit sivu 838 naisille/naista
- PaPusti
...juuri, että kysyinpä tyhmiä. Enpä ole kaupungilla kulkiessani huomannut mitään kokoontumispaikkoja joista kyltin alta voisi omansa noukkia :)
Täytyy ilmeisesti vain ottaa härkää sarvista ja rohkeasti lähteä ihmettelemään. Rehellissenä ihmisenä myöntää täytyy kyllä, että ihastunut olen erääseen tummahiuksiseen naiseen, mutta siitä tuskin koskaan mitään kehittyy. - utelias............
PaPusti kirjoitti:
...juuri, että kysyinpä tyhmiä. Enpä ole kaupungilla kulkiessani huomannut mitään kokoontumispaikkoja joista kyltin alta voisi omansa noukkia :)
Täytyy ilmeisesti vain ottaa härkää sarvista ja rohkeasti lähteä ihmettelemään. Rehellissenä ihmisenä myöntää täytyy kyllä, että ihastunut olen erääseen tummahiuksiseen naiseen, mutta siitä tuskin koskaan mitään kehittyy.Ei ole sellaista kylttiä vastaan tullut täälläkään:-(
Miksi siitä ihastumisestasi ei kehity mitään? eikö se tummahiuksinen ole osoittanut mielenkiintoa vai etkö vain ole huomannut? - ei ap.
utelias............ kirjoitti:
Ei ole sellaista kylttiä vastaan tullut täälläkään:-(
Miksi siitä ihastumisestasi ei kehity mitään? eikö se tummahiuksinen ole osoittanut mielenkiintoa vai etkö vain ole huomannut?Kyllä tuollaiset yleensä huomaa, varsinkin jos silmät kovasti vilkuilee, sen mielenkiinnon astetta nyt kukaan ei voi päätellä, ennenkuin toinen jotain myös tekeekin. Itsellänikin on tällä hetkellä varsin intensiivistä silmäpeliä erään tummatukan (miehen) kanssa ja siitä kiinnostuksesta nyt ei voi erehtyä, menee jo niin näkyväksi että muutkin huomaa (huom.kyse ei ole Kanervan Ilestä). Ehkä kysyn häntä itse ulos, mutta kuten tänään radiossa tuli, kevään myötä flirtti into kasvaa, joten tuumasta toimeen.
- PaPusti
utelias............ kirjoitti:
Ei ole sellaista kylttiä vastaan tullut täälläkään:-(
Miksi siitä ihastumisestasi ei kehity mitään? eikö se tummahiuksinen ole osoittanut mielenkiintoa vai etkö vain ole huomannut?...on varmaan kiinni, siis hänen puoleltaan. Kyllä hän on kertonut tuntevansa vetoa minuun, mutta ehkäpä ei sitten riittävästi, koska tilanne ei ole edennyt.
Hän on kyllä kertonut avoimesti olevansa naisiin päin "kallellaan" minä taas en ole ennen tätä henkilöä ollut... Vähän kimurantti tilanne.
Jospa laitetaan kansalaisliike, että saataisiin kyltti pystyyn :)
Ehkä voisin olla ensimmäinen uhkarohkea (tai tarpeeksi blondi) seisomaan sen alle ;) - PaPusti
ei ap. kirjoitti:
Kyllä tuollaiset yleensä huomaa, varsinkin jos silmät kovasti vilkuilee, sen mielenkiinnon astetta nyt kukaan ei voi päätellä, ennenkuin toinen jotain myös tekeekin. Itsellänikin on tällä hetkellä varsin intensiivistä silmäpeliä erään tummatukan (miehen) kanssa ja siitä kiinnostuksesta nyt ei voi erehtyä, menee jo niin näkyväksi että muutkin huomaa (huom.kyse ei ole Kanervan Ilestä). Ehkä kysyn häntä itse ulos, mutta kuten tänään radiossa tuli, kevään myötä flirtti into kasvaa, joten tuumasta toimeen.
Vai ei Kanerva :) Ei saisi tietenkään lyödä lyötyä, mutta Kanerva taitaa olla enemmänkin varma, kuin helppo...siis jos omaa riittävät (ulkoiset) ominaisuudet ministeristason yhteistyöhön.
Onnea flirttikumppanin suhteen! - niin yleistä ja
PaPusti kirjoitti:
...on varmaan kiinni, siis hänen puoleltaan. Kyllä hän on kertonut tuntevansa vetoa minuun, mutta ehkäpä ei sitten riittävästi, koska tilanne ei ole edennyt.
Hän on kyllä kertonut avoimesti olevansa naisiin päin "kallellaan" minä taas en ole ennen tätä henkilöä ollut... Vähän kimurantti tilanne.
Jospa laitetaan kansalaisliike, että saataisiin kyltti pystyyn :)
Ehkä voisin olla ensimmäinen uhkarohkea (tai tarpeeksi blondi) seisomaan sen alle ;)tuttuja tilanteita. Älä turhaan tee asiasta turhan kimuranttia, siis jos sitä tunnetta ja vetovoimaa on tarpeeksi. Aiheesta sivuten, tuntuu tuolla lesbopuolella olevan taas ketju käynnissä, miten itsensä määrittelevät, syntämälesbo?bi,tai mikä lie myöhäisherännäinen?)
Kovasti ollaan karsinoimassa ja haluamassa leimaa omalle seksuaalisuuden ilmentymiselle, no ehkä ei enää niin paljon kuin aikaisemmin.
Kaventava ajatusmalli, että jos huomaa ihastuneensa naiseen ja on valmis suhteeseen, tämä määrittelisi asian myös jatkossa? koska joidenkin mielestä se on vain osoitus, että vasta nyt "tiedosti" oman seksuaalisuutensa,
mikä tietysti voi olla täyttä hölynpölyä, sillä voi olla että vain tuli oikea hlö vastaan, eikä mitään tarvetta ole hypätä johonkin tiettyyn karsinaan ja valita siitä pienestä karsinasta jatkossa seuransa, kun voi elää vapaana kuin taivaan lintu ja tutustua ihmisiin eikä jonkun sukupuolen edustajiin. - PaPusti
niin yleistä ja kirjoitti:
tuttuja tilanteita. Älä turhaan tee asiasta turhan kimuranttia, siis jos sitä tunnetta ja vetovoimaa on tarpeeksi. Aiheesta sivuten, tuntuu tuolla lesbopuolella olevan taas ketju käynnissä, miten itsensä määrittelevät, syntämälesbo?bi,tai mikä lie myöhäisherännäinen?)
Kovasti ollaan karsinoimassa ja haluamassa leimaa omalle seksuaalisuuden ilmentymiselle, no ehkä ei enää niin paljon kuin aikaisemmin.
Kaventava ajatusmalli, että jos huomaa ihastuneensa naiseen ja on valmis suhteeseen, tämä määrittelisi asian myös jatkossa? koska joidenkin mielestä se on vain osoitus, että vasta nyt "tiedosti" oman seksuaalisuutensa,
mikä tietysti voi olla täyttä hölynpölyä, sillä voi olla että vain tuli oikea hlö vastaan, eikä mitään tarvetta ole hypätä johonkin tiettyyn karsinaan ja valita siitä pienestä karsinasta jatkossa seuransa, kun voi elää vapaana kuin taivaan lintu ja tutustua ihmisiin eikä jonkun sukupuolen edustajiin.Itse en aikaisemmin ole ollut naiseen ihastunut, mutta joku juuri tässä ihmisessä kolahti... Hienoa olisi, jos asia johonkin etenisi, vaikkapa viettäisimme aikaa ja tutustuisimme.
Eikä sitä tiedä mitä aika tuo tullessaan. Mahdollisesti tulee joku toinen. Nainen tai mies. Ehkä tämä neito ilmaisee kiinnostuksensa. Odottavan aika vaan on niin kuolettavan pitkä ja tylsä :) Ainakin, jos sattuu olemaan kaltaiseni hosuli. - toiselta
PaPusti kirjoitti:
Itse en aikaisemmin ole ollut naiseen ihastunut, mutta joku juuri tässä ihmisessä kolahti... Hienoa olisi, jos asia johonkin etenisi, vaikkapa viettäisimme aikaa ja tutustuisimme.
Eikä sitä tiedä mitä aika tuo tullessaan. Mahdollisesti tulee joku toinen. Nainen tai mies. Ehkä tämä neito ilmaisee kiinnostuksensa. Odottavan aika vaan on niin kuolettavan pitkä ja tylsä :) Ainakin, jos sattuu olemaan kaltaiseni hosuli.odota liikoja, voit sinä itsekin toimia, ajattele sitä, jos hänkin miettii samalla tavalla, "kunpa toi näyttäisi kiinnostuksensa" siinähän odottelette kiikkustuoliin asti tai tulee joku muu yhtä mielenkiintoinen.
Elämä ei ole vakio ja ennustettavissa, yllättäviäkin ja rajua käänteitä voi tapahtua, jotka heittävät entiset asetelmat romukomppaan ja mahdollisuus suhteeseen voi olla entinen. On nimittäin tapahtumia, jotka mittaavat ihmisen moraalia ja selkärangaa, jos toinen ei toimi tiettyjen arvojen ja periaatteiden mukaan näissä rajuissa käänteissä, ei hän välttämättä enää ole sen väärtti, että jaksaisi yrittää tutustumista.
Katsoisitko sinä vierestä kun toisen elämää yritetään tuhota, etkä reagoi tekijöitä vastaan mitenkään? ennenpitkään sivustaseuraajat ja asian salaajat muodostuvat yhtä paskiaisiksi kun varsinaiset tekijätkin. Sairasta on toisinaan maailmanmeno, kuten tuossa Kanervan tapauksessakin nähtiin, hyvin helposti lähdetään pienestä halventamaan toista ihmistä, eikä edes riidelty aiheesta. - että..
toiselta kirjoitti:
odota liikoja, voit sinä itsekin toimia, ajattele sitä, jos hänkin miettii samalla tavalla, "kunpa toi näyttäisi kiinnostuksensa" siinähän odottelette kiikkustuoliin asti tai tulee joku muu yhtä mielenkiintoinen.
Elämä ei ole vakio ja ennustettavissa, yllättäviäkin ja rajua käänteitä voi tapahtua, jotka heittävät entiset asetelmat romukomppaan ja mahdollisuus suhteeseen voi olla entinen. On nimittäin tapahtumia, jotka mittaavat ihmisen moraalia ja selkärangaa, jos toinen ei toimi tiettyjen arvojen ja periaatteiden mukaan näissä rajuissa käänteissä, ei hän välttämättä enää ole sen väärtti, että jaksaisi yrittää tutustumista.
Katsoisitko sinä vierestä kun toisen elämää yritetään tuhota, etkä reagoi tekijöitä vastaan mitenkään? ennenpitkään sivustaseuraajat ja asian salaajat muodostuvat yhtä paskiaisiksi kun varsinaiset tekijätkin. Sairasta on toisinaan maailmanmeno, kuten tuossa Kanervan tapauksessakin nähtiin, hyvin helposti lähdetään pienestä halventamaan toista ihmistä, eikä edes riidelty aiheesta.tietysti tuo selkarangattomuus kattaa monia ihmisiä, ei vain jotain epämääräistä "ihastusta", josta ei tiedä nimeäkään vieläkään, vaikka paljon spekulaatioita on ilmaan heitelty.
Raukkamaista on olla ottamatta asioihin kantaa, no, jos kerran hyväksyy tietyt tapahtumat, pitäisi sentää olla järkeä sen verran, ettei kuvittele, että tietämätöntä leikkimällä ja luulemalla asioiden parantuvan käyttäytymällä normaalilla tavalla toista kohtaan, voitaisiin mukamas jotain positiivista saada aikaan. Tietyt ja monet ihmiset on taakse jätetty ja se pitäisi nyt ymmärtää, eikä kuvitella enää saavuttavansa tällä kovalla yrityksellä luoda illuusioita ystävyyshenkisyydestä, jottei tekijät joutuisi vastuuseen törkeyksistään eikä ihmisten tarvitsisi huomata tulleensa manipuloiduksi juttuihin, jotka ovat järjen vastaisia ja sairaita, jotta heidän ei tarvitsisi huomata omaa selkarangattomuutta, niin paskanjauhamisella ja ihmistä kuvailemalla yrittävät peittää koko tilanteen. - PaPusti
toiselta kirjoitti:
odota liikoja, voit sinä itsekin toimia, ajattele sitä, jos hänkin miettii samalla tavalla, "kunpa toi näyttäisi kiinnostuksensa" siinähän odottelette kiikkustuoliin asti tai tulee joku muu yhtä mielenkiintoinen.
Katsoisitko sinä vierestä kun toisen elämää yritetään tuhota, etkä reagoi tekijöitä vastaan mitenkään? ennenpitkään sivustaseuraajat ja asian salaajat muodostuvat yhtä paskiaisiksi kun varsinaiset tekijätkin. Sairasta on toisinaan maailmanmeno, kuten tuossa Kanervan tapauksessakin nähtiin, hyvin helposti lähdetään pienestä halventamaan toista ihmistä, eikä edes riidelty aiheesta....pois se minusta :) Täytyy myöntää, että vähän väistelen, mutta sivusta seuraaja en usko olevani (tai en ainakaan myönnä). Jotenkin se nyt vain tuntuu hankalalta ja osin mahdottomaltakin lähteä "ruinaamaan" toista treffeille. Pelästyy vielä siitä, ahdistuu ja saa traumoja. Vienosti olen koittanut hymyillä ja hiukan vihjailla, mutta ehkä kumpikaan ei sovi minulle, hymyily ainakaan.
Ei elämä vakio ole, ei todellakaan. Hyvä niin. Muutoksia tulee usein parempaan, ainakin jos löytää sellaisen kulman, josta katsoen aurinko paistaa. Toivottavasti en ole tämän naisen suhteen tehnyt tietämättäni mitään mikä eliminoisi suhteen mahdollisuuden. Toiseaaltaan minulla ei ole polttavaa pakkoa sitoa itseäni kovin tiukasti keneenkään, joten annan ajan kulua ja tutkiskelen tuulia ympärilläni. Elämä on täynnä mahdollisuuksia. Odotan ja ilmoitan itsestäni tälle somalle naiselle, kun/jos sopiva tilanne tulee.
En seuraisi läheiseni elämän tahallista vahingoittamista vierestä. Toki koittaisin auttaa ja tukea, mutta kukin on lopujen lopuksi vastuussa teoistaan ja toimistaan. Sellaista ei voi saada ojasta, joka ei itse halua nousta.
Kanervan ei kyllä viattoman ja kynsille lyödyn määritelmää täytä. Sen enempää, kuin hänen tekstailu kumppaninsakkaan. Ihmisten pitäisi muistaa asemansa ja harkita seurauksia. - kasprar
että.. kirjoitti:
tietysti tuo selkarangattomuus kattaa monia ihmisiä, ei vain jotain epämääräistä "ihastusta", josta ei tiedä nimeäkään vieläkään, vaikka paljon spekulaatioita on ilmaan heitelty.
Raukkamaista on olla ottamatta asioihin kantaa, no, jos kerran hyväksyy tietyt tapahtumat, pitäisi sentää olla järkeä sen verran, ettei kuvittele, että tietämätöntä leikkimällä ja luulemalla asioiden parantuvan käyttäytymällä normaalilla tavalla toista kohtaan, voitaisiin mukamas jotain positiivista saada aikaan. Tietyt ja monet ihmiset on taakse jätetty ja se pitäisi nyt ymmärtää, eikä kuvitella enää saavuttavansa tällä kovalla yrityksellä luoda illuusioita ystävyyshenkisyydestä, jottei tekijät joutuisi vastuuseen törkeyksistään eikä ihmisten tarvitsisi huomata tulleensa manipuloiduksi juttuihin, jotka ovat järjen vastaisia ja sairaita, jotta heidän ei tarvitsisi huomata omaa selkarangattomuutta, niin paskanjauhamisella ja ihmistä kuvailemalla yrittävät peittää koko tilanteen.Toi ei ny ihan mulle auennu? Mikä sul on hätänä?
- tälläinen
kasprar kirjoitti:
Toi ei ny ihan mulle auennu? Mikä sul on hätänä?
totaalinen typeryys, sinulleko kaikki asiat kuuluu tai pitäisi käsittää? jokainen käsittelee joskus omia asioita eikä vain sinun ymmärryksen varassa olevia asioita. Kasva aikuiseksi ja laajenna ymmärrystäsi, aivan sairasta porukkaa, kaikki viestit pitäisi olla vain heille tarkoitettu tai heitä käsitteleviä, muitakin ihmisiä on olemassa ja heillä omat juttunsa.
- kasprar
tälläinen kirjoitti:
totaalinen typeryys, sinulleko kaikki asiat kuuluu tai pitäisi käsittää? jokainen käsittelee joskus omia asioita eikä vain sinun ymmärryksen varassa olevia asioita. Kasva aikuiseksi ja laajenna ymmärrystäsi, aivan sairasta porukkaa, kaikki viestit pitäisi olla vain heille tarkoitettu tai heitä käsitteleviä, muitakin ihmisiä on olemassa ja heillä omat juttunsa.
Meinaat siis, että jos sun hurmahenkistä viestiä ei tajua on typerä. Mahtaa nyt olla oma lehmä ojassa. Sä kyllä ilmeiseti olet erityisen noheva, kun pystyt parin rivin perusteella laskemaan äo:n. Koita ny saada ote ittestäs.
- muuten
PaPusti kirjoitti:
...pois se minusta :) Täytyy myöntää, että vähän väistelen, mutta sivusta seuraaja en usko olevani (tai en ainakaan myönnä). Jotenkin se nyt vain tuntuu hankalalta ja osin mahdottomaltakin lähteä "ruinaamaan" toista treffeille. Pelästyy vielä siitä, ahdistuu ja saa traumoja. Vienosti olen koittanut hymyillä ja hiukan vihjailla, mutta ehkä kumpikaan ei sovi minulle, hymyily ainakaan.
Ei elämä vakio ole, ei todellakaan. Hyvä niin. Muutoksia tulee usein parempaan, ainakin jos löytää sellaisen kulman, josta katsoen aurinko paistaa. Toivottavasti en ole tämän naisen suhteen tehnyt tietämättäni mitään mikä eliminoisi suhteen mahdollisuuden. Toiseaaltaan minulla ei ole polttavaa pakkoa sitoa itseäni kovin tiukasti keneenkään, joten annan ajan kulua ja tutkiskelen tuulia ympärilläni. Elämä on täynnä mahdollisuuksia. Odotan ja ilmoitan itsestäni tälle somalle naiselle, kun/jos sopiva tilanne tulee.
En seuraisi läheiseni elämän tahallista vahingoittamista vierestä. Toki koittaisin auttaa ja tukea, mutta kukin on lopujen lopuksi vastuussa teoistaan ja toimistaan. Sellaista ei voi saada ojasta, joka ei itse halua nousta.
Kanervan ei kyllä viattoman ja kynsille lyödyn määritelmää täytä. Sen enempää, kuin hänen tekstailu kumppaninsakkaan. Ihmisten pitäisi muistaa asemansa ja harkita seurauksia.tavallaan auttoi Kanervaa, puuttumalla median ylilyöntiin, laittamalla sekä suoraan toimituksiin viestejä että keskustelupalstoilla kiivaasti keskusteltiin puolesta ja vastaan ja pyydettiin pysymään asiassa eikä ihmisen määrittelemisessä. Moni puhui tarpeettomasta moralisoinnista ja kivittämisestä.
Kanerva on tietysti tehnyt sopimattomasti ja tiettyjä toimenpiteitä oli syytäkin tehdä, se mikä siinä asiassa meni pieleen, oli tuo että jäi itse asia vähän sivuun ja ruvettiin vain ajojahtimaisesti halventamaan ihmistä, eikä keskitytty pääasiallisesti sovinnaisrajojen määrittelyyn tuossa asemassa olevien ihmisten ollessa kyseessä. Asiat riitelee eikä ihmisten pitäisi tuolle tasolle vajota halventamisineen, kun ei edes tehnyt mitään laitonta tai häirinnästä ollut kyse.
Tarkoitin lähinnä noilla sivustaseuraamis ym.jutuilla tämänkaltaisia asioita, sinustahan siinä ei ollut kyse. Paljon tapahtuu asioita, jotka ei kaikkia koske tai ei kosketa heitä, kun heillä ei asiasta ole kokemusta tai ei sellaista ole heidän rajallisessa kokemuspiirissä ikinä tapahtunut. - juuri..
kasprar kirjoitti:
Meinaat siis, että jos sun hurmahenkistä viestiä ei tajua on typerä. Mahtaa nyt olla oma lehmä ojassa. Sä kyllä ilmeiseti olet erityisen noheva, kun pystyt parin rivin perusteella laskemaan äo:n. Koita ny saada ote ittestäs.
tarkoitin, typerältä vaikutat yhä edelleen, äo ei siihen liity. Pysy sinä asiassa ja pohdi viestien sisältöjä äläkä turhia jauha. Maailma on isompi kun sinun kuralammikkosi.
- PaPusti
muuten kirjoitti:
tavallaan auttoi Kanervaa, puuttumalla median ylilyöntiin, laittamalla sekä suoraan toimituksiin viestejä että keskustelupalstoilla kiivaasti keskusteltiin puolesta ja vastaan ja pyydettiin pysymään asiassa eikä ihmisen määrittelemisessä. Moni puhui tarpeettomasta moralisoinnista ja kivittämisestä.
Kanerva on tietysti tehnyt sopimattomasti ja tiettyjä toimenpiteitä oli syytäkin tehdä, se mikä siinä asiassa meni pieleen, oli tuo että jäi itse asia vähän sivuun ja ruvettiin vain ajojahtimaisesti halventamaan ihmistä, eikä keskitytty pääasiallisesti sovinnaisrajojen määrittelyyn tuossa asemassa olevien ihmisten ollessa kyseessä. Asiat riitelee eikä ihmisten pitäisi tuolle tasolle vajota halventamisineen, kun ei edes tehnyt mitään laitonta tai häirinnästä ollut kyse.
Tarkoitin lähinnä noilla sivustaseuraamis ym.jutuilla tämänkaltaisia asioita, sinustahan siinä ei ollut kyse. Paljon tapahtuu asioita, jotka ei kaikkia koske tai ei kosketa heitä, kun heillä ei asiasta ole kokemusta tai ei sellaista ole heidän rajallisessa kokemuspiirissä ikinä tapahtunut.Samaa mieltä olen kanssasi siitä, että asia paisui naurettavuuksiin. Itse teko jäi spekulointien alle. Olen sitä mieltä, että ihmisillä on oikeus yksityisyyteen.
Kanervan viestittely itsessään ei ollut laitonta. Mikäli herra olisi ollut Masa Meikäläinen ei hänen viestittelynsä olisi ketään suuresti kiinnostanut. Hän kuitenkin oli äänestämällä valittu virkamies. Virkamiehien toimintaa säätelee laki. Poliisin kohdalla olet varmasti kuullut velvoitteesta käyttäytyä asemaan sopivalla tavalla myös vapaa aikana. Sama määräys löytyy virkamieslaista.
Kanervan tapauksessa oli kysymys erittäin korkean viranhaltijasta, joten käytöksen tulisi olla tavallista rivipukumiestä särmempää.
Kiitos muuten upeasta mielipiteestä :) Kiva vastata ihmiselle, joka pystyy perustelemaan mielipiteensä. Alkuperäisestä aiheesta tämä toki eksyy, mutta ei haittaa vähääkään :) - PaPusti
muuten kirjoitti:
tavallaan auttoi Kanervaa, puuttumalla median ylilyöntiin, laittamalla sekä suoraan toimituksiin viestejä että keskustelupalstoilla kiivaasti keskusteltiin puolesta ja vastaan ja pyydettiin pysymään asiassa eikä ihmisen määrittelemisessä. Moni puhui tarpeettomasta moralisoinnista ja kivittämisestä.
Tarkoitin lähinnä noilla sivustaseuraamis ym.jutuilla tämänkaltaisia asioita, sinustahan siinä ei ollut kyse. Paljon tapahtuu asioita, jotka ei kaikkia koske tai ei kosketa heitä, kun heillä ei asiasta ole kokemusta tai ei sellaista ole heidän rajallisessa kokemuspiirissä ikinä tapahtunut.Sivusta seuraamisen suhteen olen myös kanssasi samoilla jäljillä. Paljon on ihmisiä joilla todellakin on valmiudet olla osoittelemassa ja tuomitsemassa, mutta ei valmiuksia perehtyä asioiden taustoihin.
Rajoittunut kokemuspiiri aiheuttaa kapeakatseisuutta, joka ei ole kenellekkään meriitti. Oma elämäni on ollut täynnä yhtä sun toista erikoista tapahtumaa. Vähempikin olisi riittänyt. Viimeisimpänä tämä ihastuminen naispuoliseen. - muuta...
PaPusti kirjoitti:
Sivusta seuraamisen suhteen olen myös kanssasi samoilla jäljillä. Paljon on ihmisiä joilla todellakin on valmiudet olla osoittelemassa ja tuomitsemassa, mutta ei valmiuksia perehtyä asioiden taustoihin.
Rajoittunut kokemuspiiri aiheuttaa kapeakatseisuutta, joka ei ole kenellekkään meriitti. Oma elämäni on ollut täynnä yhtä sun toista erikoista tapahtumaa. Vähempikin olisi riittänyt. Viimeisimpänä tämä ihastuminen naispuoliseen.sano, noiden naispuolisten ihastusten, kuten muidenkin kanssa voi välillä olla hätää kärsimässä, ei sinänsä, mutta jos sattuu päällekkäisiä tapahtumia tuhka tiheään, hivenen voi olla keskittymis vaikeuksia eikä paketti pysy kasassa, eikä asioista tule yhtään mitään. Juu, vähempikin riittäisi, jotta voisi edes aamukahvit juoda rauhassa hyvässä seurassa, ilman että tarvitsisi huomata että seinät on revitty alas ja privaattihetki ei olekaan kovin privaatti.
Monissa asioissa niin muissa maissa kuin Suomessakin on suvaitsevaisuus lisääntynyt monissa asioissa, mutta jostain syystä yht äkkiä saattaa leimahtaa jonkinlainen halu "tuomita" toisenlaiset, jotka ei sovi jonkun tietyn ryhmän asettamiin oletusrajoihin ja voidaan mennä hyvinkin nopeasti vihanpitoon asti.
Toisaalta painotetaan jokaisen erityislaatuisuutta ja vapautta valita miten itsensä ilmentää, silti monet heterot jaksaa moittia homoja, kun eivät täytä normistandardeja, ja monet homot jaksaa taasen nälviä niitä, jotka heidän mielestä saattaa olla liian "heteron" oloisia? ota näistä aina selvää. - PaPusti
muuta... kirjoitti:
sano, noiden naispuolisten ihastusten, kuten muidenkin kanssa voi välillä olla hätää kärsimässä, ei sinänsä, mutta jos sattuu päällekkäisiä tapahtumia tuhka tiheään, hivenen voi olla keskittymis vaikeuksia eikä paketti pysy kasassa, eikä asioista tule yhtään mitään. Juu, vähempikin riittäisi, jotta voisi edes aamukahvit juoda rauhassa hyvässä seurassa, ilman että tarvitsisi huomata että seinät on revitty alas ja privaattihetki ei olekaan kovin privaatti.
Monissa asioissa niin muissa maissa kuin Suomessakin on suvaitsevaisuus lisääntynyt monissa asioissa, mutta jostain syystä yht äkkiä saattaa leimahtaa jonkinlainen halu "tuomita" toisenlaiset, jotka ei sovi jonkun tietyn ryhmän asettamiin oletusrajoihin ja voidaan mennä hyvinkin nopeasti vihanpitoon asti.
Toisaalta painotetaan jokaisen erityislaatuisuutta ja vapautta valita miten itsensä ilmentää, silti monet heterot jaksaa moittia homoja, kun eivät täytä normistandardeja, ja monet homot jaksaa taasen nälviä niitä, jotka heidän mielestä saattaa olla liian "heteron" oloisia? ota näistä aina selvää.Suvaitsevaisia ollaan, silloin kun se sopii omiin tarkoitusperiin. Muuten osoitellaan sormella ja hämmästellään. Supistaan nurkissa ja nuristaan tuoppiin. Suorapuheisuutta ja rehellisyyttä kuulutetaan aina, mutta sitten ei enää ole kivaa, kun suora kritiikki kohdistuu omaan "napaan".
Kyllähän ihastuksista voi joskus kasvaa ongelma. Itsellä sitä ei ole päässyt käymään, sillä en kovin helposti ihastu. Minuun puolestaan on hankala päästä ihastumaan, sillä kuntosalin lisäksi en pahemmin liiku missään. Kyllästyttää humalikot ja näennäisen fiksut iskuyritykset ravintoloissa. En suinkaan nyt tarkoita, että kaikki syyllistyisivät kännikähmintään, mutta ne muutamat ovat valitettavasti se näkyvin osa.
Tosin täytyy myöntää, etten ole tutustunut nk. vähemmistö ravintoloihin, pitäisi kai, mutta olen kovasti laiska. - tiedät
PaPusti kirjoitti:
Suvaitsevaisia ollaan, silloin kun se sopii omiin tarkoitusperiin. Muuten osoitellaan sormella ja hämmästellään. Supistaan nurkissa ja nuristaan tuoppiin. Suorapuheisuutta ja rehellisyyttä kuulutetaan aina, mutta sitten ei enää ole kivaa, kun suora kritiikki kohdistuu omaan "napaan".
Kyllähän ihastuksista voi joskus kasvaa ongelma. Itsellä sitä ei ole päässyt käymään, sillä en kovin helposti ihastu. Minuun puolestaan on hankala päästä ihastumaan, sillä kuntosalin lisäksi en pahemmin liiku missään. Kyllästyttää humalikot ja näennäisen fiksut iskuyritykset ravintoloissa. En suinkaan nyt tarkoita, että kaikki syyllistyisivät kännikähmintään, mutta ne muutamat ovat valitettavasti se näkyvin osa.
Tosin täytyy myöntää, etten ole tutustunut nk. vähemmistö ravintoloihin, pitäisi kai, mutta olen kovasti laiska.etteikö puol kuntosalia olisi sinuun ihastunut? etkä vaan huomaa mitään,turha sitä on baareihin laukata, kun säpinää on muuallakin. Ei kannattaisi muualle katsella, jos ihastus on jo tiedossa. Ei mielestäni ole kovin suotavaa, jos puolivillaisesti hakee toista seuraa "väliajalle", ennenkuin uskaltautuu sen tosirakkautensa kimppuun ja mahdollisesti vakiintumaan.
- PaPusti
tiedät kirjoitti:
etteikö puol kuntosalia olisi sinuun ihastunut? etkä vaan huomaa mitään,turha sitä on baareihin laukata, kun säpinää on muuallakin. Ei kannattaisi muualle katsella, jos ihastus on jo tiedossa. Ei mielestäni ole kovin suotavaa, jos puolivillaisesti hakee toista seuraa "väliajalle", ennenkuin uskaltautuu sen tosirakkautensa kimppuun ja mahdollisesti vakiintumaan.
Kaikki on tietysti mahdollista, mutta tämä sali on kovin hiljaisessa käytössä, joten on epätodennäköistä että olisin suuren kiinnostuksen kohteena. Hyvä niin, sillä sali on sali.
En kovin aktiivisesti etsiskele seuraa juuri siksi, koska on tämä ihastus. En helposti kiinnostu muista, jos olen ihastuksen "tilassa" :) Vaikka tilanne tuntuu etenevän hitaasti, jos lainkaan. En edes tiedä varmaksi onko hänellä vastaavia tuntemuksia. Sen tiedän, että hän ahdistuu tunkeilusta joten en halua painostaa vaan annan hänen olla päättävä osapuoli. Voi olla tyhmää, mutta tuntuu kuitenkin järkevältä. Asiaan liittyy kaikenmoisia haasteita, joita en halua julkisella keskustelupalstalla repostella.
- k.suomi
Moi.
Alastonsuomi.com tai finnswingers on varmaan aika hyviä paikkoja löytää sopivaa kumppania.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078