MASKUN LAATU/PALVELU?

dkjfsadkjbaskd

Millaisia kokemuksia Maskusta? Tuotteiden laatu/hinta? Millainen asiakaspalvelu, pitääkö toimitusajat paikkaansa? Onko joku kenties töissä Maskussa, millaista siellä on työskennellä?

68

16175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pettynyt

      Suoraan sanottuna todella syvältä. Palvelu töykeää, asiakkaita huijataan minkä ehditään ja jotkin tavarat ylihinnoiteltuja laatuun nähden. Lisäksi ainakin tilaamaani pöytää säilytettiin kosteissa oloissa ja saatuani sen se oli turvonnut eivätkä puuosat sopineet enää yhteen. Toisin sanoen pöydän kokoaminen oli lähes mahdotonta ja lopputulos oli hutera.

      Myös lupaillaan liikoja: toimitusajaksi kerrotaan yleensä ostotilanteen yhteydessä parisen viikkoa, omalla kohdallani venähti odottelu kuitenkin yli kahteen kuukauteen. Tutut ovat joutuneet odottamaan pidempäänkin - kaikista paras oli, kun yhdelle kaverille luvattiin sohva viikossa, mutta viikot ja kuukaudet vaan vierivät eikä sohvaa kuulunut. Melkein viisi kuukautta odoteltuaan ja jatkuvasti Maskuun soiteltuaan tämä kaverini meni perumaan kaupan. Henkilökunta vaan vähätteli asiaa ja oli todella nihkeä perumaan kauppaa: "saat sen kahden viikon päästä". Eipä suostunut kaverini ja hyvä niin, olisi varmaan vierähtänyt toisetkin viisi kuukautta.

      • Maskun ex-asiakas

        Meillä sama tilanne, vaikka vuosi onkin eri, homma näkyy jatkuvan. Tilasimme 10 vkoa sitten ruokailuryhmän ja tv-tason. Toimituksen piti kestää 4 vkoa. Soitin 6 viikon jälkeen ja sain kuulla, että tv-taso heillä jo on, mutta pöytä ei. Kävimme hakemassa tv-tason, jonka huomasimme olevan rikki useasta kohdasta. Otimme heti yhteyttä liikkeeseen ja saimme sieltä toisen henkilön yhteystiedot. Laitoimme kuvia ja kyselyn kuinka toimia ja milloin saamme uuden tv-tason ja missä on ruokaryhmämme. Aikaa meni jälleen viikko ja mitään ei kuulunut. Vasta toisen sähköpostin jälkeen meille vastattiin (vei taas viikon), että uuden tason tulo vie 2-3 vkoa ja että tilaamaamme pöytää eivät pysty valmistamaan ollenkaan ja että haluammeko vaihtaa toisenlaiseen. Vei siis n. 8 viikkoa että saimme tietää, että tilaamaamme ja jo maksamaamme pöytää emme saakaan. Vastasimme viestiin, että tekevät sitten toisenlaisen pöydän. Tähänkään viestiin ei ole vastattu mitään, 1,5 vkoa kulunut. Tänään laitoimme uuden viestin, saa nähdä milloin vastaavat! Mittamme alkaa olla aivan täysi! Raha kyllä kelpasi, myytiin tuote, jota eivät pysty toimittamaan, viesteihin ei vastata, yhteyttä ei saa, ei tietoa missä mennään, rikkinäinen tv-taso löhöää nurkissamme, vaikka uuden piti jo tulla. Hermo menee!! En voi Maskua suositella kenellekään, ja otan elämäntehtäväkseni levittää tietoa heidän "palvelustaan"! Näin Kuopiossa.


      • xxx88
        Maskun ex-asiakas kirjoitti:

        Meillä sama tilanne, vaikka vuosi onkin eri, homma näkyy jatkuvan. Tilasimme 10 vkoa sitten ruokailuryhmän ja tv-tason. Toimituksen piti kestää 4 vkoa. Soitin 6 viikon jälkeen ja sain kuulla, että tv-taso heillä jo on, mutta pöytä ei. Kävimme hakemassa tv-tason, jonka huomasimme olevan rikki useasta kohdasta. Otimme heti yhteyttä liikkeeseen ja saimme sieltä toisen henkilön yhteystiedot. Laitoimme kuvia ja kyselyn kuinka toimia ja milloin saamme uuden tv-tason ja missä on ruokaryhmämme. Aikaa meni jälleen viikko ja mitään ei kuulunut. Vasta toisen sähköpostin jälkeen meille vastattiin (vei taas viikon), että uuden tason tulo vie 2-3 vkoa ja että tilaamaamme pöytää eivät pysty valmistamaan ollenkaan ja että haluammeko vaihtaa toisenlaiseen. Vei siis n. 8 viikkoa että saimme tietää, että tilaamaamme ja jo maksamaamme pöytää emme saakaan. Vastasimme viestiin, että tekevät sitten toisenlaisen pöydän. Tähänkään viestiin ei ole vastattu mitään, 1,5 vkoa kulunut. Tänään laitoimme uuden viestin, saa nähdä milloin vastaavat! Mittamme alkaa olla aivan täysi! Raha kyllä kelpasi, myytiin tuote, jota eivät pysty toimittamaan, viesteihin ei vastata, yhteyttä ei saa, ei tietoa missä mennään, rikkinäinen tv-taso löhöää nurkissamme, vaikka uuden piti jo tulla. Hermo menee!! En voi Maskua suositella kenellekään, ja otan elämäntehtäväkseni levittää tietoa heidän "palvelustaan"! Näin Kuopiossa.

        lässyn lässyn, jos yhden ihmisen asiat menee perseelleen, se ei tarkoita et kaikilla menisi. Jos nimim. Maskun ex-asiakas on varaa ottaa noinkin antoisa elämäntyö, niin veikkaan et on työtön ja käynyt katselemassa jotakin 50e maksavaa tv-tasoa ja parinsadan ruokailuryhmää.. ottakaa lapset luku kympistä alaspäin ja nielkää kiukku niin pitkään kun vain ihmiset tekevät työt, sillä aina voi virheitä sattua.


      • ijöi
        xxx88 kirjoitti:

        lässyn lässyn, jos yhden ihmisen asiat menee perseelleen, se ei tarkoita et kaikilla menisi. Jos nimim. Maskun ex-asiakas on varaa ottaa noinkin antoisa elämäntyö, niin veikkaan et on työtön ja käynyt katselemassa jotakin 50e maksavaa tv-tasoa ja parinsadan ruokailuryhmää.. ottakaa lapset luku kympistä alaspäin ja nielkää kiukku niin pitkään kun vain ihmiset tekevät työt, sillä aina voi virheitä sattua.

        Heh, kuulostat Masku myyjältä :D


      • Anonyymi
        ijöi kirjoitti:

        Heh, kuulostat Masku myyjältä :D

        Kaikki, jotka ei myötäile sun negatiivisia näkemyksiä, on Maskun myyjä. Hei nyt foliohattu päähän ja foliokypärä kanssa!


      • Anonyymi
        xxx88 kirjoitti:

        lässyn lässyn, jos yhden ihmisen asiat menee perseelleen, se ei tarkoita et kaikilla menisi. Jos nimim. Maskun ex-asiakas on varaa ottaa noinkin antoisa elämäntyö, niin veikkaan et on työtön ja käynyt katselemassa jotakin 50e maksavaa tv-tasoa ja parinsadan ruokailuryhmää.. ottakaa lapset luku kympistä alaspäin ja nielkää kiukku niin pitkään kun vain ihmiset tekevät työt, sillä aina voi virheitä sattua.

        heikkolaatuista tavaraa myyvät, totesin
        samaan tulokseen tulivat kaksi naapurianikin, heikkolaatuista roskaa Maskun huonekalut


    • ihantyytyväinen...

      Itse ostin maskulta sohvan hintaan 250e, osittain tekonahkaa, osittain ohutta mokkaa.

      Itselläni ei ollut ongelmia. Sohva tuli muutaman päivän myöhässä, mutta ongelmaa ei ollut. Lasku kuitenkin tuli hurjat 4 kuukautta myöhemmin, mutta mikäs siinä, ei ollut kallis sohva.

      Sohva on ollut nyt 2 vuotta ja näyttää ihan siltä kuin olisi ostettu, miinuksena tietenkin että siinä missä on tottunut istumaan on se istuin vähän painautunut alas, mutta ihan odotettu asia, sitä ei kuitenkaan niin selvästi huomaa.

      Sohva ei kuitenkaan ole ihan jokapäiväisessä käytössä, eli harvoin katon telkkaria, mutta vaikka täällä on kaksi kissaa, sohva on säilynyt hyvässä kunnossa, eikä ainakaan itselläni ole mitään moittimista.

      Halpoja sohvia ei kannata ostaa jos haluaa päivittäiseen käyttöön, mutta itselläni ainakaan ei ole koskaan ollut maskun kanssa ongelmaa. Ja ihan tyytyväinen tähän sohvaan olen ollut, kuitenkaan 250e sohvalta en paljoa odottanut, mutta sainkin sitten enemmän.

      Maskussahan taitaa olla että palkka/bonus tulee myytyjen tuotteiden mukaan, mistä varmaan johtuu nihkeys sen perumiseen. Ja eihän ne myyjät sille mitään voi, jos siellä tuonnissa ja kuljetuksissa on ongelmaa.

      • Anonyymi

        "Maskussahan taitaa olla että palkka/bonus tulee myytyjen tuotteiden mukaan, mistä varmaan johtuu nihkeys sen perumiseen. Ja eihän ne myyjät sille mitään voi, jos siellä tuonnissa ja kuljetuksissa on ongelmaa."

        Juuri näin. Toimittajatkin ne pystyy kusee vaikka mitä.


    • rivieran vankina

      Toki on monenlaisia onnistumia. Henkilökohtaisesti en pidä siitä että Masku haukkuu asiakaita hulluiksi jotka ostavat muualta. Nyt Sukarin pitäisi myydä kalliita asuntojaan jotta voisi isommin ilmoitella muiden huonekaluliikkeiden asiakkaita hulluiksi.

      • konsta kuu

        Makun mainos on syvältä. Loukkaa kuluttajia joten jätän ainakin ostokset sieltä väliin vaikka kuinka halvalla saisi. Sitä paitsi Maskun ketju on talousellisissa vaikeuksissa koska mainostaa samalla lailla kuin ex-suomisoffa teki.


      • vapaus valita
        konsta kuu kirjoitti:

        Makun mainos on syvältä. Loukkaa kuluttajia joten jätän ainakin ostokset sieltä väliin vaikka kuinka halvalla saisi. Sitä paitsi Maskun ketju on talousellisissa vaikeuksissa koska mainostaa samalla lailla kuin ex-suomisoffa teki.

        maskun, kuten useimpien muidenkin, huonekaluliikkeiden ongelmia aiheuttavat kauko-idän huonekalut. Niiden toimitusajat lasketaan kuukausissa, kuljetusvaurioita, puuttuvia ja rikkoontuneita osia, heikkoa laatua.
        Kun ostat kalusteita, pyydä myyjää kirjoittamaan kauppakirjaan tuotteiden oikea alkuperämaa, niin osaat varautua tulevaan.
        Pohjanmaalaiset, lahtelaiset, italialaiset, tanskalaiset, ym alkuperät ovat oikeasti jotain muuta. Mitä muuta, kysy siis myyjältä ennen kuin päätät ostaa.
        kun sitten kuitenkin ostat, älä syytä myyjää tai liikettä, ostopäätös on sinun omasta vapaasta tahdostasi tekemä valinta.


      • Johan on
        konsta kuu kirjoitti:

        Makun mainos on syvältä. Loukkaa kuluttajia joten jätän ainakin ostokset sieltä väliin vaikka kuinka halvalla saisi. Sitä paitsi Maskun ketju on talousellisissa vaikeuksissa koska mainostaa samalla lailla kuin ex-suomisoffa teki.

        Nyt muuten mainokset on vielä kummemmaksi muuttuneet. Valkotakkiset on tullut mukaan tähän hullu touhuun.


      • Anonyymi
        Johan on kirjoitti:

        Nyt muuten mainokset on vielä kummemmaksi muuttuneet. Valkotakkiset on tullut mukaan tähän hullu touhuun.

        Valkotakkiset on tainnu tulla vaan sua riivaa. Mitä sä ees höpötät?


    • HINNAT ALAS!!!!!!

      Vanha totuus pitää vieläkin aijakin suunnilleen paikkaansa. Halvalla ei saa hyvää ja lisäksi viimeisetkin työpaikat lähtee tästä maasta. Ehkä joku ymmärtää miten tämä liittyy tähän keskusteluun!?

    • ökkömöö

      Aikoinaan tilasin jenkkisängyn ja maksoin etumaksun. Lupasivat 2 viikossa toimittaa. Menin kysymään 3 viikon jälkeen. Katsoivat koneelta, että kuljetusrekka on ajanut kolarin, ja sänky vaurioitunut, on pitänyt tilata uusi. Menin taas 3 viikon päästä ja taas oli rekka ajanut kolarin. Kun kolmannen kerran menin ja taas oli rekka ajanut kolarin, kehotin heitä vaihtamaan kuljetusfirmaa ja pyysin rahani takaisin.
      Sen jälkeen en ole ko. firmaan päin sylkenytkään.
      Jenkkisängyn sain pienestä yksityisestä firmasta samana iltana kotiinkuljetettuna, eikä hintakaan ollut niin huikea kuin Maskussa.

    • jurin

      maskun sängyt ovat suurin osa ns "pohjanmaalaisia", siis tulevat itä-euroopasta, siksi niiden tuleminen kestää vähän pitempään.

    • Yleinen syyttäjä

      Petikon Masku on ainakin aivan takapuolesta. En ollut käynyt liikkeessä vuosikausiin, mutta nyt erehdyin. Eipä tarvitse kyllä mennä enää koskaan.

      Liikkeen ilmoitteluhan perustunee siihen, että houkutellaan asiakkaita liikkeeseen huijattavaksi. Hinnoittelu on epäselvää ja täysin asiakaskohtaista. Myyjät valehtelevat aivan päin näköä, kaupat pitäisi tehdä heti. Myyjä lupailee maat ja taivaat ja painaa päälle kuin yleinen syyttäjä. Onneksi olen itse syyttäjä, niin kestän kyllä tämmöisen helppoheikki höpöhöpö paineen. Sääliksi käy mökin mummoa, joka menee ostamaan satasen nojatuolia ja lähtee liikkeestä kymmenen tuhannen sohvakaluston sitova tilaus kädessään, joka toimitetaan ties milloin, jos silloinkaan

      Tuotteiden tiedot vedetään aivan stetsonista, liikkeen omista kampanjoista ollaan täysin tietämättömiä. Kukapa sitä työpaikkkansa asioista olisikaan perillä. Näin vähän vaivaa tämän raivostuttavan kokemuksen jälkeen ja soitin muutamalle kalustetoimittajalle huonekalujen yksityiskohdista ja eipä ollut yllätys, että myyjän lupailemia kaikki onnistuu huonekaluja ei todellakaan valmisteta ja hinnat olivat kuulemma ihan poskettomia. "Maskun poikien touhuja" naureskeli eräs. Ei helvetti sanon minä! Mistä näitä kusettajia oikein tulee???

    • asianajajako

      minäkin kävin maskussa, mutta kävin muissakin liikkeissä. Mielestäni masku ei eroa hinnoissa ja palvelussa esim. vepsäläisestä tai askosta, miksi yleisen syyttäjän hampaisiin on joutunut juuri masku? Poskettomia hintoja ilman tietoa tuotteiden todellisesta alkuperästä ja laadusta on muillakin liikkeillä.

    • MASKUUN EI IKINÄ

      Meillä myös huonoja kokemuksia maskusta.. Sohva tuli luvatussa ajassa viisi viikkoa osto päivästä, mutta mutta sohva on väärän värinen ja myyjä ei tunnusta virhettänsä, vaan puolustelee, ettei hän ole voinut laittaa tilaukseen väärää tuotetta, vaan olemme valinneet juuri kotiin tuodun värin sohvalle. Uskomatonta asiakaspalvelua!!
      Kuluttaja-asiamieheen otettu yhteyttä asiasta.

      • Asiakas on oikeassa

        Entisenä huonekalukauppiaana ihmettelen näitä juttuja että tulee aivan toinen tuote joka tilattu. Minulle on tullut paljon vastaavanlaisia tapauksia vastaan joten ovatkin yllättävän yleisiä. Nykyään pelataan tuotekoodeilla eikä olla ns. fyysisessä kontaktissa tilauksenkäsittelyssä. Myyjien tehtävä on myös käydä hyvin läpi tilattavat tuotteet asiakkaan kanssa ja varmistua että kaikki on ymmärretty.


    • Uudestaan Maskuun

      Ostettiin kuukausi sitten Maskusta huonekaluja n.6.500 eurolla ja kaikki tuotiin ajallaan kahden viikon päästä kotiin ihan niin kuin oli sovittu. Itse Maskun myymäläpäällikkö toi huonekalut, kantoi vanhat pois ja vei roskat mennessään.

      Ei moittimista. Kaikki pelitti.

    • Sohvan tarpeessa

      Onpa hyvä tietää, että maskussa on tuollainen palvelu. Mistä kaupungista ostitte sohvan?
      Olemme myös etsineet koira perheeseen kestävää ja helppohoitoista kangasta, kävimme myös maskussa katsomassa ja tosiaan myyjä sekoitti usein valitsemamme värit toisiin. Saimme kuitenkin asiallista palvelua. Liikkeessä tyytymätön asiakas valitti, että hänelle oli toimitettu väärällä kankaalla nojatuoli... Varmaan käännymme sitten askon puoleen...

      • Palvelu paskaa!!

        Haluan tähän kertoa omani tarinani.
        Tilasin maskusta ruokailuryhmän ja tv-tason jolle luvattiin että pöydässä menee 2 viikkoa ja tv-tasossa n. 3-4 viikkoa. Hain ruokailuryhmän etukäteen jotta olisin päässyt muuttamaan mutta toisin kävi. Kotona huomasin että pöytä oli väärän värinen vaikka tilauslapussa oli oikea koodi ja oikea väri. Sitten kun avasin tuoli paketit huomasin että olivat naarmuiset ja kolhiintuneet ihan liikaa! Reklamoisin heti puhelimella jolloin sanottiin että minuun otetaan yhteyttä päivän pari kuluessa. No soittoa ei kuulunut. Soitin ja kysyin että koska soitetaan niin sanottiin että viimeistään seuraavana päivänä. Yllätys yllätys soittoa ei kuulunut. Menin liikkeeseen juttelee mutta he alkoivat väittämään että en ole maksanut tilausta. Olin maksanut tilauksen ajallaan johon joutusin hoitamaan kuitin mistä minulle tuli turhaa vaivaa koska he eivät olleet mitenkään muuten tutkineet asiaa. Myös minulle ilmoitetiin että uudessa pöydässä menee taas kaksi viikkoa vaikka pöytä ja tuolit löytyvät hyvinkään varastosta. Eivät halua toimittaa postin tai matkahuollon kautta koska siitä tulee kuluja. Tv-tasosta sanottiin myös että sitä ei enää valmisteta johon luvattiin ensin naarmuuntut malli mutta sanoin että ei kelpaa niin luvattiin vastaava vaikka oli kalliimpi niin luvattiin samaan hintaan. Eivät voineet minulle mitenkään ilmoittaa että sitä ei enää saa!!! Liikkeessä sanottiin että seuraavan viikon alkuviikosta soittaa tyyppi ja haluaa nähdä naarmut ennen kuin voidaan tilata uusi pöytä/tuolit. Niitä ei voida tilata etukäteen!!!!! Alkoivat myös väittämään että heillä on oikeuksia vaatia korvauksia kun minulla on heidän tuotteita kun eivät ole "maksettu" vaikka kuitti todistaa että ovat maksettu. Tänään soitin asiakaspalveluun ja kerroin että olen todella pettynyt koko saatanan firmaan ja pyysin että soittaisi se äijä tänään tai huomenna saa nähdä soittaako huomenna. Tuskin soittaa. Asia on vielä kesken mutta olen todella lähellä että puran koko kaupan ja sanon suorat sanat koko firmalle ja en astu enää ikinä maksuun. Niin paskaa ja valehtelevaa palvelua on koko firmassa. Laatu aivan paskaa ja he olettavat että kyllä sen pitäisi kelvata. Uusi on uusi muistakaa se. Huonekalut täytyy olla uuden näköisiä jos ne ostaa uutena. Minun tilauksessa ei periaatteessa ole mennyt mikään oikein tai hyvin. Myyjät varmaan puhuu minusta paskaa koska reklamoisin ja esitin asiani että haluisin homman kuntoon nopeasti. Myyjä myös sanoi että heidän kokoisessa firmassa eivät mikään tapahtu nopeasti, no se on tullut huomattua. Minä en suosittele maskua enää kenellekkään ja tämän riidan jälkeen unohdan sukarin bisnekset kokonaan aivan varmasti. Jos asioitte maskussa muistakaa että voi tulla likainen ja iso soppa. Myyjät ovat myös hyvin ylimielisiä koska he tietävät myymisen salat koska oli myynyt 10 vuotta. Luulisi äijän tajuavan että tota menoo toi laiva uppoaa ja sitten ei enää tarvii myydä enää mitään. Otan yhteyttä pian myös kuluttajalautakuntaan ja kysyn neuvoa. Paska palvelu ja laatu/tuotteet paskalaatuisia. Myös toimitusaika vaihtelee ja ei voida sanoa suoraan totuutta. En yllättyisi jos masku menisi konkursiin seuraavan 5 vuoden aikana. Heillä on nyt sikajuhlat. Minua eivät sinne enää houkuteltua saa.!!!!!


    • Miilu

      Olemme miehen kanssa ostaneet Maskusta aika paljonkin kaikenlaista. Jos haet sitä halpaa lastulevykakkaa niin voi olla varma että puljussa kuin puljussa se ei ole sen kummempaa. Me ostettiin Pohjanmaan moduulisohva joka olis ollut reilu 8000 euron arvoinen mutta satuttiin alepäiville niin hinta putosi. Koko nahkainen ja valtava.

      Aikaisemmin ollaan myös ostettu rottinkinen pihakaluste joka on ollut myös hintansa väärti. Molemmissa toimitusajat on olleet täysin kohdillaan, jopa aikaistuneet. Palvelu on ollut hyvää ja sen takia kyseistä firmaa on tullut käytettyä. Tällainen kokemus meillä.

      • Tokyo

        Meillä kans hyviä kokemuksia. Meille tuli Pohjanmaan 3 2 Tokyo ihan ajallaan. Tosin kaveri tilas kans Maskusta sohvan, joka tuli kolme viikkoa myöhässä. Oli joku kiinalaisvalmisteinen. Tosin meille ainakin myyjä kertoi, että Pohjanmaan sohvissa toimitusaika pitää aina, toisin kuin noissa tuontitavaroissa.


      • Anonyymi

        Maskussa sattuu Alepäiville aina!
        Melkein aina on 50% ale tai kaksi yhden hinnalla.
        "ovh hinnat" noin tuplat verrattuna muihin kauppoihin.


      • Anonyymi

        "Me ostettiin Pohjanmaan moduulisohva joka olis ollut reilu 8000 euron arvoinen"

        Huonekalukauppa on sellaista kauppaa, jossa nämä 40-60% alennukset ovat käytännössä ne liikkeiden normaalihinnat. Alennuksessa olevia tuoteryhmiä kierrätetään: tänään olohuone, huomenna makuuhuone... Tällä pyritään estämään kuluttajaviranomaisten puuttuminen asiaan, pilkkua kun nus*sitaan, niin kyse ei ole enää kyse kielletystä jatkuvasta alennusmyynnistä vaikka käytännössä se sitä onkin.

        Samaa harrastavat mm. optikot, se ikuinen tarjous: kahdet yhden hinnalla.

        Tuollaiset Pohjanmaan kalusteen sohvat eivät ole 8000 euron arvoisia todellisuudessa, joka siitä sen maksaisi tuli kyllä huijatuksi. Tuo 8000 on käypä hinta ennemminkin esimerkiksi jostakin italialaisesta Desing-sohvasta, jolla on hyvin pidettynä arvoa vuosienkin päästä.


    • EiIkinäenääensuosittele

      Täällä odotellaan jo maksettua tavaraa. Avutonta toimintaa. Asiakkaan täydellistä kusetusta.

    • NoMoree

      Itse saa perään soitella. Toimitusajat eivät pidä. Älkää maksako, ennen kuin tuote toimitettu. Koska jos kyllästytte venaamaan, voitte sitten mennä ostamaan muualta ja perua kaupan. Jos olet jo maksanut, niin paljon hitaampi ja vaikeampi saada rahoja takaisin.....

    • KalleKärppä

      Olisimpa lukenut tämän ketjun ennen kuin menin ostamaan Maskusta mitään. Kuvittelin, että mm. Jyskiä ja Sotkaa ja Ikeaa korkeammat hinnat, joihin vihdoihin alkaa olla varaa, olisivat kertoneet korkeammasta laadusta ja paremmasta palvelusta. Hohoo, että sitä osaa olla tyhmä.

      Älkää ensinnäkään koskaan ostako mitään suoraan Maskun nettikaupasta, koska myyjiltä tosiaan saa tingittyä ihan oman hintansa (n. 20% pois). Netistä kuitenkin kannattaa katsoa valmiiksi, mitä haluaa - ainakin Vantaalla osui kohdalle nimittäin todella päällekäyvä ja sinnikäs myyjä - katselu ja oma hiljainen harkinta ei onnistunut.

      Erään reilun 100e ruokapöydän tuolin puuosa meni jo kokoamisvaiheessa halki, vaikka käsin ruuvia kiristin ja käsivarteni ovat kuin tavallista paksummat keitetyt nuudelit. Ruokapöytä tuli puolestaan väärillä ruuviosilla, ja on nyt päiväkausia odottanut kokoamattomana keittiön lattialla. Pitää lähtä huomenna itse koluamaan rautakauppoja erikoisen osan toivossa. Asiakaspalvelussa nimittäin puhelimitse ei saanut mitään apua vaan ohjattiin täyttämään netin palautelomake, johon puolestaan ei reagoida lainkaan. Tiedän valtion virastoja, joissa saa nopeampaa ja parempaa palvelua.

      Ja jos erehdytte ostamaan Maskusta, niin tallentakaa ensimmäisen laatimanne reklamaation teksti jonnekin tietokoneelle, että voitte sieltä kopioida ja laittaa toistamiseen matkaan, kun ensimmäiset päivät ns. radiohiljaisuutta ovat kuluneet. Koska on erittäin tympeää käyttää aikaansa tehtyjen kauppojen vatvomiseen uudestaan ja uudestaan. Kopioi-ja-liitä on ystäväsi.

      Nimim. Masku - never again

    • SeOnVoiVoi

      Ostin sieltä 12 vuotta sitten divaanisohvan 800 eurolla. Tuossa olohuoneessa se on edelleen kuin uusi. Kangas on kestänyt aikaa ja käyttöä enemmän kuin hyvin ja runko on tukeva ja on kestänyt. Ei ole väsähtänyt eikä ole joutunut roudaamaan kaatikselle, niin kuin olisi käynyt Sotkasta ostetun kanssa jo 10 vuotta sitten.
      Te jotka haukutte Maskua, olette onnistuneet saamaan käsiinne kakkoslaatua ja maantaikappaletta. Sitä kun saa käsiinsä, niin harmia tulee, on ne ostettu sitten ihan mistä vaan. Mun ei tarvinnu jäädä oottelee minuuttiakaan mitää toimituksia, kun sohva nostettiin saman tien varastosta kyytiin. Ainut mikä vitutti, niin se kun kotitalossa oli niin hikisen pieni hissi, että sen sohvan joutu kantaa portaita pitkin 8 kerrosta. Siinä sai tuntumaa siitä, miltä niistä Egyptin orjista tuntui, kun pyramideja kasasivat. Semmonen kunnon sohva kun se painaakin jotain. Sitä ei kanneta niinkuin jotain keittiön jakkaraa.

    • TurhautunutVihainen

      Tilasimme Lempäälän Ideaparkin Maskusta olohuoneeseen maton helmikuussa ja maksoimme sen samalla. Kuukauden päästä kävimme kysymään sitä, kukaan ei tiennyt missä se menee tai koska tulee, tilaus sentään löytyi koneelta. Kuukauden välein kyselty asiasta, sama homma, kukaan ei tiedä missä matto. Yli kuukausi sitten luvattiin selvittää asia ja soittaa viikon sisällä takaisin. Nyt on elokuu ja matosta on muistona vain lasku ja paha mieli. Koitetaan nyt saada maton myynyt henkilö kiinni, jotta saadaan kauppa purettua jollei matto ilmesty seuraavalla käynnillä viikonloppuna..

    • Nukumatti

      Tilattiin jenkkisänkypaketti, jota ei vielä tilatessa tarvinut maksaa (ei edes käsirahaa). Toimitusajaksi sanottiin 6 viikkoa, mikä tuntui pitkältä ajalta. Tarjous oli kuitenkin hyvä, joten päätettiin odottaa. Sänky tuli lopulta reilusti etuajassa, eli noin 3,5 viikossa ja on oikein hyvä. Olemme enemmän kuin tyytyväisiä kauppoihin. :)

    • Pettynytasiakas

      Luulin, että Masku on luotettava liike asioida. Menimpä sitten ostamaan sieltä ruokaryhmän, jota en ole vieläkään saanut. Monet kerrat olen liikkeeseen soitellut, mutta aina saa ympäripyöreitä vastauksia. Kaiken huippu oli se kun pöytää oli kuulemma pidetty muutama viikko kontissa tilanpuutteen vuoksi. Viime viikolla pöydän sanottiin lähteneen Postin kotiinkuljetuksella kohti kotiamme, mutta vielä seuraavalla viikollakaan pöytää ei kuulu. Suosittelen, että mietitte jatkossa tarkaan, jos tilaatte kyseisestä yrityksestä yhtään mitään.

    • Masku_kalustetalo

      Tilasin tyhmänä maskusta sängyn, kun en tajunnut tarkistaa netistä kokemuksia. Toimituksen piti olla 11.12.2017, mutta tähän päivään mennessä (20.12.2017) ei ole sängystä kuulunut mitään.

      Olen nyt yrittänyt soittaa maskuun, mutta minua yhdistellään ja kukaan ei vastaa liikkeestä josta voisi varmistaa asiakaspalvelun mukaan toimitusajan.

      Olen jättänyt myös soittopyynnön, mutta minulle ei myöskään ole soitettu takaisin.

      Nyt lähestys sähköpostien kautta, mutta aika toivottomalta tämä touhu vaikuttaa kaikiltaosin.

      Olkaa varovaisia tämän putiikin kanssa tai ainakin näköjään saa varautua ongelmiin ja pitkiin toimitusaikoihin. Asiakaspalvelu on myös olematonta.

      • Anonyymi

        Kyseessä luultavasti arvioitu toimitusaika. mutta mitäpä minä mistään tiedän..


    • Voielämänkevät

      Minäkin ostin ruokailuryhmän Maskun verkkokaupasta ajatellen, että siellä laatu olisi parempaa ja en halua lisää ikea huonekaluja. Väärin tosiaan ajattelin. Laatu kymmenen kertaa huonompaa kuin esim ikeassa. Näkee että kaikki osat on tehty ja maalattu kovassa kiireessä tai sitten vaan oltu todella huolimattomia.
      Lisäksi pöydän sivuosassa oli murtuma ja pöytä on käyttökelvoton! laitoin reklamaatioviestin josta vastasivat että sopiiko 50 e hyvitys. Mikä vitsi!
      Laitoin takaisin että pöytää ei voi käyttää ja haluan uuden pöydän. Muussa tapauksessa perun kaupat.
      En ole vielä saanut vastausta. Pelottaa jo valmiiksi koko touhu.
      ÄLKÄÄ SIIS OSTAKO MASKUSTA MITÄÄN!!!

      • Anonyymi

        Nimimerkkisi mukaan voi elämän kevät. Sinä itse olet vastuussa ostoksestasi ja enemmän tai vähemmän viisaana olet mennyt tilaamaan netistä kyseisen ryhmän, NÄKEMÄTTÄ.. Sitten valitetaan foorumeilla kun on kusetusta koko firma.. Käykää hyvät ihmiset katsomassa tuotteet mitä olette ostamassa, niin se menee että jos jokin on liian halpaa ollakseen totta niin se luultavasti ei ole totta. Itse tätä noudattanut aina ja ei ole kertaakaan tullut sutta ostaneeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimimerkkisi mukaan voi elämän kevät. Sinä itse olet vastuussa ostoksestasi ja enemmän tai vähemmän viisaana olet mennyt tilaamaan netistä kyseisen ryhmän, NÄKEMÄTTÄ.. Sitten valitetaan foorumeilla kun on kusetusta koko firma.. Käykää hyvät ihmiset katsomassa tuotteet mitä olette ostamassa, niin se menee että jos jokin on liian halpaa ollakseen totta niin se luultavasti ei ole totta. Itse tätä noudattanut aina ja ei ole kertaakaan tullut sutta ostaneeksi.

        Toki, vaikka et sinä ikinä saa sitä samaa kyseistä tuotetta.


    • Anonyymi

      Suosittelen ketjuihin kuulumattomia paikallisia (yksityisiä - niin, ei näitä osuuskaupalla ole😊) huonekaluliikkeitä. Tai sitten on maksettava itsensä kipeäksi ja mentävä Vepsäläiseen -> kyllä, sen hinnan vuoksi voi ja pitää vaatia vastuullista palvelua ja asiakkaan murheet vaatia hoidettavaksi.

    • Anonyymi

      Itsekin ostin Orlandon kolmen istuttavan divaanisohvan. Pakettia purkaessa, hämmästys olikin melkoinen, kun sohva oli jo valmiiksi käytetyn näköinen. Kulumia sellaisissa paikoissa, joita ei voi edes peittää millään. Tavaran toimitusaika oli toista kuukautta, vaikka kaupan käynnin yhteydessä luvattiin toimittaa parin viikon sisällä. Olen laittanut sähköpostia myyjälle, jonka kanssa asioin. Ei ole kuulunut mitään. Soitin eilen ja mainitsin aiemmin laittamastani sähköpostista, johon en ole vielä saanut vastausta. Sanottiin, että varmaankaan myyjä ei ole ehtinyt lukea sähköpostejaan. No ellei myymälästä/ myyjältä piakkoin kuulu mitään, niin aion ottaa kyllä yhteyttä seuraavaksi kuluttaja- asiamieheen.

      • Anonyymi

        Olet luultavasti saanut jonkun esittelykappaleen. Esittelykappaleella pitäisi olla esittelykappaleen hinta - mutta eihän kukaan noita littanaan istuttuja ja perseelle haisevia kapistuksia halua sieltä pihalta edes alennuksella ostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet luultavasti saanut jonkun esittelykappaleen. Esittelykappaleella pitäisi olla esittelykappaleen hinta - mutta eihän kukaan noita littanaan istuttuja ja perseelle haisevia kapistuksia halua sieltä pihalta edes alennuksella ostaa.

        Olipas hieno ja runollinen ilmaus. Oikein valtiotieteiden tohtorilta!


    • Anonyymi

      Pakko kirjoittaa vanhaan ketjuun kun sapettaa niin paljon koko Masku.

      Ostettiin maaliskuussa sohva ja sänky Maskun myymälästä, rahaa meni miltei kolme tonnia. Arvioitu toimitusaika 6 viikkoa. Toukokuun alussa aloin soittelemaan perään, kukaan ei osaa sanoa että missä sohvat ja sängyt menee. Aina luvattiin selvittää ja palata asiaan, siihen kuitenkaan ikinä palaamatta. Toukokuun puolivälissä sinne taas soittaessani sanoivat, että nyt on 22.5 lähtenyt tehtaalta Postin kyytiin, seuraavalla viikolla pitäisi tulla toimitus. Noh, ei kuulu, ja kun olen yhteydessä niin sitten sanovat, että noh NYT on Postin kyydissä 29.5, ovat pian yhteydessä.

      Ja nyt, tänään 3.6. kun soitan ja saan viimein jonkun kiinni (ei muuten helppoa sekään) sanovat että tuotteet on vielä valmistuksessa?? Sitten kun sitä kyseenalaistan, ja sanon mitä minulle on aikaisemmin kerrottu, sanoo asiakaspalvelija "katsovansa tarkemmin" ja sanoo että nyt tiedoissa lukee että 2.6. olisi lähtenyt varastolta. Eli ihan suoraan valehtelevat ja oikeasti kellään ei ole niin mitään hajua, missä tuotteet menevät.

      Kysyin kaupan purusta, ei kuulemma onnistu ennen "merkittävää toimituksen viivästymistä" kun tilaustuote ja tälle heille ei ollut antaa aikamäärettä, mutta että ei vielä ainakaan :) Älkää ikinä, IKINÄ tilatko Maskusta yhtään mitään!!

      • Anonyymi

        Huono paikka palvelu ja laatu kamalaa


    • Anonyymi

      Mielestäni muuten aika samaa kamaa ja laatua kuin muissakin huonekalukaupoissa, mutta reklamaatioiden ja virhetilanteiden käsittely on täysin ala-arvoista. Ketään et saa kiinni ja vastaukset ovat luokkaa ”jos tuotteessa on ongelmia niin olette ne itse aiheuttaneet”.

      On täysin ymmärrettävää että virheitä sattuu ja joskus tuotteissa voi olla maanantai-kappaleita, mutta yrityksen kulttuurista kertoo paljon se, miten näitä ongelmatilanteita käsitellään. Maskun tapauksessa käsittelymalli tuntuu olevan se että kun asiakkaan rahat on saatu niin ei enää liikauteta evääkään tai edes vastata reklamaatioon. Jatkossa vien rahani muualle ja suosittelen samaa muillekin.

    • Anonyymi

      Minä haksahdin ostamaan kesäkalusteita Maskusta. Ostin laskulla. Kamoja ei näy, kohta on kesäkin mennyt. Pitääkin muistaa soitella näiden perään. Eli vastaus kysymykseen: toimitusajat ei pidä paikkaansa.

      Jos yrityksellä on bisnesmallina ottaa rahat ja myydä olemattomia tuotteita, niin pitäisi tähän poliisin (jatketun petoksen tunnusmerkit jos täyttyy) ja kuluttajaviranomaisten puuttua. Kaikki kuluttajat ei jaksa vaatia oikeuksiaan, mutta jos edes osa jaksaisi.

      Miten ihmeessä yritys, jonka kapasiteetista menee näin valtava osa kekkuloinnin aiheuttamien reklamaatioien hoitoon voi tuottaa mitään? Vai tuleeko se voitto sittenkin niistä toimittamatta jätetyistä tavaroista, joiden ostajat ei jaksa reklamoida? Korot on niin alhaalla, että ilmainen laina asiakkailta ei voi tuottaa kovin paljoa.

    • Anonyymi

      Tilasin netistä jenkkisängyn Maskusta sen perusteella, että tuotesivulla sanottiin varastotuote, toimitetaan 2-7 päivässä. Tuli tilausvahvistus, että arvioitu toimitusaika 3-5 viikkoa. Nyt on kulunut melkein 7 viikkoa, eikä mitään ole kuulunut.

      • Anonyymi

        Toivottavasti maksoit luottokortilla. Jos Masku ei toimita tuotetta, saat luottokorttiyritykseltä rahat takaisin.


      • Anonyymi

        Onkohan näitä kukaan saanut? Itsekin koitin nelisen vuotta sitten tilata ja yhdeksän viikkoa odotin, kunnes peruin tilauksen. Masku on huonekaluliikkeiden persereikä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan näitä kukaan saanut? Itsekin koitin nelisen vuotta sitten tilata ja yhdeksän viikkoa odotin, kunnes peruin tilauksen. Masku on huonekaluliikkeiden persereikä.

        Mistä Maskusta? Minkä paikkakunnan ja kaupunginosan?


    • Anonyymi

      Tilasin huonekalun Maskun Lanternan myymälässä lokakuun alussa. Arvioitu toimituspäivä oli marraskuun alussa. Nyt joulukuun alussa tuote ei ole vieläkään tullut minulle, kun tilauksesta on 2kk ja alkupeärisestä arvioidusta toimituspäivästä 1kk. Olen soittanut 6 kertaa Maskuun tänä aikana ja kerran kävin uudelleen myymälässä kyselemässä. Hyvitykseksi sain 30 euron lahjakortin, alkuperäinen hinta on jotain 500-600 euroa. Kysyin, että voisiko kyseisen summan mielummin vähentää vielä maksamattomasta laskustani. Summalla ei saa mitään kyseisestä liikkeestä, vaan on klassinen yritys saada minut ostamaan lisää Maskusta, jota en missään nimessä aio enää tehdä. Lahjakortti oli kuitenkin heidän mukaansa paras tarjous heiltä. Kuulemma lahjakorttia ei ole pakko käyttää jos ei miellytä. Harmi, kun luulin että olisi pakko.

      Minuun ei ole oltu yhteydessä muuta kuin lahjakortin osalta tämän episodin aikana, muuten olen saanut itse soitella ja kysellä perään. Joka kerta puhelussa sekä myymälässä sanotaan eri asioita, milloin tuote olisi jo Postilla ja milloin kyseisiä tuotteita olisi vasta tulossa varastolle. Kukaan henkilö ei osaa ilmeisesti lukea heidän käytössä olevaa järjestelmäänsä oikein. Paras oli vielä, kun myymälässä samalla käynnillä ensin sanottiin että tuote olisi jo Postilla, ja seuraavassa lauseessa, että niitä ei olekaan vielä ollenkaan varastolla. En aio asioida enää koskaan Maskussa enkä suosittele Maskua kenelle muullekkaan.

    • Anonyymi

      Masku . Maskun laatu on Maskun laatua . Ongelmia kohdatessa alkaa venkoilu kaikin keinoin . Joku voi saada hyvääkin , mutta voi niitä jotka eivät saa , menevät rahat hukkaan . Kokemusta on !

    • Anonyymi

      Tilattu kotiinkuljetuksena ruokaryhmä ja sovittiin että tulee viikon kuluessa, nyt mennyt 2 viikkoa eikä ole näkynyt.

    • Anonyymi

      Ostin syksyllä Maskusta Orlando sohvan ja kaksi moottorisänkyä ja kaikki haisee erittäin pahalle ns heinävajalle eikä haju lähde tuulettamalla. Reklamoin asiasta ja sain vastauksen, että se on ominaistuoksu eikä se haju lähde vielä puolessa vuodessa vaan ajan kanssa ja ilmoitti, että asia on loppuun käsitelty eikä tuotteessa ole vikaa. Onko muilla kokemuksia ja jos, niin montako vuotta kestää ennen kuin haju lähtee?

      • Anonyymi

        Ostin vuoteen ja nojatuolin Maskusta syyskuussa 2021 ja haju on todella vahva. Olen hengityselinsairas ja saan vahvoja oireita näistä huonekaluista. Tuotteet ovat nyt olleet minulla viikon ajan (toimitus noin kolmen viikon kuluttua). Olen myös reklamoinut, mutta asiakaspalvelu väittää, että vain vesiliukoista liimaa on käytetty, mutta en kyllä usko tuota. Olen aikaisemmin ostanut vuoteeni toisesta yrityksestä ja ne eivät haisseet, vain Maskun huonekalut haisevat näin voimakkaasti. Myymälässä hajua ei tuntenut. Ostin ensimmäistä kertaa Maskusta ja taitaa jäädä viimeiseksi. Mitä ihmettä voi tehdä, jos yritys ei myönnä käyttäneensä kemikaaleja huonekaluissaan? Lakia pitää nyt ehdottomasti muuttaa siten, että myyjän on lueteltava tuotteissa käytetyt kemikaalit yms.


    • Ostin loppukeväästä melko kalliin sohvan Maskun Kalustetalosta ( Kaarinan Krossi) . Noin kuukauden käytön jälkeen pintakankaissa näkyi/tuntui jo voimakasta nyppyyntymistä. Teimme asiasta reklamaation, jonka vastauksessa myyjäliike selitti, että nypyt olisivat vaatteista, torkkupeitoista yms. vieraskuiduista peräisin, ja näin ollen kankaassa ei ole virhettä. Lupasivat kuitenkin hyvityksenä 30 EUR nukkaleikkurin hankintaa varten.

      Vastasin heille, että en voi hyväksyä heidän vastinetta reklamaatiossa esitettyyn tuotevirheeseen, koska kuluttajariitalautakunnan kannanotot selvästi osoittavat näin varhaisen nyppyyntymisen tuotevirheeksi! Lisäksi nypynpoisto katkoo kuidut, jolloin kangas alkaa purkautumaan.

      Tämän jälkeen ei ole kuulunut mitään myyjäliikkeestä.

    • Anonyymi

      Huonolaatuisia tuotteita. Reklamaation käsittely kestää kolme viikkoa! En suosittele.

    • Anonyymi

      Masku huijasi meitä ostamaan memoryoam sängyn. Yritimme 3 viikon jälkeen perua/saada hyvitystä kaupoista, mutta puhuivat reklamaation jälkeen vain että menee hetki että sängyn patjoihin tottuu. Puoli vuotta joka aamu kipeällä selällä ylös noustua poltin kyseisen sängyn. En suosittele kenellekään kyseistä kauppaa. Sen verran pahasti pääsivät huijaamaan.

    • Anonyymi

      Älkää todellakaan ostako Maskusta mitään. Palvelu ja laatu aivan ala-arvoista. Kallis sohva on aivan vääränlainen, mutta monien kuukausien yhteydenotot, valmistajalle saakka, eivät ole otettu tosissaan, vaan selitellään ja todetaan, että mitään ei ole tehtavissä. En suosittele Maskua missään nimessä kellekkään. Ja onhan nuo jatkuvat 70 % alennusmainokset jo sinänsä epäilyttäviä.

    • Anonyymi

      En suosittele missään tapauksessa MASKUA ikinä . Ostin petauspatjan . Ei ole samaa materiaalia kuin liikkeessä . Piti olla ns muotoon sopeutuvaa mallia , ja toimitettiin täysin normaalia , joka tapauksessa eri kuin esittelytavara . No , asiaa reklamoidessa , muumäläpäällikkö pyysi toimittamaan patjan liikkeeseen todistettavaksi sen olevan eri . Just joo . Ei ole autoa millä toimittelet . Kaleva Tampere . Jos ostat jotain maskusta , valmistaudu siihen , että tavara ei välttämättä ole sitä mitä myydään . Suosittelen kyllä muita liikkeitä !!

    • Anonyymi

      Maskun Kuljetus aivan perseestä kukaan ei tiedä missä tavarat ovat tulossa, lukee vain kuljetuksessa ja tulossa, ainakin viikkon verran venattu. On monta rahti firmaa sotkettu toimintaan ja kukaan ei tiedä missä tavarat ovat. Hakonen, Savon Kuljetus oy, ja jokin Sp-rahti paikallinen jakelija josta ei ole mitään tietoja missään Puhelin numero on mutta ei vastaa ja ei löydy netistä koko numeroa.

    • Anonyymi

      Hankimme jokin aikaa sitten Maskusta sohvan, jonka toimitus kesti toooooooooooooooooosi kauan, melkein peruimme kaupan, kun se vihdoinkin tuli.
      Nyt kun estimme lapsellemme sänkyä, päädyimme tähän futonotaan, josta löysimme mukavan ja söpön parvisängyn. Tulikin se sänky kotiin 5 päivässä https://futonota.fi/products/laura-parvisanky?_pos=1&_sid=783492027&_ss=r

    • Anonyymi

      Älkää vaan ostako Maskun kivijalkakaupasta mitään jos ottavat 10 % kauppasummasta jos perut kaupan.En tiedä mihin tämä perustuu sen aika kuluttaja-asiamies tai lautakunta päättää.MUTTA ÄLKÄÄ OSTAKO MITÄÄN MASKUSTA:KUSTETUS

    • Anonyymi

      Miten kukaan voisi ajatella että kotimainen sohva tulisi viikossa jos se omiin mittoihin ja omilla kankailla räätälöidään. Minä tilasin Pohjanmaan kalusteen kotimaisen Pasadena sohvan ja valitsin hienon ja paksun nahan siihen. Maskussa myyjä kertoi toimitusaika arvioksi n 2kk. Sohva tuli tästä viikon myöhemmin, mutta tälle ei myyjä voi mitään kun siihen vaikuttaa tehtaan nopeus sekä kuljetukset.

      Ymmärrän että halutaan heti halvalla parasta.

      Muistan kun toinen asiakas tulistui liikkeessä kun ei saanut hintaa alemmaksi jo alennetusta tuotteesta. Pakko ei ole ostaa.

    • Anonyymi

      Rosvot ja surkea laatu tavarat. Huijareita!! Et saa rahasi koskaan takaisin!! Älä ostaa mitään Maskusta!!!

    • Anonyymi

      Rosvot, myynnissä pelkästään roinaa.
      Älä ostaa mitään Maskun kauppa!!!!
      Et saa rahojasi takaisin koskaan!!!
      Surkea asiakaspalvelu! Pitää laittaa koko ketju kiinni ettei huijaa ihmisiä enää!!!

    • Anonyymi

      Huijausta. Black month -tuotteissa on kovia alennuksia, mutta esimerkiksi jos ostaa tietyt kaksi erillistä tuotetta, niin niissä on yhteishinta, joka on 101 € isompi kuin jos ne ostaa erikseen. Myymälässä takovat järjestelmään tietenkin niin, että kalliimpi hinta tulee voimaan, eli ostaja menettää 101 € jos erehtyy netin sijaan käymään myymälässä.

      Eli kaikista hinnoista asiakas maksaa aina liikkeessä kalliimman vaihtoehdon mukaan, jos ei tajua tarkistaa asioita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

      Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      318
      7504
    2. Viiimeinen viesti

      Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2166
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

      Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      176
      1830
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

      onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1372
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

      vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

      Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1241
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

      - Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1221
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

      Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      55
      1161
    9. Kirjoitin sinulle koska

      tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

      Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe