Eli millainen on Helsingin
Liiketalousinstituutin alkutentti? Luettavaksi annettiin neljä kirjaa,ei kokonaan vaan joitakin osioita ei tarvitse lukea. Sen tiedän, että kyseessä on monivalintakoe, mutta kuinka tarkkaan tiedot pitää opetella?Ajattelisin, että tämän tentin lukemisen ajatuksena on antaa osviittaa alasta jota mennään opiskelemaan, että ensimmäisen tentin asioita ei niin hirveän yksityiskohtaisesti täytyisi osata..nämä ovat kuitenkin vain omia arvailujani, joten vanhemmat ja viisaammat valaiskaapas hiukan..kiitos jo etukäteen!!:)
HLI:n alkutentti,kokemuksia?!?
5
269
Vastaukset
- Kunhan kirjoitan
Otan osaa tuosta kirjojen määrästä. Mulla ei ole kuin yksi kirja ja A-ajokortin osioiden suoritus. Sama koulu ja tietotekniikan linja. Mutta hyvityksenä ei tule kuin 2 ov:ta
- -sm-
Hei!
Aloitan itsekin opiskelut HLI:ssa ja pohdin samaa tenttiongelmaa. Soitinkin Haagan opintotoimistoon, mutta en saanut kysymykseeni kunnon vastausta. Itse en ole vielä edes aukaissut kirjoja...En siis ota tenttiä kovin vakavasti. Eihän se voi olla kovin vaikea ( eihän siinä olisi silloin mitään järkeä! )
Tsemmpiä kuitenkin lukuihin ja koulussa sitten nähdään :)- Nea
No hyvä ettet ota turhia paineita...en mäkään aatellu..kirjan oon kyllä avassu mut en sen kummempaa..Jees, koitetaan ny jotain keksiä sinne kokeeseen ja nähdään sitten maanantaina. Tuutko muuten Hesasta vai muualta? Ite muutin just Hesaan enkä tunne sieltä ketään..no joo, mut lukuintoo vaan sullekin!
- -sm-
Nea kirjoitti:
No hyvä ettet ota turhia paineita...en mäkään aatellu..kirjan oon kyllä avassu mut en sen kummempaa..Jees, koitetaan ny jotain keksiä sinne kokeeseen ja nähdään sitten maanantaina. Tuutko muuten Hesasta vai muualta? Ite muutin just Hesaan enkä tunne sieltä ketään..no joo, mut lukuintoo vaan sullekin!
Hei Nea!
En ole minäkään Helsingistä kotoisin. Muutan sinne vasta reilun viikon kuluttua.
Jeps, ei oteta paineita ( tuskin ne meitä heittää koulusta ulos, vaikka tentti menisikin huonosti :)).
Ehkäpä sitten Hesassa tavataan!
:) - Nea
-sm- kirjoitti:
Hei Nea!
En ole minäkään Helsingistä kotoisin. Muutan sinne vasta reilun viikon kuluttua.
Jeps, ei oteta paineita ( tuskin ne meitä heittää koulusta ulos, vaikka tentti menisikin huonosti :)).
Ehkäpä sitten Hesassa tavataan!
:)No hyvä juttu...joo, ihan kiva et "tietää" nyt jonkun sieltä ees..Niinkun varmaan arvasitkin, nii kirjotan äkkiä keksityn nimimerkin takana, mut eiköhän me samoihin piireihin eksytä, kun kumpikin on luultavasti enemmän tai vähemmän hukassa ainakin ekoina päivinä..;) Jees, mä muutin jo viikko sitten mut tulin kotiin vielä täks viikoks..Onnee vaan muuttoon sitten..!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m4126016- 825356
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484394- 523951
- 523739
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1723447Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1103209Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky623202- 432279
- 492205