Täytän kohta 26 ja taas kriisiä pukkaa.
Mitä ihmisellä tulisi olla tähän mennessä? työkokemusta, asuntoa, miestä lasta, tutkintoa?? mitä?
itselläni on kehno taiteellinen tutkinto, sen päällä maisteri piakkoin. pätkä työtä ja töissä vaatekaupassa ulkomailla. aivot 20v tasolla ja ulkonäkö 19v.
eihän tälläista kukaan huoli.
26+
6
517
Vastaukset
- mies-34v (tänään)
Tänään sitten täytin (huoks) lisää vuosia! Eihän sulla ole vielä mitään hätiä? Minulla sentään ei ole kuin työkokemusta, asun vuokralla, ei naista eikä lapsia ja ajelen skootterilla :) Mutta mitäpä sitä turhia stressejä ottamaan... ihmiset luo itse stressinsä asettamalla kaiken maailman rimoja ja velvoitteita elämäänsä.
Loppujen lopuksi olen aika tyytyväinen, kun on töitä ja katto pään päällä :) - egwergw
Jahas, suoli24 tökkimiset ovat ennemmin sääntö kuin poikkeus!
- minulla.,
Minulla kun oli kolmenkybän kriisi aloin kirjoittaa kirjoja. Nyt niitä on julkaistu 23 kappaletta.
on kiire?
26 ja etsit wasta paikkaasi
elämänkokemusta sitä olet wailla :=)- niin moni "penikka"
tekee lapsia ennen 30v. jos ei vielä itseäkään ole löytänyt??
- sehän..
on hyvä että näytät 19v, siis parempi kuin jos näyttäisit kolmikymppiseltä.. ja aivot ovat parhaimmillaan 20v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 24710772
- 1276893
- 955553
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324830- 404104
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303559- 613434
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323362Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru192794- 542559