Hei,
Onko kellään kokemusta Hobby Hallin myymästä Light'n'Easy HT824 -höyrymopista? Haluaisin höyrymopin, jolla onnistuu kylpyhuoneen puhdistus enkä halua maksaa siitä montaa sataa.
Höyrymoppi
4
2965
Vastaukset
- ja on hyvä
paras ostokseni pitkään aikaan, kyllä lähtee liat pois kaikilta eri lattiapinnoilta, aikasemmin vedin rätillä joka oli ihan tuhruamista. Useampi tuttuni on hankkinut myös sellaisen..
- Tatrag
Oletko kokeillut mattoihin tai auton penkkeihin ja verhoiluihin? Mihin lika näissä tekstiilipesuissa menee? Työntääkö höyry sen tekstiilin sisään? Laitteessahan ei ole imuria, joka vetäisi jäähtyneen höyryn jättämän kosteuden ja sen mukana lian pois.
- HYVÄKSI KOETTU
SAIN MUUTAMA PÄIVÄ KYSEISEN MOPIN JA AINAKIN MINULLE SE ON KÄTEVÄ LAITE.KEVYT NÄPPÄRÄ HELPPOKÄYTTÖINEN JA PUHDASTA TULEE...
- Anonyymi
En oo kokeillu tuota.. Luin tän vertailun: https://siivousvinkki.fi/parhaiden-hoyrymoppien-vertailu/
Mietin et vois ehkä ostaa tuon mikä mainittiin ekana 🤔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741